Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

פעם ראשונה שלי מאז שהוצאתי את הרישיון שאני נתקל בשוטרים מהסוג הזה.

אני גר בירושלים ברובע ומתקיים פסטיבל האורות כמדי שנה. בשבוע וחצי האלה נחסמים הכבישים המובלים לבית.

הגעתי ב10וחצי ואמרו לי שהכניסה לרכבים תיפתח ב11. (ככה אמר השוטר).הלכתי החנתי בצד עם עוד מלא מכוניות שהמתינו שיפתחו את הכניסה למכוניות. לבנתיים התקשרתי גם למרחב דויד (למוקד שלהם) וגם שם אמרו ב11 נפתחת התנועה משער יפו לכיוון הרובע.

באתי ב11 לשער יפו במטרה להכנס וחסמו אותי שוב. ניגש אלי קצין ואמר שאני צריך לעזוב את המקום.

הסברתי שאני צריך להכנס לבית אחרי יום עבודה ונסיעה ארוכה ואתם כבר מנחשים מה הייתה התשובה.

ופה התחיל האגו שלו לדבר ,"אם אתה לא עף תוך דקה וחצי תראה מה יקרה".

"טוב אני מחכה" השבתי לו.

בא ביקש רישיון נהיגה ורכב ,קפץ לו דרוזי מהצד והתחילו לכתוב לי זימון לבית משפט על אי ציות לשוטר.

המשפט הוא לעוד שבועיים.

 

מה אני אמור לעשות במצב כזה?

האם עלי להפעיל עורכי דין וכאלה ? או שפשוט לגשת למשפט ובמילא המדינה לצד השוטרים ?

אני פעלתי כפי שאמרו לי במוקד שלהם וגם לפי מה שאמר השוטר הראשון. והתייצבתי ב11 כדי להכנס לבית.

 

חובה לציין שהקצין דיבר בצורה ממש מגעילה כמו ערס מרמלה. וכנ"ל הדרוזי עם האיומים.

 

שורה תחתונה. מה עושים ?

 

תודה ומצטער על החפירות.

CHEVY CAVALLIER 98'

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם האגו שלך התחיל לעבוד

 

לא משנה מה נאמר לך , קצין אומר לך פנה את המקום , אז אתה מפנה , אלא אם אתה מתנחל בעמונה .

 

תגיע למשפט , תנסה לסגור משהו עם התביעה , תסביר העייפות שלך שיחקה תפקיד , מתנצל ,בלה, בלה, בלה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם אתה תושב ירושלים, אתה מכיר את העיר טוב יותר מכולם.

לעיתים לא הכל מתנהל לפי התכניות, ויש עיכובים.

יכל להיות שהמשתתפים טרם פינו את הכביש שנחסם ולכן כדי למנוע תאונת דרכים

ופגיעה בנפש הפתיחה התעכבה (אני משערת אני לא יודעת מה קרה בדיוק).

 

ביקשו ממך לעזוב ואתה בשלך החלטת ואמרת לו במפורש "אני מחכה",

כדאי לקחת עורך דין כדי לנסות לצמצם את הנזק.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

זו התקנה בה הוא מזמן אותך לבית משפט.

הנסיבות של המקרה (מה התרחש) נמצאות בהעתק אצל השוטר.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ליצור קשר עם התביעות לבקש לראות/לצלם את התיק.

תסתכל בדוח למעלה כתוב לך שם היחידה ויחידת המשנה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
ליצור קשר עם התביעות לבקש לראות/לצלם את התיק.

תסתכל בדוח למעלה כתוב לך שם היחידה ויחידת המשנה.

 

 

 

 

ל'

אוקי אני אבדוק את זה ,

והגיוני לקבל 6 נקודות על דבר כזה ?

CHEVY CAVALLIER 98'

פורסם

כן לכל סעיף יש את הקנס/ נקודות.

לשוטר אין שיקול דעת במתן של נקודות או קנס.

לכל סמל סעיף בחוק נקבע מספר נקודות/קנס.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

האם אני יכול לגשת לתחנה ולבקש את הקלטת השיחה שכן התקשרתי ושאלתי מתי תהיה לי גישה לבית ?

ועם זה להשתמש בבית משפט נגד השוטר ?

 

ובכלל ,הדרוזי רשם את הדוח ,כשבכלל לא ניהלתי איתו דיון ,כל ה"ריב" היה עם הקצין .

האם זה שהוא אמר לי "אין לך כניסה לבית תישן ברחוב." ועוד כל מני דברים כאלה בסגנון ,זה יכול לעזור ?.

CHEVY CAVALLIER 98'

פורסם
האם יש חשיבות להיותו של השוטר דרוזי?

ממש לא . סתם יצא לי לרשום ככה . לא בכוונה לפגוע במישהו .

יותר נוח לי לרשום "דרוזי וקצין" מאשר שוטר א' ושוטר ב' .

CHEVY CAVALLIER 98'

פורסם
ממש לא . סתם יצא לי לרשום ככה . לא בכוונה לפגוע במישהו .

יותר נוח לי לרשום "דרוזי וקצין" מאשר שוטר א' ושוטר ב' .

 

אתה יכול סתם לרשום שוטר וקצין.

ארז רונן

פורסם

חובה לציין שהקצין דיבר בצורה ממש מגעילה כמו ערס מרמלה. וכנ"ל הדרוזי עם האיומים.

 

אין אף רמלאי בפורום שיקום ויתקומם?

:wink:

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לא חדש לנו שבמדינתנו לובשי המדים אוהבים לשחק את תפקיד האלוקים.

אני לא יודע מה בדיוק היה שם ומה נאמר,

לכן אני מציע לך לקחת דף לרשום במילים פשוטות 1 על 1 מה התרחיש. מהרגע שהגעת בפעם הראשונה עם הרכב. כל מה שאמרת מילה במילה וכל מה שנאמר לך מילה במילה. כולל כל משפטי החוכמה של הקצין .

אולי באמת יכולת לחכות עוד 10 -20 דק' אבל הדרך בה פנה אליך קצין היא דרך מזלזלת בוטה ומשפילה.

כבר הרי אנחנו יודעים איזה כישורים והשכלה צריך על מנת להתברג במערכת השיטור :screwy:

 

אגב, מה נסגר עם השוטרים שנתפסו ע"י גיא לרר מצינור לילה במצלמת הוידאו שלו מחנים ניידת על מדרכה של אדום לבן כי אין חניה קרובה יותר בבית הקפה הסמוך? להזכיר שזה קרה 3 פעמים? וכשראו במשטרה את צילומי הוידאו ואת השוטרים שחנו אמרו שיטפלו בהם מיידית והם יושעו מתפקידם. מיותר לציין שהם עד היום עובדים?!

 

:popcorn: (משטרת ישראל)


×
×
  • תוכן חדש...