Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסויפט אחלה רכב ולפני מתיחת הפנים היה לו מנוע 1.5 חזק יחסית(לאחר המתיחה המנוע 1.2).

מאזדה 2 רכב זול מבפנים(לדעתי) וחוץ ממחירון אין בו שום דבר מיוחד.

פיאסטה יקרה לך.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
יש לי חבר שקנה רכב חדש (מודל 2012) שברולט ספארק ב 60000 ש"ח חדש עם ניילונים. הבנתי שזו מהדורה מוגבלת ששברולט הוציאה.

איך הוא לעומת הפיאסטה?

 

היי,

המבצע של הספארק שאתה מדבר עליו הוא עד סוף יוני,

המחיר הוא 62,900 וזה כולל גם מערכת מולטימדיה ניווט וחישוקי אלומיניום.

לעומת הפיאסטה, הספארק מגיעה עם גיר ידני, והיא המיני הידנית הנכרת ביותר בסגמנט.

 

הכי מומלץ לבצע נסיעת מבחן על שניהם ולבחון בעצמך,

אם יש עוד שאלות אשמח לענות לך,

גיא משברולט.

פורסם
יש לי חבר שקנה רכב חדש (מודל 2012) שברולט ספארק ב 60000 ש"ח חדש עם ניילונים. הבנתי שזו מהדורה מוגבלת ששברולט הוציאה.

איך הוא לעומת הפיאסטה?

 

ספארק היא מכונית מיני. הפיאסטה היא סופר מיני. הספארק פשוטה יותר, רועשת, המנוע לא גמיש, המושבים לא נוחים במיוחד ורמת הבטיחות נמוכה יותר. נכון, אתה מקבל באותו מחיר מכונית חדשה ובאחריות, אבל אתה גם מקבל פחות אוטו. שים לב גם שהגרסה הזו היא ידנית בעוד אתה ביקשת אוטומטית. אם תהיה מוכן להתפשר על ידני (ויש שיגידו שזו לא פשרה בכלל) אז יש עוד המון אפשרויות שנפתחות לפניך (כולל פיאסטה ידנית).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

sronis@

האמת שחשבתי שהגיר אוטומט. אכן זה מוריד מהאטרקטיביות שלו מבחינתי, אבל בכל זאת אני אקח אותו לנסיעת מבחן. אולי עוד אופתע. :-)

 

halperin96@

למה הפיאסטה יקרה? אני הרי לא קונה רכב חדש מהיצרן.

היא נכנסת בדיוק בתקציב שלי.

 

אגב, מה דעתכם על ההונדה ג'אז (שנת 2007-2008 עם גיר אוטומט)?

קראתי באתר KML שזה אחד הרכבים החסכוניים מבחינת צריכת דלק (עושה 1 ל 18 בעירוני ובבינעירוני).

פורסם

אם אתה עובר לידני יש כאמור עוד המון אפשרויות.

 

ג'אז טובה מאוד, אבל יקרה יחסית ולכן אתה חייב לקנות רכב ישן יותר. צריכת הדלק טובה מאוד אבל אל תצפה ל1:18...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עדיין לא עברתי לידני. ההונדה ג'אז ששאלתי לגביה היא עם גיר אוטומט (זה לפחות מה שרשום באתר KML. הייתי מצרף לינק אבל ההודעה נחסמת לי).

לגבי המחיר אני יודע שהיא יקרה יותר מהפיאסטה. בגלל זה שאלתי לגבי מודל 2007-2008.

פורד פיאסטה שנת 2010 עדיפה על הונדה ג'אז שנת 2007/2008 ? (אמינות וביצועים > צריכת דלק).

פורסם

היי,

אתמול היתה לי הנסיעת מבחן על השברולט ספארק. האוטו נחמד אבל לא נפלתי.

כנראה שגיר ידני באמת לא מתאים לי, אז זה כבר לא על הפרק.

 

עכשיו אני מתכוון לעשות נסיעת מבחן על הפורד פיאסטה. מישהו יכול להגיד לי איך ההונדה ג'אז מודל 2007/2008 לעומת הפורד פיאסטה מודל 2010? (הבנתי שההונדה חסכונית יותר, אבל מה לגבי ביצועים על הכביש, ביקורים במוסך וכו').

 

תודה רבה.

פורסם

:-D:-D:-Dחברים יקרים! בשעה טובה רכשתי היום פורד פיאסטה מודל 2011 אוטומטית. :-D:-D:-D

תודה רבה לכל מי שהגיב, זה הכל בזכותכם...:-P

 

אגב, אשמח לקבל בכל זאת תשובה על השאלה האחרונה שלי, סתם כדי להרחיב את ידיעותיי:

איך ההונדה ג'אז מודל 2008 (אוטומט) לעומת הפיאסטה מבחינת אמינות/ביצועים?

פורסם

הגז' נחשבת לרכב מאוד אמין,מרווח,אם כי טיפולים יחסית יקרים,לא יצא לי לנהוג עליה,כך שלא יכול להגיב לגבי זריזות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
:-D:-D:-Dחברים יקרים! בשעה טובה רכשתי היום פורד פיאסטה מודל 2011 אוטומטית. :-D:-D:-D

תודה רבה לכל מי שהגיב, זה הכל בזכותכם...:-P

 

אגב, אשמח לקבל בכל זאת תשובה על השאלה האחרונה שלי, סתם כדי להרחיב את ידיעותיי:

איך ההונדה ג'אז מודל 2008 (אוטומט) לעומת הפיאסטה מבחינת אמינות/ביצועים?

 

פיאסטה בהרבה יותר טובה .. ,

תתחדש :D ותיהנה .. :p

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם כל להיות צעיר וטיפש:roll:

פורסם

היתה ברשותי ג'אז ידנית למשך שנתיים, הפיאסטה בפירוש מרגישה מכונית יותר איכותית כמעט בכל מובן.

אחרי כמעט שנתיים שהיא אצלי, גם מבחינת אמינות היא לא נופלת מהג'אז.

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

פורד פיאסטה דגן GHIA 1.4 ליטר שנת 2004 עם 195KM במחיר 19.5K יד שלישית הצעה שמאד נראה לי.

השאלה היא כמה עולה טיפול 200KM???

אני מבין שזה טיפול גדול, זהו הרכב הראשון שלי ואני ממש לא יודע כמה טיפולים כאלו עולים...

 

ד'א, האם הרכב ישרת אותי בנאמנות במשך ה5 שנים הקרובות?

×
×
  • תוכן חדש...