Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW B7-ALPINA


BMW
שימו לב! השרשור הזה בן 7205 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

BMW ALPINA B7

 

* E65-Based four door saloon

* 500bhp, 516 lbs-ft of torque

* 6-speed SWITCH-TRONIC automatic transmission

* 0-60mph in 4.8 seconds

* Maximum speed 186mph

 

ALPINA is delighted to announce the UK launch of the exciting B7. The cars offer unrivalled levels of performance and handling and increased levels of interior comfort and exterior styling.

 

Q. What do you use to get 5 people from 0-60 in 4.8 seconds?

A. Two 911 Turbo’s or one BMW ALPINA B7!

 

INTRODUCING THE BMW ALPINA B7 - NEW CHALLENGER FOR THE TITLE OF WORLD’S FASTEST PRODUCTION SALOON CAR

The Goodwood Festival of Speed provides the backdrop for the UK launch of ALPINA’s mighty B7 saloon. Based on the BMW 7 series, the two-ton saloon will transport five passengers in luxury and space at up to 186 mph. In the hands of ALPINA engineers working in conjunction with their BMW counterparts, the already class-leading 4.4 litre V8 power plant now yields an extraordinary 500 bhp, achieving 0-60 mph in 4.8 seconds. The new ALPINA patented Nautilus-type compressor enabling this tremendous gain also boosts fuel efficiency (22.1 mpg) and lowers emissions. With 700 Nm of torque available from 3000 rpm to 6000 rpm, the effect on performance is staggering - a seamless, near linear build-up to maximum speed.

 

FORMULA 1 STYLE RACING TRANSMISSION

The new B7 offers 6-speed fully automatic transmission, transforming to shift-on-the-wheel F1 style gear changing, the instant a driver feels the urge to explore sporting capabilities completely belying the 2000kg kerb weight and vast interior dimensions of the car.

 

BESPOKE LUXURY

Like all ALPINA’s the new B7 affords virtually unlimited opportunities for individual specification, augmenting the long list of BMW state of the art "standard" amenities, with exclusive ALPINA designed leather interiors.

 

NO EXTRA COST TO THE ENVIRONMENT

Combined CO2 emission value is 306g/km, achieving Euro IV emissions. ALPINA also fulfils current EU requirements regarding recyclability of its vehicles.

 

Price: £76,900 on-the-road

 

alpina_b7_01_00.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהימה...

 

השם אלפינה כבר עושה אותה מדימה הם יודעים לשפר....בימרים.

 

אבל עדיין זה לא הופך אותה למכוניות ספורט אלא ל סופריוקרתית וחזקה בעלת יכולות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אוסיף משהו ממקור לא מוסמך..

 

יש שמועה שאת הפיתוח ל-B7 לקחה אלפינה מה-G POWER שהוצג לאחרונה.

 

אגב, מאחורי ה-G POWER, יש רמזים עבים למגע ידם של מהנדסי HAMANN, :twisted:

אפילו אני מבולבל כבר..:shock::roll:

G-POWER.jpg

G-POWER2.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגעיל??? אני דווקא חושב שלא!!!! זה מוסיף טעם..:wink:

 

אבל על טעם וריח....

הפנים מהמם (ובכלל בטח גם הביצועים ויתר הדברים שהם עשו לZ88) )אבל הג'אנטים:mm_nah:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפנים מהמם (ובכלל בטח גם הביצועים ויתר הדברים שהם עשו לZ88) )אבל הג'אנטים:mm_nah:

מצדיק את דבריך אבל חוץ מהלוח שעונים מה זה איך אפשר להתסכל לצד כדי לראות טורים וקמ"ש אכן טענתי היא שזה מגעיל...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצדיק את דבריך אבל חוץ מהלוח שעונים מה זה איך אפשר להתסכל לצד כדי לראות טורים וקמ"ש אכן טענתי היא שזה מגעיל...

הלוח שעונים במרכז הוא סטנדרטי בכל דגמי ה-Z8 שיצאו ממפעלי החברה במינכן.

אלפינה לא שינו את הצורה, הם רק העשירו אותה בצבעים.

 

ודרך אגב, מתרגלים לסגנון של לוח שעונים במרכז, (שמגיע היום גם בפרימרה העממית) ויש הטוענים שזה נוח יותר מהתצורה הרגילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפנים מהמם (ובכלל בטח גם הביצועים ויתר הדברים שהם עשו לZ88) )אבל הג'אנטים:mm_nah:

מה?!

אתם יודעים מה אתם מדברים?!

אלפינה הכניסה מנוע חלש יותר, ותיבת הילוכים אוטומטית עם חמישה הילוכים, במקום שישה ידניים שהיו לה.

 

ה-Z8 שלהם איטית יותר, אבל יותר טובה מה-Z8 הסטנדרטית, שהיא גם ככה לא משהו.

172

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7205 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...