Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דייהטסו טריוס או סוזוקי ג'ימני?


jordanmeir
שימו לב! השרשור הזה בן 4122 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני בעקרון מחפש רכב שטח טוב, אבל גם עם הרבה מקום.

כי אני בעקרון אוהב לסוע בשטח וגם מאד אוהב להטיס טיסנים, והטיסנים

שלי הם טיסני דלק גדולים שאני בספק אם הם יכנסו לתוך הג'ימני

חשוב גם לציין שאני לא ישתמש ברכב בשביל לטפס הרים או לעבור במקומות

שאף אחד לא עבר בהם, אני ישתמש בו אולי בכדי לעבור בשביל של חולות (דיונות)

ולא משהו רציני לטיפוס...

 

אז בקיצור על מה אתם ממליצים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה התקציב? אולי יש רכבים נוספים שיכולים להתאים.

 

כעיקרון, הג'ימני הרבה יותר עביר וקשוח, רכב שטח אמיתי. הטריוס הרבה יותר קל ונעים ביום יום, אבל פחות עביר בשטח. שני הרכבים לא מדהימים על הכביש, אבל הטריוס יותר נסבל. אם אתה לא זקוק ליכולת עבירות שהיא מעבר לשבילי עפר וחול, יכול להיות שהוא יספיק לך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבין השתיים רק ג'ימני רכב שטח, יותר מזה מדובר על רכב שטח רציני עם שני סרנים חיים, שלדת סולם והילוך כוח. טריוס זה לא רכב שטח אמיתי (שבילים וכאלה שגם ליסינג עובר כן אבל לא הרבה מעבר לכך), זה 4X4 מאט גבוה מפרייבט שניראה שטח בכאילו. ג'ימני בעל עבירות אפילו ברמה של שטח טכני (עם שיפורים מתאימים כמובן).

 

אני נסעתי קצת בג'ימני, הוא ממש לא נעים בכביש ומאוד צפוף. בשטח לא יצא לי אבל אני מכיר את היכולות שלו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה התקציב? אולי יש רכבים נוספים שיכולים להתאים.

 

כעיקרון, הג'ימני הרבה יותר עביר וקשוח, רכב שטח אמיתי. הטריוס הרבה יותר קל ונעים ביום יום, אבל פחות עביר בשטח. שני הרכבים לא מדהימים על הכביש, אבל הטריוס יותר נסבל. אם אתה לא זקוק ליכולת עבירות שהיא מעבר לשבילי עפר וחול, יכול להיות שהוא יספיק לך.

 

תקציב: 60K - 70K

פאג'רו אני יוכל להביא ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פג'ארו, לנד קרוזר ושות' הם רכבי שטח אמיתיים בגודל מלא ועלויות האחזקה שלהם גבוהות הרבה יותר משל ג'ימני או טריוס. סביר להניח שתוכל לרכוש כאלו בתקציב שלך, השאלה היא אם תעמוד בעלויות האחזקה.

 

בתקציב כזה אתה יכול לנסות ולחפש סוזוקי גרנד ויטארה. רכב קצת יותר גדול, מאובזר ונוח מהג'ימני. אבל גם פחות חסכוני בדלק ופחות עביר (אבל עדיין יותר עביר מטריוס).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאג'רו אני יוכל להביא ?

להביא פג'רו? :oops:

בכל אופן בתקציב שלך יש מבחר רכבי שטח מצויינים, פג'רו כמובן אחד מהם, מניח בתקציב כזה אפשר למצוא דגם קינג מהשנים הראשונות שהוא היה משווק. הייתי ממליץ להוסיף לרשימה יונדאי טראקן, מבחינת העבירות הוא אמור לענות על הדרישות של פותח השרשור, מבוסס על דגם הקודם של פג'רו ויש לו עדיין שלדת סולם וסרן חיי מאחור.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4122 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...