Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ גיר לביואיק.


Big_White
שימו לב! השרשור הזה בן 4126 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב אחרי שמ 9 בבוקר עד 7 בערב ניסינו להחליף סולנואידים בגיר בלי להוציא את הגיר או לשלוף את המנוע.. החלפנו רק סולנואיד של הממיר מומנט.

 

הבעיה לא נפתרה,הגישה מסריחה, אין מקום, בקושי הצלחנו להחזיר הכל למקום ולהוציא מנוע/גיר אין לנו אפשרות בבית בנתיים (אין עם מה)

 

כמה יעלה שיפוץ לגיר כזה? ואיפה? ביואיק לסייבר 93

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אחרי שמ 9 בבוקר עד 7 בערב ניסינו להחליף סולנואידים בגיר בלי להוציא את הגיר או לשלוף את המנוע.. החלפנו רק סולנואיד של הממיר מומנט.

 

הבעיה לא נפתרה,הגישה מסריחה, אין מקום, בקושי הצלחנו להחזיר הכל למקום ולהוציא מנוע/גיר אין לנו אפשרות בבית בנתיים (אין עם מה)

 

כמה יעלה שיפוץ לגיר כזה? ואיפה? ביואיק לסייבר 93

תנסה אצל גירמוביל אזה"ת רעננה הוא אלוף בדברים האלו

תגיד שמיכאל רושו שלך אותך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תופס טרמפ על השירשור

 

אצלי לאחר נסיעה מאומצת (מהירה לאורך זמן או עליה ארוכה)

הגיר לא מצליח להחליט אם להוריד הילוך ונשאר על הרביעי

מורגשת רעידה ברכב וסחיבה עלובה, כך שאני צריך להוריד ל3 בבורר הידני (ידית ההילוכים שבהגה)

חוסר ההחלטה מורגש ביציאה מפניה שבה המהירות יורדת ואז הגיר נתקע על הרביעי (זה לאחר נסיעה מהירה ממושכת)

בעליה זה קורה לקראת סוף העליה, ולדייק, העליה מנשר לעוספיה,שם זה הורגש

הגיר הוא TH700, לא יודע איזה סוג במדויק

ככה בנסיעה נינוחה ו"רגילה", הבעיה אינה מופיעה והחלפת ההילוכים יפה וחלקה

החלפת שמן ופילטר נעשו לפני שנתיים לערך ואין חוסר בשמן (4000ק"מ ממוצע בשנה)

מהי הסיבה?

ומי מומלץ באיזור חיפה/קריות?

 

תודה

שברולט קפריס 350, 88

פסח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תופס טרמפ על השירשור

 

אצלי לאחר נסיעה מאומצת (מהירה לאורך זמן או עליה ארוכה)

הגיר לא מצליח להחליט אם להוריד הילוך ונשאר על הרביעי

מורגשת רעידה ברכב וסחיבה עלובה, כך שאני צריך להוריד ל3 בבורר הידני (ידית ההילוכים שבהגה)

חוסר ההחלטה מורגש ביציאה מפניה שבה המהירות יורדת ואז הגיר נתקע על הרביעי (זה לאחר נסיעה מהירה ממושכת)

בעליה זה קורה לקראת סוף העליה, ולדייק, העליה מנשר לעוספיה,שם זה הורגש

הגיר הוא TH700, לא יודע איזה סוג במדויק

ככה בנסיעה נינוחה ו"רגילה", הבעיה אינה מופיעה והחלפת ההילוכים יפה וחלקה

החלפת שמן ופילטר נעשו לפני שנתיים לערך ואין חוסר בשמן (4000ק"מ ממוצע בשנה)

מהי הסיבה?

ומי מומלץ באיזור חיפה/קריות?

 

תודה

יש קולר שמן ?

mustang 67 GT, 302 engine t5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדם זאת בדיוק הבעיה שיש לגיר המדובר, לפי החיפושים באינטרנט הבעיה מצביעה על סולנואיד TORQUE CONVERTER לא תקין, ודווקה הסולנואיד הזה הוחלף, (היחידי שהוחלף מכולם)

 

הבעיה עדיין ממשיכה באותו הקצב. בעט העצירה כל האוטו רועד וברור שהוא לא נמצא בהילוך הנכון והוא מנסה לזנק קדימה.

 

למען האמת מכל זה עושה רושם שמשהו שם מתחמם ולא עושה את העבודה, אולי באמת הקולר שמן זאת הבעיה גם בגיר המדובר?

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מן הסתם בטח גם קראת את זה

אבל המידע לא יכול הזיק

 

Automatic transmission: 440-T4 automatic transmissions may shift late or not upshift at all. The

 

problem is a stuck throttle valve inside the transmission. (All years)

 

 

 

Automatic transmission: 4T60E transmission may drop out of drive while cruising, shift erratically, or

 

have no second, third, or fourth gear because of a bad ground connection for the shift solenoids. (1992-94)

 

 

בכול אופן, לנו שני גירים שונים

אצלי אני מאמין שהדיאגנוזה לבעיה, שונה

שברולט קפריס 350, 88

פסח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לא, ההילוכים לא קופצים, או יוצאים.

הם ניתקעים בדיוק כמו שאתה מתאר, בנסיעה על כביר ישר שטוח ברגוע הכל בסדר, אחרי עליה עם גז הגיר מתחיל לקרתע, אין סחיבה גם אם לוחצים על הדוושה עד הרצפה, שעוצרים כל הרכב רועד .. בקיצור הרכב נשאר בהילוך ומנסה לזוז קדימה.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אתה מוזמן לברר בעוד מקומות כדי להשוות מחירים.

 

1) מכון גירים 2000 בחולון.

2) מוסך אדמונד בחולון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4126 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...