Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוריס הנוכחית תפסיק להימכר בקרוב ולמעשה המחליפה כבר הוצגה.

כדאי לחכות לתחילת 2013 ולראות מתי יגיע הדגם החדש לישראל. הדגם ההיברידי החדש מציע תא מטען זהה לשל הדגם הרגיל ואמור להיות גם מהנה יותר לנהיגה - לפי ההצהרות של טויוטה לעיתונות הרכב.

 

אם אתה מחפש סופרב מוקטנת כדאי לבדוק את פולקסוואגן ג'טה, מוצעת עם שלל מנועי TSI, מרווחת ובעלת לוק פולקסוואגני.

 

כשקראתי את הדרישות בהתחלה חשבתי על רנו פלואנס דיזל, הנאה מנהיגה בפיתולים היא לא מציעה אבל נשמע שמבחינתך הנאה זה רכב שקט וסלוני שמציעה נוחות טובה ובזה היא לא רעה דווקא, היא מאוד חסכונית ומרווחת אבל המראה החיצוני מעט פושר.

לאחרונה הכריזו בקרסו על שיווק דגם ההאצ'בק גם כן עם מנוע דיזל, אני חושב ששווה להתרשם.

 

אפשרות אחרונה אופל אסטרה סדאן שהחלה להימכר בארץ לאחרונה, נראית מעולה לטעמי, תא נוסעים מאובזר ואיכותי אבל קצת מבולגן, מנוע טורבו וגיר אוטומטי עם 6 הילוכים שאמורים לסדר ביצועים לא רעים וצריכת דלק טובה והמרווח בתא הנוסעים בסדר.

פורסם

חברה לאחר שראיתי סקירות רבות על הגולף דור שביעי , נראלי שאין למה להתלבט 145 אלף שקל סבבה , אני אחסוך בשביל ההורים 10000 שקל לגרסה של ה 1.4 אני לא חושב שבתקציב הזה יהיה רכב יותר טוב , שעונה בעצם על כל הצרכים , עיצוב יפה , מהיר , מרווח , איכות חומרים טובה , הגה חשמלי , צריכת דלק , בכל הסקירות שום דבר רע לא נאמר על הרכב הזה .

פאקק אניי מתרגשש , אני מת שהוא יגיע כבר לארץ.

 

ותודה רבה לכם על כל ההמלצות , וההתייחסות .

×
×
  • תוכן חדש...