Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי חבר עם ראלי,ואמרתי לו שעוד היום אני ימצא לו מוסך מומלץ לטפל בו...

הוא צריך להחליף שמן גיר (לסינטטי,יש המלצות לשמן מסויים?)

 

אז מי שיודע שימליץ בבקשה על מוסך מומלץ שהוא גם מטפל בו,ומכירים בו את הראלי..

ושיהיה באיזור השרון

 

תודה!

פורסם

ברור שלא,אבל רציתי שזה יהיה מוסך טוב..הרי הוא יצתרך בחיים שלו עם הראלי לבקר שם עוד כמה פעמים,אז שיהיה במקום טוב ושיכיר אנשים..

תחשוב הלאה..

בכל מקרה,תודה רבה

פורסם
יש לי חבר עם ראלי,ואמרתי לו שעוד היום אני ימצא לו מוסך מומלץ לטפל בו...

הוא צריך להחליף שמן גיר (לסינטטי,יש המלצות לשמן מסויים?)

 

אז מי שיודע שימליץ בבקשה על מוסך מומלץ שהוא גם מטפל בו,ומכירים בו את הראלי..

ושיהיה באיזור השרון

 

תודה!

 

מומלץ להצמד להוראות יצרן בנוגע לשמן גיר Esso מתפקד נפלא !

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

מוסך מרום צמרת בבני ברק באזור המוסכים מול אוטו דיפו מוסך מעולה ברמה גבוה לגבי שמן אני החלפתי את השמן גיר בסינטטי מלא של חברת BG שמן מעולה בין הטובים ביותר שיפור בגיר מורגש מהרגע הראשון מומלץ

×
×
  • תוכן חדש...