Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום פורום!

המנוע והגיר של המרצדס שלי כבר שנה פלוס מינוס זרוקים באיזו פינה, בעצמה לא כל כך נקייה, אבל הנוע והגיר במצב לכלוכי קטטוני.

יש שכבה של גריז בוץ והשד יודע מה עוד.

מכיוון שהגיע הזמן לחשוב על הרכבה, שאילתי היא במה לנקות על מנת לקבל מקסימום תוצאה במינימום נזק.

הכוונה שחומרים חזקים מדי יכולים לגרום נזק לחלקי אלומיניום עדינים וכו'

שאילה נוספת, איך בוחרים ואיפה קונים צבע למנוע.

חג שמח!

manoa out[1].jpg

manoa out[2].jpg

gear box out[1].jpg

פורסם

לא מזמן קניתי נוזל יעודי מקצועי לשטיפת מנועים (לא זה שקונים בהום סנטר...:lol: ). הנוזל מבוסס על דטרגנט חזק ויש לדלל את הנוזל לפני השימוש. מנסיון אגיד כי הוא לא פוגע בחלקי אלומניום, גומי או פלסטיק, וניקיתי איתו טינופת די קשה. מרססים אותו מדולל על המנוע, נותנים לו לעבוד, ואז שוטפים, רצוי עם "גרניק" חזק. אפילו ניסיתי לשטוף איתו חלקים צבועים והוא נתן תוצאה מצויינת.

 

החומר לא זול - כ -90 ש"ח ל 10 ל' אבל נראה לי שיספיק לשנים.

מחר אבדוק את השם והיצרן.

בברכה אורן

 

* שום דבר מהרשום לעיל לא משית אחריות על כותב הדברים בגין נזק או שבר או אנערף שעלול להגרם וכיוצ' :lol:

פורסם
שלום פורום!

המנוע והגיר של המרצדס שלי כבר שנה פלוס מינוס זרוקים באיזו פינה, בעצמה לא כל כך נקייה, אבל הנוע והגיר במצב לכלוכי קטטוני.

יש שכבה של גריז בוץ והשד יודע מה עוד.

מכיוון שהגיע הזמן לחשוב על הרכבה, שאילתי היא במה לנקות על מנת לקבל מקסימום תוצאה במינימום נזק.

הכוונה שחומרים חזקים מדי יכולים לגרום נזק לחלקי אלומיניום עדינים וכו'

שאילה נוספת, איך בוחרים ואיפה קונים צבע למנוע.

חג שמח!

 

 

אני הייתי מסתפק בטרפנטין ומברשת טובה, בכמה סבבים. ללא שום מסירי שומן למיניהם שגורמים נזקים לאלומיניום.

פורסם

טינר, נפט או טרמנטין בהחלט "יעשו את העבודה" מבלי לגרום נזק, שלא כמו כל שאר הדטרגנטים החומצתיים שפוגעים בחלק מהמכלולים (שלא לדבר על נזק שהם גורמים לעור הידיים, לריאות, לאוזון, ולמה לא בעצם).

לגבי צבע, בכל אחת מרשתות "עשה זאת בעצמך" מוכרים כיום ספריי צבע מיוחד אשר עמיד בטמפ' של עד 800 מעלות, בעלות של שקלים לא רבים, ואם יישאר לך ממנו תוכל גם לצבוע שאר מכלולים מכאניים תחת מכסה המנוע.

בהצלחה בשיפוץ.

×
×
  • תוכן חדש...