Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המטרה: בערך 25 ימים בחודש של נסיעה בינעירונית והררית של 130 ק״מ.

 

האופציות הן:

1) להשאר עם הסיטרואן c4 שנת 2007 שלי שאיתה אני מצליח לעשות 1:12.

2) לעשות טרייד על ה-c4 שלי ולקחת מימון על ההפרש כדי לקחת c3 דיזל שאני מאמין שאוציא ממנה לפחות 1:22

 

ההפרש הכספי בין 2 האופציות הוא בערך 500 ש״ח לחובת ה-c3 דיזל. אני תוהה אם הפרש שווה את ההשקעה. מה דעתכם?

פורסם

130 ק"מ בכול יום כמעט. כפי שכתבתי, 25 ימים בחודש.

 

לפי החישובים אם אני אלך על הסיטרואן C3 דיזל זה יעלה לי 500 ש"ח לחודש יותר מאשר להישאר עם הסיטרואן C4 בנזין שיש לי. ואני תוהה האם ה-500 ש"ח לחודש שווים את ההשקעה, הסיכון שבהתחייבות ל-3 שנים על תשלום חודשי גבוה, וכולה

פורסם

אתה נוסע רק בנסיעות המנהליות שלך 39 אלף ק"מ בשנה.

 

חישוב זריז מגלה שאתה צורך 3250 ליטר דלק. ה-C3 תוציא בקלות גם 1:24, אבל אם תלך לחומרה, לך על 1:20.

ז"א ש-C3 דיזל תוביל אותך לצריכה של 1950 ליטרים, דהיינו חיסכון של 1300 ליטר בשנה.

 

אם אנחנו מדברים על שלוש השנים הקרובות כפרק זמן של אחזקת הרכב - מדובר על 3900 ליטר, או בשקלים, לפי 7.3 ש"ח לליטר-

 

28 אלף ש"ח (בקירוב).

 

עכשיו תכניס את זה למשוואה שלך של כמה אתה צריך להוסיף כדי לקנות סיטרואן C3, תוסיף לזה את העובדה שאתה נוסע כיום ברכב בן 5 עם X ק"מ ובעוד 3 שנים הוא יהיה עם X ק"מ + 120K, שזה אומר שיהיה לך רכב די בלוי (וכנראה גם יעשה לך איזו תקלה או שתיים במהלך השנים הקרובות) ואז תדע פחות או יותר כמה צריך להוסיף כדי להשתדרג לרכב חדש לגמרי.

פורסם
אתה נוסע רק בנסיעות המנהליות שלך 39 אלף ק"מ בשנה.

 

חישוב זריז מגלה שאתה צורך 3250 ליטר דלק. ה-C3 תוציא בקלות גם 1:24, אבל אם תלך לחומרה, לך על 1:20.

ז"א ש-C3 דיזל תוביל אותך לצריכה של 1950 ליטרים, דהיינו חיסכון של 1300 ליטר בשנה.

 

אם אנחנו מדברים על שלוש השנים הקרובות כפרק זמן של אחזקת הרכב - מדובר על 3900 ליטר, או בשקלים, לפי 7.3 ש"ח לליטר-

 

28 אלף ש"ח (בקירוב).

 

עכשיו תכניס את זה למשוואה שלך של כמה אתה צריך להוסיף כדי לקנות סיטרואן C3, תוסיף לזה את העובדה שאתה נוסע כיום ברכב בן 5 עם X ק"מ ובעוד 3 שנים הוא יהיה עם X ק"מ + 120K, שזה אומר שיהיה לך רכב די בלוי (וכנראה גם יעשה לך איזו תקלה או שתיים במהלך השנים הקרובות) ואז תדע פחות או יותר כמה צריך להוסיף כדי להשתדרג לרכב חדש לגמרי.

 

תודה על התשובה. לפי הנתונים נראה שדי ברור שכדאי מאוד לשדרג את הרכב ולא להישאר עם הc4.

 

בותו עניין, ראיתי שלובינסקי מציעים למכירה סיטרואן c3 פיקאסו שנת 2011 במחיר המחירון שלו של 78000 וזה בעיקר בגלל שמספטמבר 2011 ועד עכשיו הוא עשה 75000. האם כדאי ללכת על אופציית הדיזל הזאת אף על פי ש-75 אלף בשנה וקצת זה המון?

פורסם

זה הרבה מהממוצע אך לא משהו לא טריוויאלי רכבי דיזל הם סוסי עבודה שנועדו לנסועה רבה

 

כמו שאתה יכול לראות מוניות שנתונים 09-10 עם 300 אלף ק"מ ויותר

 

*עדיין לא הייתי שם מחירון אבל סביר להניח שניתן להתמקח איתם קלות

פורסם

בפעם האחרונה:

 

אתה מחפש הצדקה לקנות רכב חדש ולהגיד שזה כדאי כלכלית.

 

לקנות רכב חדש זה לא כדאי כלכלית מאחר וירידת הערך שלו היא אסטרונומית, במיוחד בשנים הראשונות ובמיוחד בתקופה הזו שהשוק של הרכבים המשומשים מת. עדיף משומש (בן שנים בודדות) שעולה עשרות אלפי שקלים פחות ביחס לחדש, כאשר ההפרש בתיקונים לא מגיע לזה בד"כ.

 

את החשבון של הדלק תעשה בעצמך - ואל תיסתמך יותר מידי על דיעות של אחרים בנוגע לצריכת דלק של דיזלים. בדוק את הצריכה של הדיזל **במסלול שלך** (גם אם צריך להשכיר אחד כזה ליום-יומיים).

 

השירשור ננעל.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...