Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל המבינים,

אתמול עשיתי טיפול לרכב ובמהלכו הוחלף מדחס וטיפול 10,000 והחלפת צלחות בילום קדמיות בולם אחורי ודיסקיות בלם ומצתים, חגורת מנוע ומייבש

 

המחיר 6300ש"ח אחרי 10% הנחת הלם.

השאלה שלי למבינים האם המחיר הגיוני?

פורסם

לא הגיוני - שלא תציין את סוג הרכב, השנתון שלו והיכן בוצע התיקון (לפחות ציין מוסך מורשה יבואן או "כללי").

אנא העלה בבקשה סריקה של החשבונית (השמט פרטים מזהים) ואז יהיה ניתן להתייחס (יש גם הבדלים בין מחירים של חלקים - מקוריים ושאינם מקוריים).

לחילופין - רשום את פירוט החלקים שהוחלפו, ומחירם. ציין לחוד כמה גבו ממך על עבודה.

alfa 156 2.5.

פורסם

סוג הרכב, השנתון והקילומטרז' הם סוד?

מוסך מורשה יבואן או מוסך כללי?

בשאלות כאלה העתק של החשבונית עוזר לדעת אם כללו את "האלמנט" במחיר החלפים או בעבודה.

 

עריכה: חולגני הקדים אותי בכמה שניות

פורסם

המוסך הוא מוסך מורשה - פרי מוטורס פתח תקווה

קילומטר : 180,000

רכב - פורד פוקוס 2002

 

צירפתי את פרטי הטיפול בתמונות

ותודה לכם על העזרה.

car1.JPG

car2.JPG

פורסם

שים לב שלפי החשבונית הוחלף לך בולם אחד ברכב, זה מתכון לבעיות. החלף גם את השני על אותו הציר

פורסם

המחיר לא זול אבל לדעתי לא חריג באופן יוצא דופן יחסית למוסך מורשה (באם מדובר בחלקים מקוריים)

פורסם

אם הרכב באחריות-מוסך מורשה יבואן,יש הגיון.

בק"מ כמו שלך,עדיף מוסך מורשה משרד התחבורה,

אבל אחד שידוע בטיב עבודתו.

אם החליפו בולם אחד בלבד,אז אתה מטפל במוסך הלא נכון.

נראה שעשו עליך קופה,תשקיע מאמץ וחפש מוסך אמין שלא

פושט את עור לקוחותיו.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

אותי מעניין לדעת, אם הכנסת את הרכב "רק לטיפול", או שציינת בהכנסת הרכב שיש תקלות כלשהן ?

אפשרות שלישית - המוסך "דואג" לתקן כל מיני דברים שראה כלא תקינים (מיידע אותך בזמן אמת על "התווספות עלויות" ?)

גם לי נראה שזה "מחירי בית מרקחת".

alfa 156 2.5.

פורסם

המזגן לא עבד ויצר תקלה ברכב וביקשתי טיפול

ידעתי שהמחיר לענייני המזגן יהיה 3000 חשבתי שיוסיפו עוד 1000 על הטיפול הכללי

לא הודיעו לי טלפונית על המחיר וכשיזמתי שיחה אמרו לי שלא ניתן לבדוק את הבולם השני כי הם לא מצליחים לשחרר אותו

זה אחרי יומיים שהרכב אצלם

ביקשתי שיבדקו במחשב המרכזי אם באמת צריך להחליף או שהחליפו לאחרונה, הוא בדק ואמר שלא צריך להחליף כי החלק הזה עשה רק 25,000 ק"מ אז זה בסדר...

 

את ההלם של המחיר קיבלתי אחרי שבאתי לקחת את הרכב

ולפי התגובות כאן זו הפעם האחרונה שאני מכניס את הרכב ל פרי מוטורס

פורסם

תראה מחיר סביר יחסית למוסך מורשה, אם תפרק אותו לפי הרכב העבודה זה יראה לך ברור יותר:

הסיפור של המדחס יצא לך קצת משהו כמו 2800 ש"ח וזה מחיר סביר למוסך מורשה.

טיפול, קצת יותר מ1000 ש"ח - סביר.

בלמים משהו כמו 1200 שזה כולל צלחות-סביר.

החלפת בולם כ1000 ש"ח - לגבי המחיר של הבולם אין לי נסיון(אף פעם לא יצא לי להחליף).

החלפת חגורת מנוע כ400ש"ח, סביר.

 

להבא תבקש הצעת מחיר לפני הטיפול, שתוכל להתכונן נפשית לפחות, וכמו שאמרו מעליי יש דברים שניתן לעשות במוסך מורשה משרד התחבורה, בהרבה יותר זול ובאיכות טובה, אתה פשוט משלם פרמייה על הטייטל של מוסך מורשה פורד.

פורסם

זו טעות גדולה ללכת למוסך מורשה עם תקלת מזגן.

אתה מפתח תקוה , אני משוכנע שאצל יצחק וייס היית משלם הרבה פחות עבור התיקון.

השבוע שילמתי 250 ש"ח כולל מע"מ עבור מילוי גז , אתה שילמת פי 2.

אני בטוח שגם החלפת המדחס הייתה זולה יותר. ייתכן גם שהתקלה הייתה ניתנת לתיקון ללא החלפה מלאה.

פורסם

מחירים בהחלט גבוהים אבל לא מפתיעים כי מדובר במורשה. רכב בשנתון כמו שלך לא מצריך טיפול במורשה וכל מוסך שמבין ברכבים אלה (ולא צריך להיות גאון גדול) יכול לטפל לך ברכב והיית יוצא אצלו בחצי מהמחיר ששילמת.

פורסם

קודם כל, יותר מידי מרכיבי עבודה על המזגן.

פו"ה מדחס מזגן מגלם בתוכו את מיחזור הגז למזגן (עפ"י שעתון היצרן) שטיפת מע' מיזוג? למה החליפו מייבש? תפקידו

לסנן את מערכת המיזוג- לא צריך לחייב חד משמעי- שים לב שאין זמן תקן- זאת אומרת אין שעתון ומשמע אין צורך לחייב זה כלול.

(חבל שמוסך מורשה שאמור לעבוד לפי שעתון יצרן- לא עובד כמו שצריך)

 

לדעתי, וזו רק דעתי הורכב לך מדחס משופץ, למה? כי הוא מחוייב בעבודת חוץ זאת אומרת שהוצאה הזמנה לגורם חוץ. ומסביר למה

הרכב שכב יומיים במוסך (סיפור הבולם נשמע הזוי- נסע 25000 ק"מ ולא ניתן לפירוק?), חלק שנרכש ע"י מחסן המוסך חובה לקלוט

אותו, להקים מק"ט ולחייב כחלק ולא כעבודת חוץ. (ראה את המייבש- אמנם אין מק"ט אך הוא מחוייב כחלק ולא כעבודת חוץ)

 

ודבר אחרון והכי חשוב, לא לתת יד חופשית בביצוע עבודה לשום בעל מקצוע תמיד לשאול לפני **כמה זה עולה לי?.

ביצעת עבודה ללא אישור אין תשלום-חד משמעי.

 

נמאס כבר לשמוע על תלונות לאחר התיקון אכלו לי, שתו לי גנבו אותי- סקר שוק לפני התיקון והתמקחות על המחיר, יש תחרות

וצריך לנצל אותה, גם בין המורשים ישנם פערי מחירים עצומים.

×
×
  • תוכן חדש...