Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאחרונה התקנתי HU אפטרמרקט, אשר החליף את המערכת המקורית שבאה עם הרכב.

לפני ההתקנה, המערכת הייתה מחוברת באמצעות מנחת (SLI4).

אחרי ההתקנה, כבלי הRCA מחוברים ישירות מהHU למגבר.

מאז ההתקנה התחילה לי בעיית השריקה הידועה בעת לחיצה על הגז.

אחרי חיפוש קטן הבנתי שמדובר בבעיית הארקה.

חזרתי למתקין הHU בכדי שיסדר את הבעיה ואחרי בדיקה קצרה טען שאין מה לעשות ושזה בעיה שלי, כי המתקין הראשון העביר את כבלי הRCA בדרך למגבר ביחד עם כבל המתח (שמגיע מהמצבר).

 

בקיצור, עכשיו עומדות בפני 2 אופציות:

1. להעביר את הכבלים דרך הצד השני- דבר שאני לא יודע איך לעשות, ויעלה לי עוד כסף לצערי :-(

2. לחבר את המערכת דרך מנחת (ולא להשתמש ביציאות הRCA המקוריות של הHU). אני מאמין שזה יפתור את הבעיה כי היא פשוט לא הייתה כשהייתי מחובר דרך מנחת.

 

מה אתם אומרים?

האם פתרון 2 בכלל אפשרי/כדאי?

פורסם

פיוניר. 8450.

המתקין ניסה להאריק את כבלי הRCA (כמו במדריך של איתמר), וזה לא עזר.

פורסם

אם המתקין שלך התקין לך כבלי RCA ביחד עם כבלי מתח הוא לא יכול לקרוא לעצמו מתקין.

זה א' ב'.

תזיז את הRCA לצד השני ותבדוק אם הבעיה נפתרת, אל תחפש קומבינות.

פורסם

לא צריך ליהיות מתקין בשביל לפרק את הRCA ולהעביר מהצד השני מדובר בכמה פלסטיקים ופירוק HU

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

תתחיל לבעשות משהוא הרבה יותר פשוט.

תקח כבל RCA אחר! ותחבר אותו לרדיו ולמגבר. ושיעבור במרכז הרכב. על הכסאות וכו.

 

עם הבעיה נפתרה. או שהכבלים הישנים שלך דפוקים. / או שהם קולטים את ההשראה.

עם הבעיה לא נפתרה. יש לך בעיה שהיא לא קשורה לRCA. זה או מגבר לא תקין / רדיו דיסק לא תקין / מיצב מתח ברכב לא תקין.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

להעביר את הכבלים באמצע הרכב רק לבדוק אם הבעיה נפתרת נשמע אחלה רעיון - תודה.

 

אסור גם שהכבלים שהולכים מהמגבר לרמקולים ישבו בסמוך לכבל מתח?

×
×
  • תוכן חדש...