Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לאחר שיטוטים ארוכים מצאתי טויטה סטארלט למכירה ובמצב טוב.

הרכב שנת 98', גיר אוטומטי ולזכותו 89,000 ק"מ. פנימית וחיצונית נראה שמור. מהדגם היותר מאובזר עם 2 כריות אוויר ו-2 ח"ח. מוצע למכירה מבעלות פרטית יד ראשונה. מעלעול בספר הטיפולים מצאתי שכמעט כל הטיפולים בוצעו במוסך מורשה של טויוטה למעט הטיפול האחרון שבוצע ב79,000 ק"מ באיזה מוסך בנצר סירני (אני לא יודע אם הוא מורשה או לא, על הקבלה לא היה כתוב שהוא מורשה).

בעלת הרכב שמרה את כל הקבלות מהטיפולים, לא מצאתי שום תיקון מיוחד שעשו לרכב, הכל טיפולים שוטפים של שמנים, נוזלים, מגבים, ברקסים וכו'...שום טיפול שהיא עשתה לא עבר את סכום ה1000 ש"ח.

מה דעתכם שווה לקנות אותו ב-44,000 ש"ח?

 

נ.ב

הדברים הנ"ל נכתבו מתוך בורות מוחלטת כמעט לחלוטין בעולם מכונאות הרכב, על כל טעות עמכם הסליחה.

תמיד הכי חשוך, לפני עלות השחר....

פורסם

בכל אופן כדאי לקחת את הרכב לבדיקה. יכולים להמצא דברים שלא ראית מין הסתם, או שהגברת לא דיווחה או שלא ידעה בעצמה.

 

לך למכון בדיקה מורשה, שווה את ה420 שקל או משהו באזור הזה.

בהצלחה.

פורסם

אם אתה חייב סופרמיני אוטומטית , אז זוהי אחלה בחירה.

הרכב נשמע סבבה, אבל שוב, כדאי מאוד לעשות בדיקה כי לך תדע מה מסתירים ממך...

נ.ב. תוודא שזה אכן המחירון כי זה נשמע לי קצת גבוה מדי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כמובן שאני אקח את האוטו לבדיקה (אם הוא עוד נמצא במגרש, הבנתי שהן די מבוקשות...).

אייל זה לא שאני חייב סופרמיני אוטומטית פשוט בגבולות התקציב שלי (עד 60,000) לא מצאתי משהו טוב יותר.

אני צריך אוטו אמין, חסכוני ושהטיפול בו לא ייאלץ אותי לתרום איברים. זה הכל, על נוחות נסיעה אני מוכן להתפשר (עד גבול הסביר). כמו כן אני מעדיף אוטומט כיוון שגם אח שלי אמור להשתמש ברכב והוא נהג חדש ככה שאני מעדיף שהרכב יהיה אוטומטי. אם למישהו יש הצעות לרכבים אחרים טובים יותר שיענו על הדרישות הנ"ל אני אשמח לשמוע.

יועד.

 

נ.ב

ד"א המחירון של הסטארלט המדוברת הוא 45,000 ש"ח לפי יצחק לוי של החודש הזה.

תמיד הכי חשוך, לפני עלות השחר....

פורסם

רכב אמין ובעל נוחות נהיגה ונסיעה הוא עדיין נשאר מבית טויוטה, אך מדובר בדגם הקורולה שנת 97, אחלה אוטו יש כזה לאבא שלי באמת אוטו מצויין...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
כמובן שאני אקח את האוטו לבדיקה (אם הוא עוד נמצא במגרש, הבנתי שהן די מבוקשות...).

אייל זה לא שאני חייב סופרמיני אוטומטית פשוט בגבולות התקציב שלי (עד 60,000) לא מצאתי משהו טוב יותר.

אני צריך אוטו אמין, חסכוני ושהטיפול בו לא ייאלץ אותי לתרום איברים. זה הכל, על נוחות נסיעה אני מוכן להתפשר (עד גבול הסביר). כמו כן אני מעדיף אוטומט כיוון שגם אח שלי אמור להשתמש ברכב והוא נהג חדש ככה שאני מעדיף שהרכב יהיה אוטומטי. אם למישהו יש הצעות לרכבים אחרים טובים יותר שיענו על הדרישות הנ"ל אני אשמח לשמוע.

יועד.

 

נ.ב

ד"א המחירון של הסטארלט המדוברת הוא 45,000 ש"ח לפי יצחק לוי של החודש הזה.

הרכב במגרש? זהירות... מעט מוזר שרכב כזה מגיע למגרש. הייתי מנסה לקפוץ למוסך של טויטה עם הרכב ולנסות לראות מה הרישום האחרון של הק"מ כפי שמופיע במחשב במוסך. בנוסף באיזה איזור נמצא המכון? חשוב ללכת (כמו תמיד האמת) למכון בדיקה טוב, ולא למכון מפוקפק.

 

גיא

פורסם
הרכב במגרש? זהירות... מעט מוזר שרכב כזה מגיע למגרש.

גיא

הרכב נמצא במגרש טרייד אין. במקרה פגשתי את בעלת הרכב כשהגעתי לשם, היא אומרת שהאוטו שמור מאד (וכך הוא גם נראה) אבל אני יודע שאסור לוותר על בדיקה. היא שמה שם את הרכב וקנתה מבעל המגרש מזדה לנטיס 2003 לכן הרכב הגיע למגרש.

תמיד הכי חשוך, לפני עלות השחר....

×
×
  • תוכן חדש...