Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם ראשונה שלי בפורום הזה .

שלום לאחר 12 שנים עם אותו רכב , המשפחה החליטה להחליף את הרכב .

הדרישות : צריכת דלק נמוכה שוקל אפשרות לרכב היברדי , נוחות , היגוי , עיצוב יפה , שיהיה עשוי מחומרים טובים ולא זבל , מרחב ממוצע מאחור ..

חשבתי על גולף דור שביעי שעוד מעט תגיע לארץ , אשמח להצעות .. אני פשוט בור בענייני רכב

פורסם

אני יודע שזה מוגזם לתקציב , אבל אשמח לרכב שאני גם יהנה לנהוג בו , עם זה כוך בחריגה של עוד 20000 שקל אני אשמח לשמוע עוד הצעות .

פורסם
תגדיר הנאה מנהיגה וגודל (קבוצה) של הרכב.

 

שיהיה קל להזיז את ההגה , גז רגיש , נוחות , שלא ירגישו את הפיתולים בחוץ , שיהיה שקט ברכב , מאיץ מהר ..

הסופרב ממש ממש מתאימה , לאחר שנהגתי בה המון פעמים נהנתי מכל רגע , מה אתם אומרים ?

ובגודל מספיק כמו הגולף , נשקלת גם האלפא רומאיאו גולייטה (אבלל לפי ביקורות היא ממש מרעישה ומרגישים כל אבן קטנה בכביש )

פורסם

הסופרב רכב מצוין אבל הוא אוניה. אם אתה לא צריך כזה גודל אז נראה לי מיותר.

הג'ולייטה ממש לא מרעישה, היתה לי אחת למשך כמה חודשים, רכב מצוין.

אני מציע לך לעשות נסיעת מבחן ולהתרשם בעצמך. כדאי שתעשה גם באלפא וגם בסופרב כדי להבין את ההבדלים.

פורסם
שיהיה קל להזיז את ההגה , גז רגיש , נוחות , שלא ירגישו את הפיתולים בחוץ , שיהיה שקט ברכב , מאיץ מהר ..

הסופרב ממש ממש מתאימה , לאחר שנהגתי בה המון פעמים נהנתי מכל רגע , מה אתם אומרים ?

ובגודל מספיק כמו הגולף , נשקלת גם האלפא רומאיאו גולייטה (אבלל לפי ביקורות היא ממש מרעישה ומרגישים כל אבן קטנה בכביש )

 

לפי התאור שלך אתר צריך רכב בעל הגה חשמלי, מנוע טורבו, מתלים סופגים, בידוד רעשים ואיכות חומרים טובה.

 

הגולייטה תענה על כל הדרישות הללו אבל היא יקרה מהתקציב שציינת בעיקר בגלל תמחור שערורייתי.

 

גולף דור 7 משודכת למנוע TSI תעשה את העבודה, אין לי ספק. גם דור 6 על אף שהיא מוחלפת(אולי שווה לבדוק מבצעים בגזרה שלה).

פורסם

הגולייטה תענה על כל הדרישות הללו אבל היא יקרה מהתקציב שציינת בעיקר בגלל תמחור שערורייתי.

 

 

מה שמחזיר אותנו לבראבו... אותו מנוע, שלדה דומה, עיצוב, איכות... במחיר שעומד בתקציב.

 

למרות שלא הבנתי מה זה "לא להרגיש את הפיתולים". אתה מתכוון לאחיזה? או להגה מנותק וחסר רגש (אם כן אז הנה, סוף סוף תשובה לשאלה למה מייצרים הגאים כאלה, מי מעדיף אותם?)

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

זה אמור להיות אוטו משפחתי כזה , אבל רק שיהיה אפשרי לשבת מאחורה לא צריך ממש מרווח.

הגולייטה או בראבו או גולף , נחי ויש את התקציב על מה הייתם הולכים?

שמעו אני לא אשקר הגולייטה פשוט מושכת היא כל כך יפה מבחוץ , מבפנים לא משהו אבל היא פשוט יפה , שאני מוכן לעבוד בשביל להשלים את החסר (ההורים שלי קונים ואני בודק את הרכבים האפשריים שהכי יתאימו לנו )

פורסם

לפי כל הכתבות בארץ והעולם, הגולף 7 הולכת להיות מכונית מעולה ותענה על הדרישות שלך להנאה מנהיגה ומשפחתית נוחה ומפוארת בו זמנית. המחיר שלה לפי מה שפורסם יהיה החל מ-130. לגבי הגה חשמלי שלגולף (כמו רוב המכונית כיום) יש אותו, הוא בהחלט קל ומדויק אבל פחות מעביר תחושות.

מי שהזכיר כאן את הסופרב, היא אכן גדולה מאוד בפנים ומרווחת אבל ממש לא מרגישה אוניה. זה דווקא הקטע שלה שעד שלא יושבים בתוכו לא מבינים כמה היא מרווחת. מבחוץ היא נראיית מנהלים רגילה.

פורסם
לפי כל הכתבות בארץ והעולם, הגולף 7 הולכת להיות מכונית מעולה ותענה על הדרישות שלך להנאה מנהיגה ומשפחתית נוחה ומפוארת בו זמנית. המחיר שלה לפי מה שפורסם יהיה החל מ-130. לגבי הגה חשמלי שלגולף (כמו רוב המכונית כיום) יש אותו, הוא בהחלט קל ומדויק אבל פחות מעביר תחושות.

מי שהזכיר כאן את הסופרב, היא אכן גדולה מאוד בפנים ומרווחת אבל ממש לא מרגישה אוניה. זה דווקא הקטע שלה שעד שלא יושבים בתוכו לא מבינים כמה היא מרווחת. מבחוץ היא נראיית מנהלים רגילה.

 

כמה אתה אומר תעלה הגירסא של ה 1.4 ?

פורסם

טיוטה אוריס היברידית עונה לכל הדרישות מצויין כולל התקציב. הדבר היחיד שעומד בעוכריה, הוא תא מטעןן מצומק יחסית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...