Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

המפגש התקיים במתחם היוניברס קלאב, משעה 16:30 כמתוכנן ועד 18:30 וקצת יותר...

הגיעו:

blackmazdaF

yoav_b

astro powerII

nemesis

super lancer

eddy

diablo

 

ועוד... (לא דייקתי בשמות המשתמשים אז סלחו לי)

 

תמיר שבעבר היה עם שברולט אסטרו ו 4 קליפורניה בום 12", החליף הרכב והגיע עם

3 קליפורניות חדשות 12", וארבע 6על9 של jbl מאחור.

לטענתו, המערכת יותר רועשת ממה שהיה באסטרו (אני לא שמעתי את האסטרו) ואכן היא

באמת רועשת, אך ציפיתי ליותר ממה שהוצהר (כנראה התרגלתי לשלי... :( )

אהבתי את האופן שבו כיסה עם בד אקוסטי את הרמקולים מאחור, וזה נראה כאילו יש לו מגש

ללא רמקולים... באמת רעיון ששווה אימוץ לכולם... (אצלי כבר מיושם מזמן...)

 

יואב הגיע עם סיטרואן חמודה, והתקנה יפהפיה מנומרת עם פיוניר 12", ואת ההתקנה הוא

ביצע לבד לגמרי ועל כך מגיע לו בהחלט כל הכבוד.

המערכת נשמעת לא רע בכלל!

 

לירן הגיע ללא חידוש ברכבו, אולם מאיך ששמעתי את הרוקפורד 12" שלו, המגבר נכנס למצב

של קליפינג דיי מהר, ועם מעט כיוונים אני בטוח שנוכל לשפר את זה.

(הערה: אם תוכל להבא לארגן לנו פירוק למחצה של הקיר, נוכל לדאוג לך)

 

אדי ביצע בניה חדשה, ו"קבר" את הרכיבים בזהה לבניה שלי.

אני לא אוהב להעיר הערות שליליות, אולם אדי רצוי מאוד שלא תמהר עם הבניות שלך,

והם ייראו אחרת לגמרי.

 

גל (אני) הגיע עם המפלצת הרוקפורדית, והראה לתמיר איך נשמעת מערכת spl אמיתית :)

סתתתתםםםםםםם... :)

בקיצור, אבי הביא את הסקופ, אולם לאחר כשעה וחצי (!) של כיוונים, הגענו למסקנה

שמערכת spl צריכה שיהיו לה עיוותים מסויימים, אך לא להגיע לקליפינג.

וזאת כי כל פעם שהגענו למצב אופטימלי של חוסר עיוות או קליפינג, הסאב נשמע חלש

יחסית ליכולות שלו.

ויוצא כי הוא רועש הרבה יותר עם עיוותים אך ללא קליפינג.

 

בנוסף, ביצענו מדידה של נפילת מתח, ויצא כי אצלי הנפילות הם בין חצי וולט לוולט אחד,

וזאת במצב כמעט מקסימלי, כך שאני נטול דאגות... :)

לתמיר יש נפילות גדולות יותר, גם בעיקר בגלל עובי החוטים שלו (מאוד דקים) וגם בגלל

משיכות גדולות של המגבר.

 

1. תמיר "אסטרו" הרכב, והמערכת.

2. יואב עם המערכת והבניה הפרטית היפהפיה.

3. התמונה האחרונה הינה של הבניה של אדי עם המגבר של רוקפורד.

IMG_0242v2.jpg

IMG_0244v2.jpg

IMG_0250v2.jpg

IMG_0252v2.jpg

IMG_0253v2.jpg

IMG_0258v2.jpg

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ועוד... :

 

1.שלושת התמונות העליונות זה חלק מהאנשים שהגיעו...

2.התמונה של המגברים של תמיר "אסטרו".

3.התמונה של הרדיו דיסק והשלט הגה של יואב בתוך הסיטרואן.

IMG_0260v2.jpg

IMG_0261v2.jpg

IMG_0264v2.jpg

IMG_0245v2.jpg

IMG_0255v2.jpg

פורסם

תודה על המחמאה :evilbat: באמת נחמד לשמוע... :מסמיק:

אני לא צילמתי את המערכת שלי, כי ניתן לראות הרבה תמונות באתר בחתימה שלי.

אולי באמת להבא אני אשים קצת משלי גם... סבבה? ;)

 

***אגב, תרגישו חופשי להעיר הערות (לא לקטול, להעיר) אם בא לכם... ***

נשמח גם לשמוע אם יש דברים ספציפיים שאתם מעוניינים שנבדוק וניתן חוות דעת...

 

תודה

גל

פורסם

סבבה אחי אין בעיה רק חבל שהתמונות באמת דלות....

 

באמת התקנה יפה בסיטרואן

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

חבריה היה מפגש מצויין ועם הרבה אנשים. היו אפילו יותר מ-7 מכוניות והיו יכולים להגיע יותר, רק שלא התאמצנו מספיק ליידע אנשים.

גל איך יכולת לשכוח את נועם (SOUNDWAVE) ואת אריק (ARIKHOUS), חוץ מזה היו עוד כמה אנשים חדשים שאני לא מכיר.

אני מצטער שלא יצא לנו עם הכיול ברכב של גל. ממש התעסקנו בזה כל המפגש וכל פעם כשהאות היה נקי הסאב לא נשמע עוצמתי כמו שהוא אמור להיות באמת, יותר מידי רכיבים בעייתים (HU, ליין דרייבר, קרוס אקטיבי ומגבר). ביאס כל העניין ואפילו לא הספקתי לבדוק את המכוניות החדשות!

הנה כמה תמונות, תהנו:

 

גל מכייל את הרכיבים בזמן שאני משגיח על הצג של הסקופ.

norm_E183C30A2D834A5189F95C768E4D367C.JPG

 

רכב ה-SPL של תמיר:

norm_B1F49601BB0A42E6AB45EA8E886C05F0.JPG

 

האוטו של יואב, רואים שהושקעה פה עבודה יפה:

norm_6D75316B23C5417784493FFD9E8C4B76.JPG

 

כבל של 2.2 פארד 40$ בחו"ל, רק בארצות-הברית!

norm_4FEF996447F0494EBF81B0DC1C249E64.JPG

 

 

ההתקנה של אדי, המגברים מושקעים מאחורי פלטה:

norm_78D9AB01DA534841876DDCAAB16CE9E0.JPG

 

יותר מקרוב:

norm_9A3DD934AC974C35868C5F59FA9A308D.JPG

פורסם

עוד...

 

 

ההתקנה של לירן (NEMESIS), מעניין איזה צבע אהוב עליו?

 

norm_3F762CC499DE43E991403DF25C330269.JPG

 

 

בדיקת כיול בעזרת סקופ באוטו של גל דרך חיבור ממיר מתח מהאוטו של לאון (סופר לנסר):

norm_43E9DB4561BC4CE981DC15A149FC3CD7.JPG

 

 

מהצד השני, עכשיו רואים את ההתחברות המסובכת (שימו לב שלא היה לנו מעמד אז שמנו את הסקופ בתוך עגלת קניות, בשטח צריך לאלתר!):

norm_A9D4F18F96014B088045F8C5E1ABFF77.JPG

 

 

מקדימה לירן (NEMESIS) וברקע בוריס (THE REAL B.R):

norm_CC12C99C191A4D5693928E5232FD4569.JPG

 

 

סקופ (המצלמה לא תפסה את תנועת הקרן על הצג):

norm_A9575D3391FF4BE7A651E0B969545F5D.JPG

 

מימין לשמאל: חבר של אדי, אדי (EDDY), אני-אבי (DDDIABLO), לאון (סופר לנסר), בוריס (THE REAL B.R) וכמובן גל (BLACKMAZDAF):

norm_5D0E6711127B4F52988A4BE3CB0FD890.JPG

 

יש עוד תמונות רגילות שלא פירסמתי אז אם בא לכם לבדוק (הערות אפשר למצוא למטה כשלוחצים על התמונה להגדלה):

http://pic.co.il/UserAlbum.asp?uid=74CF8901338E40B188D2B1F9AC142873&alid=112763

פורסם

תודה על התמונות נראה כאילו היה מפגש די נחמד ועוזר... מקווה שזה יהיה יותר בקרבת מקום שנוכל להגיע...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

ח'ברה אני ממש מצטער שלא הגעתי למרות שאני הייתי זה שלחץ הכי הרבה.

 

ממש רציתי להגיע למפגש אבל הנסיבות מנעו ממני.

 

אגב הבנייה החדשה שלי כרגע בשיא הלהט , מקווה ששבוע הבא בעזרת השם יהיו תמונות.(תודה לבוריס על ההתכנון והעזרה בביצוע, ותודה ללאון על הציוד והעזרה)

 

ושוב ממש מצטער שלא הגעתי.

 

 

ג'ניה

:king:

פורסם

בנוסף, ביצענו מדידה של נפילת מתח, ויצא כי אצלי הנפילות הם בין חצי וולט לוולט אחד,

וזאת במצב כמעט מקסימלי, כך שאני נטול דאגות... :)

לתמיר יש נפילות גדולות יותר, גם בעיקר בגלל עובי החוטים שלו (מאוד דקים) וגם בגלל

משיכות גדולות של המגבר.

.

גל !

רק שכחת לציין שזה נפילות שהרכב דלוק ! בגלל הכבל הדק של האלטרנטור ולא של המגברים !. :-)

 

ו....אצלי היו נפילות של חצי וולט עד 1 וולט בכבל של מהאלטרנטור עד המצבר.....

 

אצלך היה נפילה מימה שאני זוכר 0.2V הכי הרבה..... (כי אני עוד לא גמרתי להחליף את הכבלים של המתח ! לא פייר.......):wink:

 

היה סבבה לגמרי.

 

גל תעשה לי טובה....אם תהייה תחרות EMMA....... אתה תהייה רק צופה נכון?! יופי !!.

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם
גל !

רק שכחת לציין שזה נפילות שהרכב דלוק ! בגלל הכבל הדק של האלטרנטור ולא של המגברים !. :-)

 

ו....אצלי היו נפילות של חצי וולט עד 1 וולט בכבל של מהאלטרנטור עד המצבר.....

 

אצלך היה נפילה מימה שאני זוכר 0.2V הכי הרבה..... (כי אני עוד לא גמרתי להחליף את הכבלים של המתח ! לא פייר.......):wink:

 

היה סבבה לגמרי.

 

גל תעשה לי טובה....אם תהייה תחרות EMMA....... אתה תהייה רק צופה נכון?! יופי !!.

 

תמיר

צודק, ואני קצת התבלבלתי... הייתי קרוע אתמול בעבודה וכמו שאתה רואה, גם שכחתי

אנשים רבים שהגיעו... (סליחה חברים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( )

לגבי התחרות... אני מאמין שאני אגיע, אבל אנחנו לא נהיה באותה קטגוריה בכלל אז

אין לך מה לדאוג... ;)

פורסם
אהלן...

תמיר, גל או מישהוא יש סיכוי שאתם יודעים את התאריך של האמה(EMMA) הבאה?

תשתפו את כולם בבקשה.

 

ג'ניה

אין כרגע...

כשיהיה, אתה תדע... :)

פורסם

את הסאבים שלך?

והאם אתה שומע משהו מעבר לבאס?

 

 

והכי חשוב - ארבעת הרמקולים על המדף מאחורה, לא היה שווה להתקין אותם על פלטה יותר רצינית?

 

 

נראה יפה בכל מקרה.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ


×
×
  • תוכן חדש...