Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בידוד רעשים ברכב - הסבר מפורט ע"י נציג STP


שימו לב! השרשור הזה בן 3199 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה פחות או יותר כמו ההבדל בין לקנות רמקולים טובים לבין לקנות רמקולים היי אנד בעיניי - ככל שתשקיע יותר הפער בתמורה יפחת.



 

כנראה שכאן הפער נהיה מהר מאוד מזערי.

 

רוב המכוניות שאנחנו נוסעים בהן כבר שקטות מאוד באופן יחסי מהרגע שהן יצאו את דלתות המפעל.

 

עיקר מטרתו של החומר היא לשנות את הרזונסס של הפח ובכדי לעשות את זה לא זקוקים ליותר משכבה.

 

אחרי שכבה אחת, הרזוננס של הפח כבר הושתק. כל השאר זה רק עיבוי החסם.

 

יתכן ובמקרה של רעש כביש נוראי - יהיה כדאי להוסיף עוד שכבה באמת - אבל רעשי כביש לרוב נספגים בכלל מרצפת הרכב.

 

רעשי רוח לרוב נספגים מהגג ורזוננס של תא מטען כמו שראיתם - לא צריך הרבה בכדי להשתיק - צריך לטפל יפה בבתי הגלגלים וצריך לטפל באזורים מבודדים בפעמון ורצפת תא המטען.

 

במקרה שלך, מדובר בטנדר ישן ומקרקש אני מתאר לעצמי וכאן באמת עיבוי החסם יכול לתת לך קצת יותר שקט, עדיין - אל תצפה לניסים ונפלאות.

 

אתה תראה שבפרוייקט שאיתמר עשה בסטרלט שלו בזמנו הוא בעצמו רשם שהתוצאה היתה גם תלויה באופן ישיר במהירות ואחרי 80 קמ"ש אני חושב שהוא ציין שההבדל לא היה גדול במיוחד.

 

אני חוזר ואומר - המטרה העיקרית של החומרים האלה הינה לשנות רזוננס של פח ולמנוע וויברציות בין חלקי הרכב באזורים המטופלים. חסם רעש - עד גבול מסויים.

 

אם יש לך סמארטפון - אתה יכול לבדוק בצורה יחסית יעילה עם מד דציבל - את ההפרשים, רק תדאג לנסוע באותו הכביש, באותה מהירות ופחות או יותר תדאג גם לאותה טמפרטורה כי גם זה משפיע.

 

ואל תבלבל בין רעש שנובע לקרקושים לבין רעש שנובע מרעשי כביש לבין רעש שנובע מרעשי רוח לבין רעש שנובע מרזוננס של הפח.

 

זה מאד תלוי בסוג וחברת הרכב, כל חברה משתמשת בפח בעובי שונה, רכבים יפניים או כמו שבמקרה שלי, יונדאי, הפח מאוד דק ושיכבה בודד לא מספיקה גם מבחינת הרזוננס וגם מבחינת רעש הכביש, שהוא נשמע חזק מאוד בסלון. לכן בכל רכב ורכב התקנה היא שונה.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 237
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מבחינת הרזוננס זה לא נכון - זה בולשיט.



 

ברגע ששמת ולו שכבה אחת - אתה שינית את תגובת החומר שאתה קורא לו "דלת".

 

אתה כנראה מדבר על קרקושים ורעשי רוח. - תבדיל בין זה לבין רזוננס.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שהו מסביר בסרטון, כאשר מבודדים את הדלת שכבה אחת וכל פרוסה הבאה עולה כמה סמ על פרוסה קודמת וכך יש לנו במקום החיבור שכבה כפולה שנותנת כשיחות נוספת.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן בדיוק על זה אני מדבר.

תבדוק לגבי חומר שקראו לו SPLEN (אין לי מטשג איך הוא נקרא בעברית) הוא יותר שיועעת למניעת רעש

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש להם שני חומרים עיקריים למניעת וויברציות בתצורת ספוג\גומי - הSPL והביטופלסט.



 

יש להם עוד חומר אחד בוטילני עם שכבה עבה מאוד של אלומיניום שגם היא נועדה למנוע וויברציות - את השם שלה לא קלטתי.

 

מגוון המוצרים שלהם מאוד יפה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי גם מכירים שלהם לא רעים))

לא יודע האם יש פה משהו חוץ מ GOLD , SILVER

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש להם היצע רחב מאוד של מוצרים



 

כמה וכמה מוצרי בוטילן

 

כמה וכמה מוצרי ספוג

 

כמה וכמה מוצרי ספיחת וויברציות

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק לגבי חומר שקראו לו SPLEN (אין לי מטשג איך הוא נקרא בעברית) הוא יותר שיועעת למניעת רעש

 

אצלי כבר הכל מוכן, 2 סוגי חומרים :) הומר שני זה בדיוק אותו חומר מה שמדובר בסירטון ,אצלי הוא בעובי 10מ"מ. אני מדבר מה הייה לפני :)

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי מדובר בחברה מעולה למוצרי בידוד לרכב, אצלי מותקן בדלתות הספוג שלהם שמגיע עם צד אחד דביק ונוח לעבודה.

יצא לי להתקל ביריעות הבידוד שלהם שנראות בהחלט מרשימות ולא נופלות מדיינמייט וסקנד סקין. למיטב זכרוני סיימון סאונדסטורם היה משתמש בהם גם (דבר שמעיד על טיב המוצר).

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי שיחקת אותה.

 

עכשיו אנשים יכולים לישון בשקט בלילה ולדעת שהדלתות שלהם לא רק מבודדות כמו שצריך, אלא הרוגות מבחינת רזוננס!

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלומי - השאיפה היא שלדלתות לא יהיה רזוננס - כמובן, זה בלתי אפשרי אבל בטח ובטח לא רזוננס של פח. ובשביל זה שכבה אחת מספיקה.



 

יש בארץ נקודות בהן ניתן להזמין את החומר - אני שלחתי אימייל ל stp-distribution וקיבלתי שם של עסק בה ניתן להזמין STP אבל זה לא היה סאונסטורם מן הסתם כי הוא כבר לא קיים כעסק.

 

לא בדקתי מול בעל העסק ששמו ניתן לי עדיין אם הוא מייבא אותם עדיין או אם אפשר להזמין דרכו ולכן אני גם לא אומר שום דבר לגביי הזהות שלהם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3199 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...