Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב , יורד מן העצים - מחפש אחת יפה מבפנים ומרווחת ככל שאפשר וחדישה ככל שאפשר עדיפות החל מ 2008

 

1. 308 או C4

2. I30 או קיה סיד

3. מזדה 3 או לנסר החדשה

 

או גרמניה כגון גולף קומפורטליין

 

זהו, אלו הן המתחרות, מי מבינהן מציעה את החבילה המתאימה

1. מרווחת - בידוד רעשים, גימור גבוה ומהודר

3. כוח זמין, תיבה מגיבה ושיכוך נסיעה מתאים

2. צריכת הדלק אצל כולן פחות או יותר אותו דבר אז זה לא משנה

3. אחת סחירה יותר אחת פחות אבל זה יבוא לידי ביטוי במחיר הרכב אז גם זה לא ממש משמעותי

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם
טוב , יורד מן העצים - מחפש אחת יפה מבפנים ומרווחת ככל שאפשר וחדישה ככל שאפשר עדיפות החל מ 2008

 

1. 308 או C4

2. I30 או קיה סיד

3. מזדה 3 או לנסר החדשה

 

או גרמניה כגון גולף קומפורטליין

 

זהו, אלו הן המתחרות, מי מבינהן מציעה את החבילה המתאימה

1. מרווחת - בידוד רעשים, גימור גבוה ומהודר

3. כוח זמין, תיבה מגיבה ושיכוך נסיעה מתאים

2. צריכת הדלק אצל כולן פחות או יותר אותו דבר אז זה לא משנה

3. אחת סחירה יותר אחת פחות אבל זה יבוא לידי ביטוי במחיר הרכב אז גם זה לא ממש משמעותי

לא הבנתי במה אשכול זה שונה מהאשכול מאמש?

פורסם

שלום jingel,

 

את תא הנוסעים המיוחד והיפה ביותר תוכל למצוא אצל סיטרואן C4. מדובר בתא נוסעים ששונה מתא הנוסעים הסטנדרטי שיש ברוב המכוניות, כולל באלו שהזכרת, עם הגה שהמרכז שלו לא מסתובב ומד מהירות דיגיטלי ענק. צריכת הדלק שלה, מרווח הפנים וכן נוחות הנסיעה הנסיעה סבירות וממוצעות לקטגוריה, היא לא תפתיע אותך בנושא הזה. מבחינת ביצועים וכוח זמין היא מרגישה פחות חזקה ממכוניות כמו מאזדה 3 או יונדאי i30 ולגיר שלה יש התנהגות שונה.

אני לא בטוחה שהבנתי נכון את סדר העדיפויות שציינת, אבל אם העניין לא קריטי עבורך בהחלט ייתכן שמדובר באופציה מעניינת ומיוחדת. אני ממליצה לך לגשת לאחת מהסוכנויות שמחזיקות את הרכב הזה ולבצע נסיעת מבחן כדי לבדוק את הסוגיות הללו.

 

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות,

מיטל מאלדן.

פורסם

מיטל תודה על תגובתך

 

לעת זו תחושותיי הולכות לכיוון הצרפתיות, היפניות והקוריאניות ירדו מהפרק

ראיתי את ה 308 PK בסלון בהיר ואהבתי, עוד לא ראיתי כזו C4, על אף שהבודי של ה C4 עדיף עלי

הציעו לי לקחת את הדגמים החזקים שלהן כדי להתגבר על הגיר ואשמח לדעת מה החסרונות בהן.

עולה בי התלבטות, לאור הגיר שבצרפתיות, האם לפזול לגרמניות כגון גולף עם סלון כזה, אם יש כזה בכלל והאם היא עדיפה

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

×
×
  • תוכן חדש...