Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני רוצה להזמין מערכת לרכב מאיבי (רדיו דיסק) שמחירה 300$,

המוכר שולח את החבילה במשלוח USPS Priority Mail International.

 

במידה והחבילה תתפס במכס,

כמה אחוז מס אני אצתרך לשלם?

 

תודה.

פורסם

המכשיר תומך בתדרים אירופיים של הרדיו ככה שמבחינת זה אין בעיה,

הבנתי שפרט למכס הצתרך גם לשלם מס לא מובן שנקרא "עמילות מכס" כדי שהחבילה תגיע לסניף דואר ליד הבית שלי (כיוון שמדובר בUSPS).

 

ובארץ המכשיר עולה פי 2, אין לי את התקציב הזה וגם נמאס לי כבר לפרנס את המדינה הזאת.

פורסם

גם לנו נמאס תאמין לי.

אבל אין טעם לקנות בחו"ל באמת.

תחשוב שהאחריות לא באמת תופסת, המוצרים יכולים להגיע פגומים וזה קורה תאמין לי, המכס והמע"מ יעלו משמעותית את המחיר ככה שזה ממש לא היה מחיר כפול.

אז תחשוב מה משתלם לך יותר.

*הסיבה האמיתי לקנות מוצר אודיו מחו"ל היא אך ורק אם לא ניתן לרכוש את המוצר בארץ.

אגב מה אתה מחפש לקנות? אולי נמליץ לך על מקום זול ממה שאתה מצאת.

Hu: Alpine 9887R, Amp1:Earthqake extream,Amp2:RF 1001 BD,comp:Morel Dotec 6 ,Comp:Sony Xplode ,Sub:Earthquke DBXI 12

פורסם

אני מתכוון לקנות רדיו דיסק DVD לרכב,

בארץ המחירים מתחילים רק ב 2000 ש"ח (בשביל מותג) וגם כמאט כל מה שנמכר זה דגמים ישנים שכבר לפחות 5 שנים לא נמכרים בחו"ל.

אחריות זה לא מה שמרתיע אותי, גם אחריות למכשיר שתקנה בארץ לא תהיה תקפה כשיקרה משהו.

אני מתכוון לבקש מהמוכר לארוז את החבילה טוב טוב שלא יקרה מצב שישבר המסך או משהו,

הדבר שבאמת מפחיד אותי זה שיגנבו לי אותו הפקידים בדואר (קרה לי כבר כשהזמנתי פלאפון מסין באיזור ה 150$,הדואר סירב לתת כל פיצוי אבל הסינים החזירו לי כל שקל, לא מפתיע אותי את האמת שלסיני שאין שום קשר אלי יש יחס טוב יותר כלפי מאשר למדינה שאני "מאכיל" אותה ואמורה לדאוג לי).

פורסם

יש לך מכשיר דאבל דין של חברת פיונר דגם 2350 שעולה 2000 שקל בערך

החליף אותו דגם 2450 לפני כמה שבועות

כניראה שאתה מחפש במקומות הלא נכונים נכשירים

פורסם

ה-2350 הוא דגם ישן וגם אין בו פונקציה שמאוד חשובה לי (לשלוף את הפאנל - נגד גניבות).

ה-2450 כבר יותר מעניין, אבל המחיר שלו גבוהה פי 2 וחצי ממה שמוכרים בחו"ל.

פורסם

כולל המיסים אולי אין הבדל כזה גדול אבל יש הבדל של 1000 ש"ח!

בשבילי זה הרבה מאוד ואין לי עוד אלפיה כדי לקנות בארץ.

פורסם

לי היו כמה דברים שלא יכולתי לוותר עליהם:

1. שהמכשיר יתמוך ברדיו בארץ.

2. שיהיה ניתן לשלוף את הפאנל - נגד גנבים.

3. שיהיה דגם חדש שיכלול את כל הפיצ'רים למיניהם: מסך טאצ', USB, Aux, אפשרות לחיבור מצלמת רוורס וכו'.

4. הכי חשוב כמובן שהמכשיר יהיה של חברה מוכרת ולא מה שנקרא "זבל סיני".

 

אחרי לא מאט חיפושים באיבי ננעלתי על המכשיר הבא:

http://www.ebay.com/itm/JVC-KW-AV50-6-1-Double-DIN-Touchscreen-DVD-CD-MP3-WMA-Receiver-w-Aux-iPod-/130709212047?pt=Car_Audio_Video&hash=item1e6ee04b8f&vxp=mtr

 

הוא זול יחסית לאחרים ועונה על כל הקריטריונים, כמו כן המוכר הוא טופ רייטד והחבילה כוללת את כל האביזרים הדרושים להתקנה ואפילו פאוץ' לפאנל.

פורסם
לי היו כמה דברים שלא יכולתי לוותר עליהם:

1. שהמכשיר יתמוך ברדיו בארץ.

אני גם חשבתי להזמין מערכת אצל אותו המוכר, אבל לא דאבל דין.

איך אפשר לדעת שהמכשיר תומך ברדיו בארץ ?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...