Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זאת שנמצאת לידי (ממבט כללי) אינה נראית שמורה במיוחד, ולא הייתי קורא לצבע הכחול המזעז שלה שיפוץ :lol:

אם בכ"ז מעניין אותך תגיד - שלא תשמע אח"כ שהיא נמכרה ותצטער..:wink:

 

 

נשמע מצויין!

לא ממש איכפת לי מהמצב החיצוני. מקסימום נעשה לה צבע ב 1500 ש״ח אצל הבני דודים.

אני ישמח אם תברר לי כמה המוכר רוצה, והאם היא כבר רשומה כאספנות.

פורסם

האמת עוד בפתיחת השרשור שלך רציתי להמליץ על טנדר סובארו, שהוא מתוך כל מה שהציעו הכי טוב שיש, הכי אמין, הכי פשוט מכאנית והכי שריד - אך חשבתי שאתה עלול לחשוב שאני משוחד או לויאלי :-D .

 

אכן מדובר באופציה הטובה ביותר ע"פ הבקשות והדרישות שלך מרכב שכזה, אין יותר טוב מטנדר סובארו ! חלקי חילוף בשפע, רכב אמין מאוד (כאשר מטופל קצת:arrow: ), זול לאחזקה בעל יכולות שלא חשבת שיכולים להיות לטנדר כזה, כמובן שלארץ לא יובאו באופן סדיר דגמי הטורבו עם המנוע 1.8 וטורבו צ'ארג'ר, למרות שיש בארץ כמה הסבות חוקיות לכזה ואף עוד אחד שידוע לי עם מנוע של אימפרזה WRX (אל תשאל לגבי חוקיות...) וכמו כן עוד כמה טנדרים מושקעים ברמה גבוהה מאוד לשטח דהיינו דגם עם המנוע EA81\2 (דגם ה- 1.8 ) עם הגבהות, גלגלים רחבים במיוחד, 4X4 ידני עם הילוך Height/Low ועוד הסבות לדגם ה-GLF, אך עדיין זה רכב וגם בדגמיו הבסיסיים הוא בעל יכול שרידות והערבה גבוהים מן הרגיל והצפוי.

לגבי הדור ה- I תהיה בעיה של חלקי חילוף בעיקר קוסמטיים.

 

לגבי הטנדר הכחול 81' , אם אני חושב שאני יודע ואנחנו מדברים על אותו אחד (רוב הסיכויים שכן.. כי כמה כבר רואים או נשארו ובטח שבצבע הנ"ל :? ), דאז היה זקוק להחלפת מנוע וככול הנראה (בטוח כאשר מדובר בסובארו, מניסיון חברים) פחחות וצבע.

ברור שבלי שום קשר מדובר במשהו נדיר במיוחד במחוזותינו, ומאוד מוזר לי אם אכן מדובר באותו אחד איך לא נמכר עד היום - ממש לא ברור לי.

 

בלי קשר ישיר לשרשור עצמו - "מקסימום נעשה לה צבע ב 1500 ש״ח אצל הבני דודים.." - כאמור כך גם יראה הרכב שלך, העבודה, טיבה ובטח ההשקעה בטנדר נדיר שכזה - חבל.

 

 

בהצלחה !

פורסם

הצבע לא קריטי לי. אלא אם הרכב רקוב לגמרי מחלודה.

קודם כל נדאג למצב המכני, החשמל ופנים הרכב, ואחר כך נדאג לפחחות.

לפי מה שהבנתי מנוע עולה גרושים, אז במקרה וצריך מנוע - נשים מנוע.

פורסם
האמת עוד בפתיחת השרשור שלך רציתי להמליץ על טנדר סובארו, שהוא מתוך כל מה שהציעו הכי טוב שיש, הכי אמין, הכי פשוט מכאנית והכי שריד - אך חשבתי שאתה עלול לחשוב שאני משוחד או לויאלי :-D .

 

 

 

 

!

 

+1:wink:

לנשמה מיני 1979 -

קישור

לחוויה טנדר סובארו 4X4

פורסם

ראיתי תמונות, והתאהבתי ! :inlove:

כבר הרבה זמן אני חולם על פרוייקט חדש. אומנם חשבתי יותר בכיוון של עוד אמריקאית,

אבל יש משהו בסובארו שמושך אותי. בכלל, יש לי חיבה להרבה רכבים משנות ה 80' 90'.

אחד החלומות שלי היא........BX GTI...

נכון, חלק יגידו - גרוטאה, אבל אצלי זה חלום ילדות...

חבל שאין הרבה כאלה על הכביש היום (ותודה לחוק הגריטה:mad2: )

 

אני ימקד את החיפושים בטנדר דור ראשון.

אם מישהו מכיר עוד טנדרים דור ראשון למכירה, אני ישמח לשמוע.

פורסם
יש אצלי בשכונה טנדר סובארו 4x4 דור ראשון שמוצע למכירה כבר הרבה זמן. אם מעניין אותך אבדוק פרטי היתקשרות.

בברכה אורן

 

אם אנחנו מדברים על אותו טנדר אז שמעתי שהוא דורש מחיר מופרז (20K).

2012-08-05_21-38-34_660.jpg

2012-08-05_21-38-45_671.jpg

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
אם אנחנו מדברים על אותו טנדר אז שמעתי שהוא דורש מחיר מופרז (20K).

אכן זהו זה..!

 

ב21K כנראה שאני אראה אותו כל יום עוד הרבה זמן :lol: :lol:

פורסם
אכן זהו זה..!

 

ב21K כנראה שאני אראה אותו כל יום עוד הרבה זמן :lol: :lol:

 

הוא טוען שהרכב עבר ראש מנוע, נוסע מצויין, ועבר פחחות וצבע.

״רק צריך למלא גז למזגן״. (כלומר - המזגן לא עובד...)

 

איך נראה באמת האוטו ? אפשר לקבל קצת תמונות ?

אני לא הולך לשלם 21k, סתם מעניין אותי אם יש משהו מאחורי המחיר הזה

פורסם
איך נראה באמת האוטו ? אפשר לקבל קצת תמונות ?

 

הרכב נראה.. איך לומר... לא משהו לספר עליו לחבר'ה.

אני אנסה לשים לב לפרטים ואולי גם לצלם... אם אתה מתל אביב - הכי טוב שתעבור תעשה סיבוב ותראה בעצמך.

למיקום מדוייק שלח ה"פ


×
×
  • תוכן חדש...