Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב שניתן יהיה להכניס בשורה השניה שני בוסטרים וכסא תינוק.

הנקודה הקריטית - חשוב ששורת המושבים תהיה רחבה דיה ובפרט המושב האמצעי (הצר בד"כ משני המושבים מצדדיו).

בחנתי מספר לא מבוטל של רכבים - פורסטר, אאוטלנדר, סנטה פה, CX5 ועוד רבים וטובים, אולם גם ברכבים בהם ניתן היה להציב את שלושת מושבי הבטיחות ללא לחץ, חגירת החגורות (חיבור השקע לתקע) הפכה למשימה קשה.

אני מניח שהפתרון הוא מיניואן.

בחנתי את הטויוטה ורסו והיא יחסית ענתה על הדרישות אולם עדיין הקלקת החגורה הייתה לא נוחה במיוחד (וזה הפרמטר הכי חשוב לאשתי).

לרשותי תקציב של עד 130 אש"ח. ברור לי שסכום זה יאפשר לי לרכוש רכב משומש ולא חדש.

אגב, אינני זקוק לשורת מושבים שלישית. מבחינתי, עדיף שברכב לא תהיה אופציה כזו כך הרכב עשוי להיות קצר יותר (בעיות חניה ליד הבית).

אשמח להמלצותכם.

פורסם

מי שמתגעגע למולטיפלה ויש לו 130 אלף ש"ח,

יכול לחפש הונדה FRV במצב הכי שמור, לשלם מחירון (או אולי קצת מעל, כי הרכב מבוקש מאוד) ולהשאיר בכיס כמה עשרות אלפי שקלים.

FRV עונה על כל הדרישות שלכם + בונוס קטן בדמות המושב השישי (שלישי מקדימה).

בגאז' גדול, שורה שניה רחבה מאוד.

 

אופציה נוספת - רנו סניק החדשה בת שנה (או קצת פחות מזה).

לא להיבהל מהשם רנו - המנוע והגיר יפנים וזהים לניסן קשקאי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

עכשיו זה אותו הדבר (העולם הגלובלי).

 

המנוע 2000 סמ"ק וגיר רציף (לא זה שכולם מכירים, AL4\DPO של כל הרכבים הצרפתיים משנת 2000).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בסקודה יטי לא תכניס רק את הילדים - תוכל להעמיס גם כמה זוגות אופניים כמו שאתה אוהב... :wink:

 

לא מדויק לטעמי.

אני ממש אוהב את הייטי וכתבתי עליה כבר בעבר, אבל דווקא מבחינת רוחב המושב האחורי תהיה בעיה להתקין 3 מושבים.

מאחר וכל אחד מהמושבים מאחורה ניתן לפירוק וכן להזזה על מסילה, אז נוצרת בעיה תכנונית שלא מאפשרת ניצול של מלוא רוחב האוטו (דבר שמתאפשר כאשר המושב הוא קבוע ומגיע מצד לצד). אתה תוכל לראות שיש ממש חללים בין קצה המושב מכל כיוון לבין הדלת. כמו כן, תא המטען מתחיל גבוה מאוד, דבר שמתבטא ביכולת העמסה בינונית בלבד.

עם שני ילדים או עם ילד שלישי גדול יותר שלא צריך מושב, אני חושב שייטי זה רכב קלאסי.

אולם אני לא חושב שזה הפתרון בשבילך.

אופציה לצרכים שלך - סניק/גרנד סניק 2011 בת שנה, פיג'ו 5008 בת שנה (זו מועדפת עלי אישית). בשני הרכבים האלה יש שורת מושבים מרכזית רחבה, ואתה תוכל לקפל את שורת המושבים השלישית וליהנות מתא מטען מצוין שיכיל את כל העגלות וכיו"ב.

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם
אני מחפש רכב שניתן יהיה להכניס בשורה השניה שני בוסטרים וכסא תינוק.

הנקודה הקריטית - חשוב ששורת המושבים תהיה רחבה דיה ובפרט המושב האמצעי (הצר בד"כ משני המושבים מצדדיו).

בחנתי מספר לא מבוטל של רכבים - פורסטר, אאוטלנדר, סנטה פה, CX5 ועוד רבים וטובים, אולם גם ברכבים בהם ניתן היה להציב את שלושת מושבי הבטיחות ללא לחץ, חגירת החגורות (חיבור השקע לתקע) הפכה למשימה קשה.

אני מניח שהפתרון הוא מיניואן.

בחנתי את הטויוטה ורסו והיא יחסית ענתה על הדרישות אולם עדיין הקלקת החגורה הייתה לא נוחה במיוחד (וזה הפרמטר הכי חשוב לאשתי).

לרשותי תקציב של עד 130 אש"ח. ברור לי שסכום זה יאפשר לי לרכוש רכב משומש ולא חדש.

אגב, אינני זקוק לשורת מושבים שלישית. מבחינתי, עדיף שברכב לא תהיה אופציה כזו כך הרכב עשוי להיות קצר יותר (בעיות חניה ליד הבית).

אשמח להמלצותכם.

 

היי,

אתה יכול לבדוק את הקפטיבה 7 מקומות, הרכב מרווח ויתאים לתנאים שציינת,

בנוסף קיימים שני מושבים אחוריים אשר ניתנים לקיפול - למצב של משטח ישר.

הרכב 4*4, כולל את חבילת הבטיחות המלאה, ובנוסף אבזור הכולל:

כסא נהג חשמלי, בקרת שיוט, גלגלי מגנזיום, שליטה על מערכת השמע מההגה, אופציה לריפודי עור + גג נפתח.

בתקציב שלך ניתן לרכוש שנת 2009.

יש אפשרות למנוע בנזין 3200 או מנוע דיזל.

 

 

גיא משברולט

פורסם

אתה מחפש 4x4 סתם ככה או שאתה צריך רק רכב שמתאים לשלושה כסאות בטיחות?

 

לדעתי אם אתה מחפש רכב שמתאים למה לך הקנס של 4x4 או מיניואן? קח רכב מנהלים רחב מספיק ותהנה מכל הפינוקים מבלי לנהוג במיניבוס או ברכב שיקרע אותך בביטוחים ודלק.

 

מאליבו, C5 אולי מונדאו יתאימו לך?

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

מצטרף להמלצה על הקאמרי, תוכל להכניס כל מה שאתה רוצה וגם החגירה לא תהיה קשה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לדעתי לצרכים שלך רק מיניואן. אם תבחן את הסניק, פיקאסו או s-max של פורד (שהיא יקרה יותר אבל אפשר לרגת שנה) - תראה שהן שימושיות, נוחות, ואם לא מדובר בגרסת ליסינג יהיו מאובזרות היטב וברמת בטיחות מהגבוהות שיש.

אם אין צורך בג'יפ לנסיעות שטח - חבל לחפש אחד כזה רק בגלל הגודל, עלויות הביטוח והאחזקה יהיו גבוהות יותר.

תצטרך הרבה סבלנות למצוא רכב כזה בן שנה-שנתיים אבל בכל חיפוש רכב משומש צריך הרבה סבלנות עד שמוצאים משהו טוב.

בדרך כלל המושבים האחוריים יהיו נפרדים וזזים קדימה-אחורה בנפרד, וזהו יתרון נוח מאוד אם יש פעוט.

מנסיון של הרבה שנים עם סניק - עלות אחזקה או ביטוח הן כמו כל רכב משפחתי.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
לסניק מושב אחורי מספיק רחב לצרכים שלו?

אמנם לא ניסיתי להכניס 3 כסאות אבל מישיבה במושב אחורי של סניק ממש לא נראה שהוא מספיק רחב.

 

בהחלט כן - מומלצת בחום!

נסעתי עליה 4 שנים... מרווחת ונוחה מאוד.

פורסם
אתה מחפש 4x4 סתם ככה או שאתה צריך רק רכב שמתאים לשלושה כסאות בטיחות?

 

לדעתי אם אתה מחפש רכב שמתאים למה לך הקנס של 4x4 או מיניואן? קח רכב מנהלים רחב מספיק ותהנה מכל הפינוקים מבלי לנהוג במיניבוס או ברכב שיקרע אותך בביטוחים ודלק.

 

מאליבו, C5 אולי מונדאו יתאימו לך?

 

מי לדעתך ארוכה+רחבה יותר: מונדאו או S MAX?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

×
×
  • תוכן חדש...