Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביקורת - Blue wash (שטיפה ללא מים)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי את התרסיס הנ"ל ובדקתי.

מבטיחים פה הברקת הרכב והמסת כל הלכלוכים ובקיצור שטיפה בתוך מספר דקות.

בפועל לא כל הלכלוכים יוצאים וכתמים קטנים מצואה של ציפורים וכד' פשוט נשארו , החומר טוב אבל בגבול מסויים.

הבטיחו הברקת הרכב וצדקו- אולי בגלל שעשיתי ווקס לפני פחות מחודש אבל הרכב אכן מבריק.

בנוסף הרכב מאוד חלק.

אמרו ניקיון תוך מספר דקות - אם אתם לא פאנטיים אז בהחלט.

כל מה שצריך לעשות זה להשפריץ ולנקות עם מטלית מיקרו פייבר , על כל הרכב השתמשתי רק בצוואר הבקבוק של החומר(הצוואר דק,לא יודע כמה מ"ל זה בדיוק)

המחיר יקר לדעתי בכל זאת.

בפועל בגלל שהיה לי בוץ עקב הגשם האחרון נוצרו שריטות קטנות שיורדות בקלות בפוליש עדין אבל עדיין זה מעצבן

 

מה שכן זה מצויין למי שאין מים בחניה ורוצה לנקות תוך דקות, במידה ויש אבק ולכלוכים קטנים על הרכב זה מצויין!

50 שקל ל 500 מ"ל.

לצערי לא ראיתי בכלל ביקורות באתר , אז מי השתמש כבר?

Miata ND2

 

פורסם
רכשתי את התרסיס הנ"ל ובדקתי.

מבטיחים פה הברקת הרכב והמסת כל הלכלוכים ובקיצור שטיפה בתוך מספר דקות.

בפועל לא כל הלכלוכים יוצאים וכתמים קטנים מצואה של ציפורים וכד' פשוט נשארו , החומר טוב אבל בגבול מסויים.

הבטיחו הברקת הרכב וצדקו- אולי בגלל שעשיתי ווקס לפני פחות מחודש אבל הרכב אכן מבריק.

בנוסף הרכב מאוד חלק.

אמרו ניקיון תוך מספר דקות - אם אתם לא פאנטיים אז בהחלט.

כל מה שצריך לעשות זה להשפריץ ולנקות עם מטלית מיקרו פייבר , על כל הרכב השתמשתי רק בצוואר הבקבוק של החומר(הצוואר דק,לא יודע כמה מ"ל זה בדיוק)

המחיר יקר לדעתי בכל זאת.

בפועל בגלל שהיה לי בוץ עקב הגשם האחרון נוצרו שריטות קטנות שיורדות בקלות בפוליש עדין אבל עדיין זה מעצבן

 

מה שכן זה מצויין למי שאין מים בחניה ורוצה לנקות תוך דקות, במידה ויש אבק ולכלוכים קטנים על הרכב זה מצויין!

50 שקל ל 500 מ"ל.

לצערי לא ראיתי בכלל ביקורות באתר , אז מי השתמש כבר?

 

אפשר תמונה של המוצר ? או קישור לאתר שמוכרים אותו

×
×
  • תוכן חדש...