Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

עקב אירועי השבת האחרונה, ובעצם כמעט כל 1 לחודש, החלטתי להחליף אמצעי תחבורה.

כיום אני נוסע כ-10 ק"מ ביום, מחזיק רכב בזבזן (volvo s40 2.0) שקיבלתי מאביה של אשתי.

משלם סה"כ דלק וביטוחים.

אני מעוניין להפחית גם את ההוצאה הזו - וכך חשבתי על האופניים החשמליות.

 

עכשיו השאלה:

אני לא מכיר את התחום של חשמליות, או של אופניים בכלל.

אני תושב ב"ש, אז אשמח לדעת מה ניתן למצוא פה באיזור.

 

הבנתי שיש כאלו שמתקפלות וכאלו שלא.

יש כאלו מהירות יותר וכאלו שפחות

אשמח לשמוע המלצה, אני מוכן להשקיע בערך 5,000 לטובת העניין.

 

 

מישהו יכול לעזור? לכוון? להמליץ?

 

מודה מראש:wink:.

פורסם

אתה מחפש את הקטנות והגמלוניות ?

או בכלל את המפנקות יותר הז"ק הגדולות עם המנוע החזק יותר ?

תלוי, בכלל;

הנוחות משנה, לי לא כ"כ נוחות הקטנות האלה, ככה שהייתי מעדיף ז"ק ארוכות עם מרחב ואוכף נוח ולהתפנק.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

פורסם

הארוכות הרגילות עם מנוע חזק יחסית, לא כ"כ אכפת לי הטווח - שיגיע ל35-40 ק"מ

אכפת לי מהמהירות אני מעוניין שיסחבו אותי בגאווה במהירות של 40 קמ"ש...

×
×
  • תוכן חדש...