Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה קיימת כבר למעלה משבועיים. אני מניח שאתם מבינים למה אני מתכוון - כשאני עוזב את הגז, או אפילו רק מפחית את הגז, האוטו כאילו בולם, וזה מאוד מסוכן במהירויות גבוהות כי אני מפחד שהאוטו לא יציב (מזל שלא חורף עכשיו).

זה בעיה מכנית או שיכול להיות שדלק מקולקל הרס את המנוע? זה כ"כ מעצבן כי האוטו זקן וזה יכול להיות כל מיני דברים :-(

פורסם

כשאתה מרגיש את הבלימה המנוע נמצא בסל"ד גבוה אולי? אם כן הבעיה קשורה לגיר.

יכול להיות גם דלק לא טוב שפגע בממיר הקטליטי, אם הסל"ד נמוך בבלימה.

פורסם

מצטער אבל לא ממש הבנתי את מה שאמרתם.

במצב סרק, כלומר כשאני לא בתנועה, לא מרגישים שום דבר מיוחד.

הבעיה מופיעה גם בהילוך ראשון וגם בהילוך חמישי.

פורסם
מצטער אבל לא ממש הבנתי את מה שאמרתם.

במצב סרק, כלומר כשאני לא בתנועה, לא מרגישים שום דבר מיוחד.

הבעיה מופיעה גם בהילוך ראשון וגם בהילוך חמישי.

אתה לא ממש ברור לנו כך שקשה לעזור לך... יש לך שעון סל"ד ליד שעון המהירות, האם שזה קורה הטורים בשעון הזה צונחים במכה?

×
×
  • תוכן חדש...