Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים פתחתי את הדיון הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=454253

 

כמו שכתבתי בתחילת ההודעה שם, אני מחפש טנדר שימש אותי פה ושם להובלות, אבל לא ככלי עיקרי. אני ביום יום רוכב על קטנוע. הרכב ישמש אותי פעם פעמיים בשבוע, ופה ושם לטיולים בשטח (שבילים)

מכיוון שכמו שכתבתי הרכב יעמוד יותר מאשר יסע, קפץ לי לראש רעיון - אולי לחפש רכב אספנות ובכך לחזור לתחום (את הוליאנט מכרתי לפני שנתיים) + חיסכון של כספי הביטוח וטסטים.

 

אז לפני שאני מתלהב, ספרו לי - האם יש רכבים שאני יוכל לקנות במחיר של עד 15,000 ש"ח במצב נסיעה ?

אני יודע שיש את הD200 אבל המון זמן לא ראיתי אחד למכירה, ואל קמינו לא נכנס בתקציב.

אולי סובארו טנדר דור ראשון, אבל אין הרבה למכירה.

 

למישהו יש רעיונות ?

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בסביבות ה-10,000 ש"ח תוכל למצוא לך סונומה דור ראשון, 4X4, מנוע V6 בריא... אחלה טנדר, רב שימושי, לא יקר לתחזוקה למרות היותו רכב "רגיל" ולא אספנות...

 

היה לי כזה בעבר לשימושים שאתה מתאר, תענוג. אקנה מתישהו אחד שוב.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

לאחרונה היו בפורום של מועדון סובארו כמה טנרים 4X4 למכירה שווה לבדוק שם.

 

אוטו מגניב....

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

פורסם

מציעים לך ביצים מרובעות שייקח לך שנה למצוא.

קח ממשפחת הקנגואים.

הסיאט וה-VW הוכים בגרושים. רק SDI - בלי טורבו.לא מספיק גדול ? - דוקטו.

פורסם

יש אצלי בשכונה טנדר סובארו 4x4 דור ראשון שמוצע למכירה כבר הרבה זמן. אם מעניין אותך אבדוק פרטי היתקשרות.

בברכה אורן

פורסם
הטנדר סובארו 4x4 זה אחד הרכבים המגניבים ביותר,אבל השמורות/משופצות נמכרות במעל ל-20K

 

זאת שנמצאת לידי (ממבט כללי) אינה נראית שמורה במיוחד, ולא הייתי קורא לצבע הכחול המזעז שלה שיפוץ :lol:

אם בכ"ז מעניין אותך תגיד - שלא תשמע אח"כ שהיא נמכרה ותצטער..:wink:

פורסם
זאת שנמצאת לידי (ממבט כללי) אינה נראית שמורה במיוחד, ולא הייתי קורא לצבע הכחול המזעז שלה שיפוץ :lol:

אם בכ"ז מעניין אותך תגיד - שלא תשמע אח"כ שהיא נמכרה ותצטער..:wink:

ציינתי מחיר באופן כללי .

פורסם
זאת שנמצאת לידי (ממבט כללי) אינה נראית שמורה במיוחד, ולא הייתי קורא לצבע הכחול המזעז שלה שיפוץ :lol:

אם בכ"ז מעניין אותך תגיד - שלא תשמע אח"כ שהיא נמכרה ותצטער..:wink:

 

אם זו הכחולה 81, עד כמה שזכור לי המוכר דורש עליה 7K.

 

קצת פשרה במחיר ומדובר בקניה משתלמת אף אם ההשקעה עליה תגיע ל10K.

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.


×
×
  • תוכן חדש...