Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת משולשים קורולה 2002


ohad23
שימו לב! השרשור הזה בן 4199 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב

1. בטיפול 135,000 שביצעתי לפני כ10 חודשים במוסך מורשה של טויוטה רצו להחליף לי את 2 המשלושים (משלוש תחתון כפי שנרשם בהצעת המחיר)

2. הצעת המחיר הייתה כ 1,300 ש"ח

3. לא זכור לי מה בדיוק היה הליקוי אבל הסכום היה נראה לי גבוה מידי ולכן סרבתי ואמרתי שאבצע בהזדמנות אחרת.

4. בתקופה הזו מאז הטיפול (10 חודשים) לא הרגשתי שום בעיה, הרכב נוסע חלק ללא בעיות / רעשים כלשהם

5. בעוד כחודש אני אמור לבצע טסט לרכב

 

השאלה - בהנחה שאני עובר את הטסט בהצלחה, האם אני יכול להיות רגוע בעניין המשלושים ולדחות את החלפתם בעוד שנה לפחות? כלומר מבחינה בטיחותית האם בבדיקת הטסט בודקים בכלל את תקינות המשלושים ברכב?

איך אני בכלל יכול לזהות לבד בעיה כל שהיא במשלושים? האם יש השפעה מסויימת על הנהיגה? האם המשלושים מוגדרים כמשהו בטיחותי נגיד כמו בלמים או שזה פשוט משהו טכני ברכב הדורש טיפול

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטסט בודקים חופשים במתלים, ובין היתר את המשולשים, במידה ויש חופש במשולשים זה יתגלה בטסט.

 

מדובר בחלק בטיחותי, כאשר ישנו חופש בבוקסות של המשולש הרכב לא יציב, בנהיגה מורגש שהרכב בורח לצדדים תלוי עד כמה המצב חמור, ורעשי לוואי בנסיעה על כביש משובש ופניות.

 

כאשר ישנו חופש במפרק הכדורי (בולג'ויינט) שמורכב על המשולש מדובר בסכנה של ממש, המפרק הכדורי מתנתק מהבית שלו והרכב פשוט "נופל" על הגלגל או שהמתלה בכלל מתנתק מהרכב יחד עם הגלגל, זה תלוי במבנה הרכב, אבל בכל מקרה חופשים במתלים(שזה כולל משולשים) זה עניין בטיחותי שאין לזלזל בו, ויש לטפל מבלי לדחות ויפה שעה קודם.

 

קיימים משולשים תחליפיים תוצרת סין, שעלותם פחות מרבע ממחיר המקורי, אך אורך החיים שלהם קצר יחסית ושוב נוצרים בו חופשים.

 

אם אתה לחוץ בעניין הכסף אז לשיקולך עדיף משולש סיני תקין מאשר מקורי שמורכב על הרכב עם חופשים (לצורך העניין).

 

עדיף להשקיע במקורי, אומנם הוא יקר ואפילו מאוד, אבל אורך החיים שלו גדול מאוד וקרוב ל 10שנים ואף יותר תלוי בנהיגה ברכב כמו שלך למשל.

 

בעוד שמשולש סיני אורך החיים שלו קצר מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לך על ההסבר,

אם אני מסכם את דבריך, בשורה התחתונה אתה אומר שאם עברתי טסט בהצלחה אז כנראה שמבחינה ביטוחית אין לי בעיה במשולשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקומך לא הייתי סומך על הטסט, לא תמיד הבוחן שם לב לכשל בטיחותי ומעביר את הרכב.

 

אם תסתמך על הטסט השנתי מצבך יהיה גרוע, כי גם דיסקיות בעובי שעל סוף חייהן יכולים לעבור טסט.

בקיצור את תקינות הרכב בודקים במוסך המטפל, כאשר מתגלה ליקוי כלשהו במוסך אתה יכול לבקש לראות את החלק הלקוי ולקבל הסבר על אופן פעולתו ועל מצבו הנוכחי וההשלכות, יש מוסכים שמנצלים זאת לרעה עם כל הצער, ויש מוסכים אמינים שלא ישקרו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחר לך מוסך אמין, יש לך את הפורום בקש המלצות למוסך אמין באזור שלך, מוסך אמין שלא מרמה את הלקוחות שלו ברור שאפשר לסמוך עליו, תרגיש יותר בטוח לטפל אצלו.

 

ממש לא בודקים את הרכב בטסט כפי שחשבת לנהוג, הרכב צריך להיות מטופל באופן שוטף, בטסט מוודאים זאת אך אין להסתמך על הטסט השנתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4199 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...