Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שלא. אבל זה אינדיקציה של בערך.

 

ובדקתי עם תדר של 30-40-50-60HZ דרך התוכנה של הבניית תיבות. וגם יצא לי את אותו ההספק.!

 

וכבר אמרתי לך ודיברנו על זה. שלא אני ואתה נוכל להביא נגד שיכול להתמודד עם 1000W.

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נגד שעומד ב200W עולה כ30$, נצטרך שישה כאלה להגיע להתנגדות המתאימה והם יוכלו לעמוד ב1200W. כמובן יש שיטות קירור שאז הם יכולים לעמוד בהספק גבוה יותר (ונצטרך פחות) אבל זה מה שיעלה להביא כאלו שיתמודדו עם ההספק ללא שום בעיה.

אין בעיה להביא אותם.

פורסם
נגד שעומד ב200W עולה כ30$, נצטרך שישה כאלה להגיע להתנגדות המתאימה והם יוכלו לעמוד ב1200W. כמובן יש שיטות קירור שאז הם יכולים לעמוד בהספק גבוה יותר (ונצטרך פחות) אבל זה מה שיעלה להביא כאלו שיתמודדו עם ההספק ללא שום בעיה.

אין בעיה להביא אותם.

120$ בשביל בדיקה? וזה עוד בלי משלוח. שמע. אני לא בדקתי מה מקסימום שהמגבר יכול להוציא.

 

בדקתי כמה הסאבים שלי מקבים בפועל שאני מפעיל אותם בעוצמה גבוהה. בתדרים 30-60HZ.

כול תדר 30.....40..50...60... נמדד כ30 שניות. וזה ההספק שהסאבים שלי מקבלים.

 

ההספק שיוצא מהמגבר הוא עצום.

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם

מן הסתם המחיר לא שווה בשביל משתמש פרטי. אני השתעשעתי במחשבה של לקנות אותם יחד עם סקופ נייד וחמוד אבל תכלס לי ממש אין מה לעשות עם מדידת הספקים. כמו כן צריך לקנות ספק כח מתאים וזה כבר סיפור יקר.

אולי פעם אם אני אפתח עיתון אודיו ואעשה מדידות אני אקנה את הציוד הזה :)

פורסם

הזכויות לא שמורות, כבר דיברתי על זה בעבר עם שניים שכותבים/כתבו באוטו, לא עשו עם זה הרבה. בכל מקרה יש לך את AUTO HI-FI הגרמני שעושה בדיקות להמון מגברים. אומנם הוא בגרמנית אבל כל הבדיקות מופיעות בכל גיליון בסוף ולא קשה להבין מה הן אומרות.

פורסם
צחקתי :wink:

 

אז הם עגלות.... צריך לדבר עם האנשים שמשפיעים !

 

זה יהי לטובתם ולטובת הכלל.

 

תמיר

הלוואי מהפה שלך לאלוהים

 

שיהיה פה מגזין עם קצת אודיו לרכב זה באמת יהיה כיף ומרענן אולי זה יביא למפגשים ותערוכות אודיו גם...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
הלוואי מהפה שלך לאלוהים

 

שיהיה פה מגזין עם קצת אודיו לרכב זה באמת יהיה כיף ומרענן אולי זה יביא למפגשים ותערוכות אודיו גם...

על מה בדיוק יפתחו פה מגזין? על שוק של 1000 איש?

 

וגם זה בהגזמה..

פורסם

אפילו שיהיה רק מדור באיזה מגזין רכב. משם זה כבר יכול להתפתח.

 

יש הרבה אנשים שאוהבים את התחום אבל לא יכולים ללמוד עליו לעומק. לולא האינטרנט הרבה מכלל האנשים בארץ שיודעים משהו בתחום האודיו לא היו יודעים כל כך הרבה. אבל לא לכולם יש אינטרנט!!

 

יש הרבה מצחיקים שלמרות שיש להם כסף הם יקנו פיוניר כי רק זה מה שהם מכירים ועם מציעים להם משהו ברמה גבוהה כמו אלפיין או קלריון, אבל הם לא מכירים את החברה הם לא יקנו כי הם מפחדים שדופקים אותם. צריך לעלות את המודעות!!

שלא נדבר על חברות יותר נדירות..

פורסם
אפילו שיהיה רק מדור באיזה מגזין רכב. משם זה כבר יכול להתפתח.

גם אני חושב שמספיק מדור בשבועון או ירחון עם תפוצה נרחבת ע"מ שהנושא ייחשף ויגיע לכמה שיותר חובבי סאונד,אני לוקח לדוגמא (למי שמכיר) את המדור של רן לוי ברייטינג בנושא האודיו וקולנוע ביתי,אני לעיתים קונה את רייטינג רק בשל הכתבות שלו בתחום האודיו.
פורסם
על מה בדיוק יפתחו פה מגזין? על שוק של 1000 איש?

 

וגם זה בהגזמה..

מה אתה אומר..........אתה עוד לא מכיר אף אחד...

אני יודע רק כבר על 500 איש באזור שלי שמתים על אהודיו ולא יודעים מה זה אנטרנט ולא יודעים מה זה האתר הזה........

 

יש קהל עצום לזה !.

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216


×
×
  • תוכן חדש...