Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

סוף חודש אני טס לאירופה עם חברה שלי, לעולם לא הייתי שם וזה התכנון אולי תוכלו לזרוק כמה טיפים.

בעקרון זה הולך ככה:

נוחת במינכן 31.7-->סביבות ה4 ימים בגרמניה(התכנון זה להסתובב קצת במינכן ברלין ואולי קצת פריפריה, אולי ללכת לאיזה מפעל שלBMW או משהו אקזוטי אחר, מוזאונים, גנים בוטנים, אבל התקציב נורא מוגבל והרוב זה יהיה הליכות בערים).

אני מעוניין ללון שם במחירים הכי זולים שיש, אני מחפש יותר בכיוון של מוטל או B&B. (עד 30 יורו ללילה לבן אדם, כמובן אם אין אז אפשר לחרוג עד ה50).

איך התחבורה הציבורית עובדת שם? מה עדיף: רכבות אוטובוסים או מוניות? (איזה כרטיסים לקנות?)

ב 7.8 אנחנו מגיעים להונגריה לשבוע לפסטיבל (אוזורה), מה הדרך הזולה ביותר מגרמניה להונגריה?

12.8 הפסטיבל נגמר והצפי הוא להישאר עדיין שפויים, משם ננסה (אם יצא) לנסוע בטרמפים ואם לא אז מה הדרך הזולה ביותר להגיע לאמסטרדם?

 

 

לגבי ניהול כסף, קניתי VISA EURO מהדואר ואני מטעין אותו בכסף מהארץ, ויש עלי גם אמריקן אקספרס כחול- מקבלים אותו באירופה? האם יש עוד דרכים מומלצות לשלם?

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

ראשית - אתם נוסעים בפעם הראשונה וחושבים שלנסוע ממינכן לברלין זה כמו מראש העין לפתח תקוה, ומבודפשט לאמסטרדם זה תל אביב חיפה. אז תרגעו - המרחק בין ברלין למינכן בערך פי 1.5 מהמרחק ממטולה לאילת, ומבודפשט לאמסטרדם כבר מדובר ב-1,400 ק"מ.

 

יש לי המלצה חמה, אם טרם כרטסתם את כרטיסי הטיסה: בטלו אותם. במקום התוכנית הגרנדיוזית שלכם לכו על משהו יותר צנוע - כגון טיסה לבודפשט או לכל היותר לוינה או ברטיסלבה - אלה מרחקים שפויים. אם כבר רכשתם את כרטיסי הטיסה למינכן ומאמסטרדם אין לי מה לומר אלא "אכלתם אותה" כיון שהתחבורה בין הערים תעלה לכם מאות אירו. אולי טיסות זולות (מהסוג של איזיג'ט ודומיה) יהיו יותר זולות, אבל תביאו בחשבון שכל מזודה או תיק יעלו לכם תוספת מחיר.

 

כמה עצות לגבי הקטע בגרמניה, אם תטוסו לשם:

 

1. אם יש לך 4 ימים אחרי הנחיתה במינכן - השאר בה. ארבעת הימים יעברו לפני שתרגיש.

התחבורה הציבורית בגרמניה מעולה וזולה, כרטיס לכל התחבורה הציבורית במינכן לזוג עולה כ-10 אירו ליום (ויש כרטיס מוזל ל-3 ימים). בדוק באתר של MVV.

 

2. הגעה מנמה"ת לעיר - הדרך הטובה ביותר היא ה-S-bahn (רכבת פרברית). המרחק הוא בערך כמו ת"א לחדרה או זכרון, הכרטיס עולה כ-10 אירו והווא מחוץ לאיזור התח"צ של העיר עצמה.

 

3. דאג לרכוש כרטיסים ולהחתים אותם לפני הנסיעה הראשונה (ברכבות תחתיות או פרבריות לפני הכניסה לרציף, באוטובוסים במכונות שליד הדלתות). נדיעה ללא כרטיס או עם כרטיס לא מוחתם עלולה לעלות קנס בסך עשרות אירו - והגרמנים, כמו גרמנים, עורכים הרבה ביקורות והאכיפה יעילה. אם אתם לא מבינים איך להשתמש בכרטיסים שאלו בקופה, בתחנות המרכזיות הקופאים ידברו אנגלית, ואלה שלא - יתקשרו בידיים וברגליים, וינסו לעזור. כמוכן - האוטומטים לרכישת כרטיסים דוברים כמה שפות, לחיצה על דגל בריטי תפתור לכם את בעיות הבנת הנקרא.

 

4. אתרים ששוים ביקור במינכןi: מוזיאון המדע , מוזיאון BMW, איצטדיון אליאנץ, עיר הסרטים, מחנה הריכוז בדכאו (קצת מחוץ לעיר, חשוב להשכלה), הכפר האולימפי וכמובן ריכוז האתרים במרכז העיר. בערב לכו לשתות בירה באחד מבתי הבירה המסורתיים. אתם לחוצים בתקציב, אבל מצד שני העיר היא גן עדן לקניות זולות ואיכותיות. כמובן שיש גם אתרים רבים נוספים שאיני יכול לשלוף, וכן אתרים יותר מרוחקים - אבל כאן נכנסת מגבלת התקציב.

 

5. לגבי רכבות בכל אירופה - בדוק באתר הרכבת הגרמנית

 

לגבי כל הסיבובים שלכם - בפורום זה היו לא מעט דיונים על טילי צעירים לאירופה, חפש אותם ולמד מהם. תבין ש-תפסת מרובה - לא תפסת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

התכנון מהתחלה היה להגיע להונגריה ומשם לאמסטרדם, אבל נפלו לידי כרטיסים ב250 דולר כיוון אחד למינכן(לפי סקר שוק שביצעתי המחיר הממוצע הוא כ400 דולר כיוון אחד) ומינכן זה מקום יפיהפה, 3 חברים נוספים מצטרפים עלינו אחרי שנהיה יומיים אני וחברה שלי במינכן, הבנתי שאפשר להביא חדרים ל5-6 אנשים ממש בזול בגרמניה או בפריפריה, בעיקרון הייתי מעדיף להתאכסן במוטל זול ליד איזה אגם מאשר באמצע העיר.

 

התכנון של לנסוע מהונגריה לאמסטרדם זה כי הטיסה הזאת לאירופה תיהיה האחרונה למספר שנים ליפני שאנחנו מתחילים ללמוד אז אנחנו רוצים לנצל את המיטב מאירופה.

 

לגבי מרחקים אין מה לדאוג, ברוסיה היינו נוסעים שבועות ברכבות. :-)

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם
התכנון מהתחלה היה להגיע להונגריה ומשם לאמסטרדם, אבל נפלו לידי כרטיסים ב250 דולר כיוון אחד למינכן(לפי סקר שוק שביצעתי המחיר הממוצע הוא כ400 דולר כיוון אחד) ומינכן זה מקום יפיהפה, 3 חברים נוספים מצטרפים עלינו אחרי שנהיה יומיים אני וחברה שלי במינכן, הבנתי שאפשר להביא חדרים ל5-6 אנשים ממש בזול בגרמניה או בפריפריה, בעיקרון הייתי מעדיף להתאכסן במוטל זול ליד איזה אגם מאשר באמצע העיר.

 

התכנון של לנסוע מהונגריה לאמסטרדם זה כי הטיסה הזאת לאירופה תיהיה האחרונה למספר שנים ליפני שאנחנו מתחילים ללמוד אז אנחנו רוצים לנצל את המיטב מאירופה.

 

לגבי מרחקים אין מה לדאוג, ברוסיה היינו נוסעים שבועות ברכבות. :-)

 

ההבדל הוא שברוסיה - כך הוסבר לי פעם - המרחקים גדולים אבל התחבורה זולה מאוד. במערב אירופה התחבורה יקרה מאוד ואתם לחוצים כלכלית. כמוכן זמנכם יקר ועדיף לנצלו לסיורים יותר ממוקדים וללא להעברות ממושכות. בודפשט יפה, וינה מדהימה, מינכן מעניינת - אז למה לנסוע עוד מאות ק"מ עד ברלין או אמסטרדם?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אמסטרדם זה חייב אחרי הונגריה זה משהו שלא נתון לוויכוח, אני יגיע לשם גם אם אני צריך למכור את התחת שלי בברטיסלבה.

 

על ברלין בהחלט אפשר לוותר, להיות רק במינכן, משם להונגריה, מהונגריה לאמסטרדם ומשם לארץ, אני לא חושב שזה אמור להיות ממש ממש יקר כמו שאתה אומר, כמה עולה רכבת מבודפשט לאמסטרדם? 30-40 יורו לבן אדם? זה משהו שנסבל.

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

השרשור הזה כל כך מזכיר לי את הסרט יורוטריפ

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

כנראה שאין רכבת ישירה מבודפשט לאמסטרדם. תצטרך קישור (למשל - במינכן) הסיפור יעלה לך לפחות 100-150 אירו לאדם ויכול להיות גם כפול, ויקח משה בסדר גודל של 24-36 שעות. תענוג מפוקפק.

לפני 7 שנים נסעתי מאמסטרדם לבריסל ברכבת רגילה והמחיר היה כ-30 אירו, ברכבת מהירה זה היה פי 3.

אופציה אחרת היא לחפש טיסה שבודאי תהיה יותר נוחה, אולי אפילו יותר זולה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תכננתם לא נכון.

 

אם אתה מתעקש על שלושת היעדים היית צריך לטוס לאמסטרדם, משם רכבת למינכן, הונגריה ולארץ.

 

גם באמסטרדם וגם במינכן התחבורה הציבורית מעולה. בכם הפעמים שהייתי במינכן הסתדרתי איתה מצויין (לא יכול להמליץ על אתרים ספציפיים כי כל הנסיעות היו לעבודה/תערוכות כך שלא היה לי זמן לטייל). אתה לא טס מגרמניה חזרה לארץ אבל לידיעה כללית, ברוב הטיסות לארץ הכירטוס נעשה אחרי ביקורת הדרכונים ולא בדלפקים הרגילים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...