Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בעקרון מחפש רכב שטח טוב, אבל גם עם הרבה מקום.

כי אני בעקרון אוהב לסוע בשטח וגם מאד אוהב להטיס טיסנים, והטיסנים

שלי הם טיסני דלק גדולים שאני בספק אם הם יכנסו לתוך הג'ימני

חשוב גם לציין שאני לא ישתמש ברכב בשביל לטפס הרים או לעבור במקומות

שאף אחד לא עבר בהם, אני ישתמש בו אולי בכדי לעבור בשביל של חולות (דיונות)

ולא משהו רציני לטיפוס...

 

אז בקיצור על מה אתם ממליצים ?

פורסם

מה התקציב? אולי יש רכבים נוספים שיכולים להתאים.

 

כעיקרון, הג'ימני הרבה יותר עביר וקשוח, רכב שטח אמיתי. הטריוס הרבה יותר קל ונעים ביום יום, אבל פחות עביר בשטח. שני הרכבים לא מדהימים על הכביש, אבל הטריוס יותר נסבל. אם אתה לא זקוק ליכולת עבירות שהיא מעבר לשבילי עפר וחול, יכול להיות שהוא יספיק לך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מבין השתיים רק ג'ימני רכב שטח, יותר מזה מדובר על רכב שטח רציני עם שני סרנים חיים, שלדת סולם והילוך כוח. טריוס זה לא רכב שטח אמיתי (שבילים וכאלה שגם ליסינג עובר כן אבל לא הרבה מעבר לכך), זה 4X4 מאט גבוה מפרייבט שניראה שטח בכאילו. ג'ימני בעל עבירות אפילו ברמה של שטח טכני (עם שיפורים מתאימים כמובן).

 

אני נסעתי קצת בג'ימני, הוא ממש לא נעים בכביש ומאוד צפוף. בשטח לא יצא לי אבל אני מכיר את היכולות שלו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
מה התקציב? אולי יש רכבים נוספים שיכולים להתאים.

 

כעיקרון, הג'ימני הרבה יותר עביר וקשוח, רכב שטח אמיתי. הטריוס הרבה יותר קל ונעים ביום יום, אבל פחות עביר בשטח. שני הרכבים לא מדהימים על הכביש, אבל הטריוס יותר נסבל. אם אתה לא זקוק ליכולת עבירות שהיא מעבר לשבילי עפר וחול, יכול להיות שהוא יספיק לך.

 

תקציב: 60K - 70K

פאג'רו אני יוכל להביא ?

פורסם

פג'ארו, לנד קרוזר ושות' הם רכבי שטח אמיתיים בגודל מלא ועלויות האחזקה שלהם גבוהות הרבה יותר משל ג'ימני או טריוס. סביר להניח שתוכל לרכוש כאלו בתקציב שלך, השאלה היא אם תעמוד בעלויות האחזקה.

 

בתקציב כזה אתה יכול לנסות ולחפש סוזוקי גרנד ויטארה. רכב קצת יותר גדול, מאובזר ונוח מהג'ימני. אבל גם פחות חסכוני בדלק ופחות עביר (אבל עדיין יותר עביר מטריוס).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
פאג'רו אני יוכל להביא ?

להביא פג'רו? :oops:

בכל אופן בתקציב שלך יש מבחר רכבי שטח מצויינים, פג'רו כמובן אחד מהם, מניח בתקציב כזה אפשר למצוא דגם קינג מהשנים הראשונות שהוא היה משווק. הייתי ממליץ להוסיף לרשימה יונדאי טראקן, מבחינת העבירות הוא אמור לענות על הדרישות של פותח השרשור, מבוסס על דגם הקודם של פג'רו ויש לו עדיין שלדת סולם וסרן חיי מאחור.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...