Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מוכר רכב שבעלותי,ביום שישי האחרון הגיע בחור נחמד וחביב לראות את הרכב,בחור התרשם מן הרכב,בדקנו נסענו,הפעלנו כפתורים,ובכן כמו שהבטחתי לבחור,הרכב באמת במצב נפלא(ביחס לרכב משנת 2001).הבחור ואני סיכמנו שביום ראשון נלך לבדוק את הרכב,

המלצתי לבחור,לבדוק את הרכב במוסך שהוא סומך עליו ולא במכון בדיקה בשל הכסת"ח החסר פרופרציה של המקומות האלה שלא תתן לו אינדיקציה אמיתית על הרכב,ויעלה לו 500 ש"ח (שזה סביר על רכב שעולה 50K אבל לא ב16K).

מר בחור,לא כל כך מתמצא בעולם הרכב והוא כמו כל ישראלי,בדיקה רק במכון.

אז הלכנו לבדיקה בדינמומטר ברעננה,

ובכן לפי הבדיקה הרכב עוד רגע עולה בלהבות,אבל הדבר ש"הפיל את המכירה"במכון משום מה החליטו שלא בוצע טיימינג ברכב,בלהסתמך שהרצועות קצת יבשות.ודבר נוסף יש נזילת יש שמן מאיזור האטם שסתומים,במכון הלחיצו את הבחור (לא יודע למה) שיש בעיה בראש מנוע.

א.יש לי חשבונית שנעשה טמייניג לפני שנה וקצת על ידי הבעלים הקודם,בנוסף בדקתי את תקינות הטמיינג בעת הקנייה.

ב.הנזילה מאיזור השסתומים נבעה מסיליקון בלוי שהוחלף בעלות של 250 ש"ח וחוות דעת נוספת נתקבלה על הרצועות שהן אכן יבשות ומומלץ אך לא מאסט להחליפן (בעלות של 250 שח)

1.אני מרגיש שנעשה לי עוול ממכון הבדיקה,ויותר מכך אני מרגיש שהבחור פיספס רכב שאני מאמין בלב שלם שהוא רכב במצב יוצא מן הכלל,עם ק"מ נמוך ושמור ואפילו הסטוריית טיפולים מלאה במוסך המרכזי עד לפני שנה.

מכון הבדיקה הוציא אותי לא אמין,ואפילו בשלב במסויים הקונה רצה החזר של חצי מעלות הבדיקה בשל הכשלים שנמצאו. כי "המנוע לא טוב".

למען הסר ספק,אם היה מתגלה ליקוי חמור(כגון ראש מנוע בעייתי,גיר דפוק,שלדה) הייתי מאוד מאוכזב אבל הייתי מכבד את רצונו של הקונה והייתי מחזיר לו חצי מהסכום,אף על פי שלא התחייבתי בכתב בבדיקה.

אז לסיכום ,יום שלם התבזבז לי רק בגלל שהמכונים הללו מקצינים ומכניסים לפאניקה קונים פונטאצלים מחשש לתביעות,איבדתי קונה רציני,יצאתי לא אמין מול בן אדם תמים ונחמד,והוא הפסיד רכב טוב.

וזאת הסיבה מדוע את שתי הגרמניות האחרונות שלי בדקתי במוסך מומחה בלבד!

Porsche 944 turbo

פורסם

כידוע לך,לקונה יש זכות לבדוק את הרכב בכל מקום שיבחר.

במקרה הזה,זה לא שיחק לטובתך.

בפעם הבאה ייתכן שזה יהיה לטובתך,אין לך מה לכעוס -לא על הקונה ולא על המכון.

אני מקווה שהמכון עשה לך עוול, ולא אבל.:wink:

בשורות טובות.

סלע

פורסם

אין לי שום כעס על הקונה,וברור לי שיש זכות לקונה לבדוק היכן שבא לו,אם לא הבהרתי מספיק אני חושב שזה אבסורד,כי לדעתי גם הקונה פיספס עסקה טובה.פשוט חבל לי שהסיפור במקום להגמר במכירה(כי הרכב תקין ושמור) נגמר בטונים צורמים עקב איבחון כסת"חי של מכון בדיקה.

Porsche 944 turbo

פורסם

הקונה לא רק שפיספס מכונית שמורה, לטענתך לפחות, אלא גם טיפש.

לקחת לבדיקה במכון מכונית בת 12 זה בדיוק כמו לצפות שקשיש בן 80 יעבור בוחן בר-אור.

מה בדיוק הוא ציפה למצוא בתוצאות הבדיקה ?

מכונית חדשה ?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

את אחד הרכבים הקודמים שלי הקונה בחרה לקחת למכון מוכר כאן בפורום, ובמכון נקבע שהרכב עבר תאונה עם פגיעה בשילדה, מכיוון והיה לכלוך, שירד בנגיעה עם היד מול עיניי הבוחן, על אחד החיבורים של קורת המשקפיים.

חוות דעת של 3 בעלי מקצוע שונים שאינני מכיר, ונבחרו באקראית לא עזרו, והרכב לא נמכר לאותה קונה.

 

מה לעשות, לא כולם חושבים בהיגיון.

 

אל דאגה, אם הרכב שמור ותקין יגיע הקונה שידע להעריך זאת.

!AWDSOME

פורסם

הבעייה שקונים שלא מבינים ברכבים מצפים שרכב שהם קונים במצב חדש כאילו יצא מהחברה. הם כניראה חושבים שהבדל בין רכב חדש עם 0 ק"מ לבין רכב ישן עם 200,000ק"מ הוא בשנתון (שלא משפיע על שום דבר, פשוט ניראה הרכב קצת פחות מודרני) ובמה שמראה האודומטר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ראשית כל צר לי לשמוע שהפסדת מזמנך האישי לחינם.

 

הקונה שלך היה אדם "ממוצע" ,לא חבר בקארספורום,כנראה לא אחד שאיש ממקורביו מבין דבר מה ברכבים שיכלו לייעץ לו בהפרדת העיקר והטפל בבדיקת רכבים והכי חשוב מהי מדיניות מכוני הבדיקה.

Gn'f'R

פורסם

"תתנחם" בזה שהוא הפסיד 500 שקל על בדיקה שלא היה צריך לעשות (כן זה מרגיז, וזו ה"נקמה" אולי...:wink:) ושפספס כנראה רכב במצב טוב.

אין מה לעשות. יבוא גם מי שקצת מבין ואני מקווה שהתוצאות יהיו אחרות.

alfa 156 2.5.

פורסם
שלום,

אני מוכר רכב שבעלותי,ביום שישי האחרון הגיע בחור נחמד וחביב לראות את הרכב,בחור התרשם מן הרכב,בדקנו נסענו,הפעלנו כפתורים,ובכן כמו שהבטחתי לבחור,הרכב באמת במצב נפלא(ביחס לרכב משנת 2001).הבחור ואני סיכמנו שביום ראשון נלך לבדוק את הרכב,

המלצתי לבחור,לבדוק את הרכב במוסך שהוא סומך עליו ולא במכון בדיקה בשל הכסת"ח החסר פרופרציה של המקומות האלה שלא תתן לו אינדיקציה אמיתית על הרכב,ויעלה לו 500 ש"ח (שזה סביר על רכב שעולה 50K אבל לא ב16K).

מר בחור,לא כל כך מתמצא בעולם הרכב והוא כמו כל ישראלי,בדיקה רק במכון.

אז הלכנו לבדיקה בדינמומטר ברעננה,

ובכן לפי הבדיקה הרכב עוד רגע עולה בלהבות,אבל הדבר ש"הפיל את המכירה"במכון משום מה החליטו שלא בוצע טיימינג ברכב,בלהסתמך שהרצועות קצת יבשות.ודבר נוסף יש נזילת יש שמן מאיזור האטם שסתומים,במכון הלחיצו את הבחור (לא יודע למה) שיש בעיה בראש מנוע.

א.יש לי חשבונית שנעשה טמייניג לפני שנה וקצת על ידי הבעלים הקודם,בנוסף בדקתי את תקינות הטמיינג בעת הקנייה.

ב.הנזילה מאיזור השסתומים נבעה מסיליקון בלוי שהוחלף בעלות של 250 ש"ח וחוות דעת נוספת נתקבלה על הרצועות שהן אכן יבשות ומומלץ אך לא מאסט להחליפן (בעלות של 250 שח)

1.אני מרגיש שנעשה לי עוול ממכון הבדיקה,ויותר מכך אני מרגיש שהבחור פיספס רכב שאני מאמין בלב שלם שהוא רכב במצב יוצא מן הכלל,עם ק"מ נמוך ושמור ואפילו הסטוריית טיפולים מלאה במוסך המרכזי עד לפני שנה.

מכון הבדיקה הוציא אותי לא אמין,ואפילו בשלב במסויים הקונה רצה החזר של חצי מעלות הבדיקה בשל הכשלים שנמצאו. כי "המנוע לא טוב".

למען הסר ספק,אם היה מתגלה ליקוי חמור(כגון ראש מנוע בעייתי,גיר דפוק,שלדה) הייתי מאוד מאוכזב אבל הייתי מכבד את רצונו של הקונה והייתי מחזיר לו חצי מהסכום,אף על פי שלא התחייבתי בכתב בבדיקה.

אז לסיכום ,יום שלם התבזבז לי רק בגלל שהמכונים הללו מקצינים ומכניסים לפאניקה קונים פונטאצלים מחשש לתביעות,איבדתי קונה רציני,יצאתי לא אמין מול בן אדם תמים ונחמד,והוא הפסיד רכב טוב.

וזאת הסיבה מדוע את שתי הגרמניות האחרונות שלי בדקתי במוסך מומחה בלבד!

 

 

דוווקא בדינמומטר ברעננה התרשמתי לטובה מבצעים את הבדיקה ביסודיות והם כנים וישרים עם הלקוח.

 

כל הרכבים שקניתי עברו דרך דינמומטר ברעננה ולא התאכזבתי.

 

מה שכן כל רכב אפילו אם הוא בן שנה אתה תכניס אותו למוסך ימצאו מה לרשום השאלה אם זה בלאי טבעי או בלאי חריג .

פורסם

מכרתי לאון 1.8 TSI לפני מס' חודשים.

 

הקונה לקח את הרכב לבדיקה בקומפיוטסט ראשון. משום מה הפחידו אותו והמציאו שיש נזילת שמן מלמעלה.

 

עכשיו אני יודע שלא היה ולא נברא. לקחנו את הרכב לבדיקה בצ'מפיון, שמה שללו את הטענה של נזילת שמן.

לאחר מכן, הוא לקח את הרכב לעוד מוסך שהוא מכיר וגם שמה אמרו לו שהכל נראה תקין.

 

בקיצור עשו לנו את אותו העוול. למזלי הקונה שלי לא נרתע והיה בעל ניסיון מסויים.

פורסם

 

הדבר ש"הפיל את המכירה"במכון משום מה החליטו שלא בוצע טיימינג ברכב,בלהסתמך שהרצועות קצת יבשות.ודבר נוסף יש נזילת יש שמן מאיזור האטם שסתומים,במכון הלחיצו את הבחור (לא יודע למה) שיש בעיה בראש מנוע.

א.יש לי חשבונית שנעשה טמייניג לפני שנה וקצת על ידי הבעלים הקודם,בנוסף בדקתי את תקינות הטמיינג בעת הקנייה.

ב.הנזילה מאיזור השסתומים נבעה מסיליקון בלוי שהוחלף בעלות של 250 ש"ח וחוות דעת נוספת נתקבלה על הרצועות שהן אכן יבשות ומומלץ אך לא מאסט להחליפן (בעלות של 250 שח)

 

אם אלו הליקויים שנמצאו אז המכון עשה עבודתו נאמנה, הרצועות אכן יבשות וישנה נזילת שמן מראש המנוע.

 

הבעיה היא בך שלא הצלחת לשכנע את הקונה שמדובר בתקלות מינוריות שמטופלות בקלות ובזול יחסית.

פורסם
אם אלו הליקויים שנמצאו אז המכון עשה עבודתו נאמנה, הרצועות אכן יבשות וישנה נזילת שמן מראש המנוע.

 

הבעיה היא בך שלא הצלחת לשכנע את הקונה שמדובר בתקלות מינוריות שמטופלות בקלות ובזול יחסית.

 

המכון לקח צעד אחד קדימה,בשיחה מול הבודק,הבודק כבר הניח"שיש לעשות טיימינג ומשהו לא תקין בראש מנוע".וזה הדבר שקומם אותי.

Porsche 944 turbo

פורסם

אני בדקתי את שתי הרכבים שקניתי בחיי בקומפיוטסט הרצליה פיתוח , ותמיד הגעתי לפני הבעלים של הרכב ואמרתי לבוחן " תיהיה אמיתי תגיד באמת אם אתה הייתה קונה בX כסף שדורש הבעלים את הרכב שאתה הולך לבדוק " ולא הייתי עוזב את הבוחן במהלך הבדיקה שואל אותו ומתעניין ובשקט בשקט הוא היה אומר לי , תתרחק מהרכב או תקנה את הרכב , את הC4 פחדתי שהוא ירצה לקנות בעצמו הבחור המבוגר החמוד שעובד שם :lol:

פורסם

Nimnim, הדבר המנחם היחידי שאני יכול לומר לך הוא ש:

א. אם אלו היו שני הריג'קטים היחידים שהדאיגו אותו - תן לו עוד כמה ימים להמשיך לחפש מכוניות משנת 2001 ושיחווה על בשרו איך אנשים שומרים על רכבים. אין מה לעשות, לאנשים שאין מושג ירוק בתחום צריכים לחוות על בשרם כמה וכמה רכבים כדי להבין מה נחשב מצב טוב ומה לא. אני מקווה שהוא יחזור אליך.

ב. לכל אחד בארץ יש חבר מוסכניק או "אחד שיודע". הצצה חטופה שלו בדו"ח והבחור כבר יחזור אליך.

 

זה גם קרה לי עם הרכב הראשון שלי. מישהו ראה, אמר שהוא לא רוצה וחזר על ארבע אחרי כמה ימים. בינתיים הרכב כבר נמכר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אתה מחזיר אותי 15 שנה לאחור, כשאני חיפשתי את הרכב הראשון שלי.

מצאתי,התלהבתי, לקחתי לבדיקה ואז "הבנתי" שהרכב שחוט, גמור, מת, או "גוסס לאיטו" כמו שאמר אחד הבוחנים.

בסופו של דבר, אחרי 3 או 4 רכבים, הבנתי שכנראה הבעיה היא לא ברכבים אלא בבוחנים, או יותר נכון בכסת"ח שלהם.

 

מיותר לציין כמה נפגעו אותם אנשים שבוחני הרכב הוציאו אותם שקרנים.

אז לא היה פורום והאינטרנט עבד על מודם 28.800 ושילמנו על כל שעת גלישה דולר כך שלא בדיוק היה עם מי להתיעץ והרבה "מומחים מטעם עצמם" גרמו להרבה מפחי נפש.

 

אתה פשוט צריך לחכות למישהו שיודע לסנן. חבל להפגע.

×
×
  • תוכן חדש...