Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בידוד רעשים ברכב - הסבר מפורט ע"י נציג STP


שימו לב! השרשור הזה בן 3265 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התקשרתי היום ליוני סטריאו מראש העין. עדיין העניין הזה לא פעיל. זה יהיה אקטואלי עוד איזה שבוע ויהיה ניתן להזמין גם חומר ספוגי וגם בוטלין אז עדיין אין מחירים. טוב, לפחות זה יהיה אלטרנתיבה לבחירת חומר איתום. אולי יהיה גם אלומיניום לפתחים טכניים. לדעתי אחלה דבר

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 237
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני אצור איתו קשר גם - לגבי אלומיניום לפתחים טכניים - החומר הזה מעניין אותי מאוד לעבודה.



 

אתמול בערב סידרתי את הדיפון הימני - לצערי הקליפסים שם כנראה איבדו את האלסטיות שלהם והם כבר לא ממש נתפסים לדלתות אז הוספתי שני ברגים קודחים ותפסתי את הדיפון למקום בצורה ממש טובה.

 

חיפשתי בtoyodiy האוסטרלי אפרופו (לפי מספר שלדת הרכב) איזה חלקים אפשר להזמין לדיפון אבל לא נראה שאפשר להזמין את הגריל כחלק בודד - אני אבדוק בטויוטה עצמם בטיפול הקרוב וגם בפירוקיות (למרות שממש קשה עד בלתי אפשרי למצוא אוונסיס מהשנתונים האלה לפירוק - בקושי נמכרו בארץ).

 

מה אני אגיד לכם - אחרי יום נוסף של נסיעות - אני מ-ר-ו-צ-ה מהתוצאה ואני בהחלט שוקל לעשות קיט בידוד לתא מטען בקיץ הקרוב.

 

בידוד רצפה אני לא חושב לעשות כי יש לי משם שקט מספק אבל להביא שטיחים של סטינגר זה לא יקר ולא בעייתי במיוחד אז אני שוקל את זה.

 

בידוד לגג - אני צריך לטפל בריפוד של הגג מתישהו - אז יש מצב שיהיה גם בידוד לגג - מה שכן, לא מרגיש שיש לי שם בעיה של רעשים אז אני ממש לא סגור על זה.

 

 

דלת תא מטען אני ארצה לעשות - תא מטען גם כן.

 

הדלת של תא המטען לדעתי לא תהיה לי בעיה - שטח עבודה קטן ומצומצם (ועוד נשאר לי מספיק מהדיינאליינר גם כן) אבל תא המטען עצמו נראה לי שאני אשקול עבודה של מומחה :wink:

 

ואני אומר לכם - אחרי שראיתי איזה עבודת בידוד נעשתה לי שם וגם שבמקומות שלא חשבתי עליהם מצאתי תוספות של חומר בידוד שאני לא רכשתי, תוך כדי העבודה על הדלתות בימים האחרונים - למדתי להעריך על הדרך את מידת ההשקעה.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך פוטרים בעיה עם איטום פתחים של צמת חוטים שנכנסת לדלת, יש לי גומי שמכסה את הצמת אבל אחרי שהכנסתי לשם עוד שתי חוטים אני לא מצליח לסגור את הגומי על הדלת, וגם לא על השילדה של הרכב, אני מפחד שהגשם יכול להכנס בפנים. רעיון???

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו כבר שאלה שלא כל כך קשורה לנושא של בידוד.



 

מה שצריך לדעת זה על איזה רכב מדובר ואיזה דגם - אם אפשר לשנות את הצמה או שיש שם קונקטור כלשהוא ואולי ניתן לקדוח דרכו מעבר ישיר.

 

בכל מקרה - תבדוק אם יש אפשרות לקנות שרוול נוסף עם מעבר עגול ופשוט לקדוח עם מקדח קוני מעבר - זה לדעתי ידרוש פירוק של הדלת ולא הייתי עושה את זה בלי פחח.

 

אפשרות נוספת היא גומיית מעבר בקוטר הכי קרוב לחיווט או פציעת הגומייה ושימוש בעזרת סיליקון - לא האופציה הרצוייה בכל מקרה.

 

אפשרות נוספת היא כבל שטוח שיכול לעבור בצורה צרה יותר אבל עדיין עובי החוט עצמו נשמר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתם זוכרים, שאלתי על מה יעזור לי להוריד את הרעש בתוך הקבינה. אז מדדתי עם הטלפון ומד DB שהורדתי. באיזור הראש אצלי נמדדים 65 DB, וכך גם בשאר הרכב למעט באיזור השמשה/דשבורד שם נמדדו בין 70 ל72 DB, המדידה נעשתה בכמה כבישים, במהיריות שבין 80-100, שהן המהירויות שאני נוסע בהן בעיקר. אני מקיש מזה שהרעש נובע מאיזור תא המנוע ובעיקר ממכסה המנוע. דובר פה על חומר בדיוק לעניין זה, אם קוראים את זה אי אילו בעלי עניין שמוכנים לשלוח לי הודעה בנושא, או מישהו מוכן להפנות אותי לעסק שמוכר את החומרים האלו אני אשמח. באותה נשימה, נעשה מעקב חצי מדעי לעניין במדידות קבועות, במקומות קבועים לפני ואחרי כדי לראות את ההשפעה.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי בירור לגבי בידוד תא מטען והחומרים שאני מתכוון לעבוד איתם -



 

לבינתיים - מבית דיינאמאט יש את הtrunk kit שזה בעצם 20SQFT של יריעות בוטילן - עולה בסביבות ה400 שקלים.

 

ובנוסף לזה מעל זה - לא שמים דיינאליינר (אפשר אם רוצים) אלא שמים חומר קצת יותר עבה וקצת יותר בולם רעשים שמיועד בדיוק לרצפות ושטיחים שנקרא - DYNAPAD

 

הבעיה - החומר מאוד יקר ולא מצדיק את המחיר.

 

לכן - לסטינגר יש חלופה זולה יותר ולא פחות טובה שנקראת - roadkill

 

חודש הבא אני כנראה ארכוש קיט לתא מטען של דיינאמאט, אזמין ROADKILL מEBAY (יריעה אחת של 12SQFT כנראה תספיק לי. ואת השאריות של הדיינאליינר אני אשמור לדלת תא המטען ולבתי הגלגלים.

 

אם ישאר לי תקציב - אני ארכוש עוד ROADKILL אחד בשביל לשים ישר מתחת לשטיחי הרגליים.

 

בגג אני לא רואה סיבה לגעת לבינתיים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה עוד הדגמה מאוד מעניינת לגבי חומר בידוד אמריקאי שנקרא HUSHMAT



 

שם מסבירים בדיוק מדוע יש לחומר הזה עליונות על חומרים אחרים והסיבה היא - שלא צריך לנקות את משטח ההדבקה לפני שמתחילים לעבוד עם החומר - הוא לא מתפרק משומן או כל לכלוך שמבוסס על שומן (יש הרבה אדים של שמן בסביבת רכב).

 

תהנו

 

http://www.youtube.com/watch?v=GZZDFyfVy9E&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בבוקר הדבקתי פס קטן בתוך הגומחה של ידית דלת הנהג - אני שם את הכרטיס לחניון ואת השלט רחוק של המסך מגע - הם מזמזמים בווליום גבוה.



 

אחרי שהדבקתי שם פס צר של דיינא-ליינר - כלום :-D שקט מוחלט לא משנה באיזה ווליום.

 

זה בסך הכל נוגע בכרטיסים בפינות שלהם בזמן שהכרטיסים האלה נושקים זה לזה לאורך כל הגוף שלהם - וזה בודד מהם את הוויברציות ב100 אחוז.

 

איזה דבר! :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי מספיק צרות

:-P

 

לפחות משהו אחד שעדיין עובד :?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, נחכה בסבלנות, גם ככה עוד לא החלפתי אוטו. ברכב נוכחי השתמשתי בחומר מסוג silver. מאוד נהנתי לעבוד איתו גמיש ונדבק כמו שצריך גם היה יותר זול מדינאמט. נחכה למחירים של הבחור הזה, אולי יפתיעה לטובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכווה שבקרוב, גם אני רוצה לקנות חומר לסגירת פתחים טכנאים, כרגע כבר אספתי איזה מארז של מחשב ישן, שאפשר גם ממנו לעשות...

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...

קצת עדכונים - מידע מאוד מעניין.



 

יום שישי רכשתי Trunk Kit של דיינאמאט שזה בתכלס 20SQFT של דיינאמאט אקסטרים.

 

המטרה - לבודד דלת תא מטען ואת האזור הנגיש של רצפת תא המטען שזה בעצם הפעמון של גלגל הספייר והמסגרת שמסביב אליה.

 

כאמור - נשאר לי קרוב ל12SQFT של דיינא-ליינר מהבידוד שעשיתי בדלתות וזה צריך להספיק לי.

 

-------------------

 

הדבר המעניין הוא מה שרשום על האריזה של הקיט לתא מטען וזה לא משהו שאני אומר אלא משהו שהיצרן, דיינאמאט מצהירים בפירוש! ומה שמעניין עוד יותר זה שמה שהם כותבים מסתדר 100 אחוז עם ההסברים של הנציג של STP בסרטונים שהעליתי.

 

אם לפרש לעברית את מה שהם כתבו לגבי הקיט של תא המטען זה שהמוצר נבדק על רכבים רבים שצריכים לכסות את רוב המקרים בהם יבודד תא המטען, נאמר שם במפורש ש20 SQFT לא יספיקו לכיסוי מלא לכל רכב אך בכדי להגיע לתוצאות מירביות אין צורך בכך וכיסוי חלקי ונכון של רוב השטח יספק בהחלט!

 

ואת זה לא אני רשמתי, את זה דיינאמאט בעצמם רושמים על ההוראות של הקיט!

 

מה שעוד יותר מצחיק זה שבתמונה שמראה כיסוי דלת של תא מטען - באמת לא כיסו שם את כל השטח אלא רק 80 אחוז ממנו בערך...

 

נקודה למחשבה על כמויות החומר שחברים שופכים כאן.

 

-----------------------------------------------

 

לקח לי שעה אחת אתמול לבודד את דלת תא המטען - כל מה שהייתי צריך זה סה"כ יריעה אחת של דיינאמאט-אקסטרים ועוד שטח כיסוי במקומות שבהם ידעתי שלא תהיה בעיה לסגור את חיפוי דלת תא המטען - בהם הוספתי את הדיינא-ליינר - סה"כ כיסיתי שטח נרחב מאוד מהדלת עם האקסטרים (כ75 אחוז) ואזורים לא קטנים בעזרת הדיינא-ליינר.

 

רולר של דיינא-מאט (דיינא-רולר טול) שעת עבודה אחת (הזעתי כמו סוס)

 

והדלת פשוט מאסיבית.

 

ושאלת השאלות - האם מבידוד של דלת תא מטען בלבד יש הבדל שמיע?

 

להפתעתי הרבה, כן!

 

קודם כל משהו ברכב מרגיש טיפה אחרת - הוא כן שקט יותר כשאני נוסע בלי מערכת, זה מורגש ואין לי שום דרך לקבוע לעצמי אם זה פסיכו-אקוסטי או לא.

 

ובזמן הפעלת המערכת - הבאס לא חזק יותר, לא בצורה שאני יכול לאמר שהוא קיבל הגבר - אבל הוא יותר ברור, יותר נקי, יותר מלא (מבחינת נפח)

 

כנראה שדלת תא המטען הוסיפה רזוננס משלה ועד כמה שאנחנו רק חושבים שזה לא שמיע - זה שמיע.

 

המסקנות שאני מגיע אליהן היא שרעש רב מגיע גם מהמכסים עצמם ולא רק מבתי גלגלים, דלתות ורצפה.

 

אז, מה הלאה?

-----------

 

כמובן בידוד רצפת תא המטען עם אקסטרים וליינר.

מעבר לכך אני אשאיר קצת מהליינר בעבור לוחית הרישוי (הוא עמיד למים ושמן מתברר).

 

אני רוצה להתנסות בעבודה עם חומרי "שטיח" כמו הרוד-קיל קארפט של סטינגר או הדיינא-פאד של דיינאמאט

 

אחרי שאני אסיים עם תא המטען (אאלץ לנוח קצת כי צריך לפנות תקציב :-D אז רק בעוד חודשיים ולא לפני) אני כנראה קודם אבודד את מכסה המנוע בעזרת שתי יריעות של דיינאמאט ויריעת HOODLINER כלשהיא.

 

ולאחר מכן - מחיצת קיר האש - בצורה חלקית.

 

זה גם ככה רכב שקט - אבל נראה שכל פעם שאני מוסיף חומר בידוד זה רק משתפר.

 

לגבי הגג של הרכב - אני לא רואה צורך, כאשר אני מקיש על הגג מלמעלה, נכיר שהיצרן עשה שם עבודה טובה ופשוט חבל על הכסף והמאמץ שלי.

 

לצערי - בתי הגלגלים לא יבודדו - צריך לפרק בשביל כך חלקים מהמערכת שאני ממש לא מעוניין לגעת בהם וגם אם כן - לעבודה שכזו הרכב יכנס רק למקום אחד וזה המקום בו המערכת הזו הותקנה - אצל יוסי.

 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3265 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...