Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ידידי היקר קבל את כל הפירגונים שבעולם אל המערכת!!!!!!!!!!!

אבל מה הקטה של כזאת מערכת חלומית בכזה אוטו מעפן???????????

ועוד משהו מערכת כזאת יקרה ואיכותית איך אתה מתכוון להגן אליה מפני פריצות?(איפה אתה גר)?

 

 

דבר ראשון מה הקשר?

דבר שני איך אתה קורא לגולף קבריולט "אוטו מעפן" נהגת פעם על רכב כזה בכלל?הרכב הזה זה אומנות.

תחשוב פעמיים לפני שאתה מפרסם הודעה.

 

איציק.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דבר ראשון מה הקשר?

דבר שני איך אתה קורא לגולף קבריולט "אוטו מעפן" נהגת פעם על רכב כזה בכלל?הרכב הזה זה אומנות.

תחשוב פעמיים לפני שאתה מפרסם הודעה.

אחי לא דיברתי אל סוג הרכב אל אל השנה(88).

פורסם

רכבים ישנים לא נחשבים בעינייך ? :shock:

מעניין איך תגיב אם PONTIAC TRANSAM 73 תעבור לידך..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אנטיזחן אתה צוחק על האוטו שלו כאילו אתה נוסע בלמבורגיני אתה כולה נוסע בפולסווגאן טראנספורטר של אנטיזחן :lol::lol:

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

ראיתי את האוטו מספר פעמים במפגש בימי שישי והוא פשוט מדהים ביופיו בלי יותר מידי קישקושים, אלה פשוט יפה. לגבי המערכת, היא באמת מאוד מושקעת תתחדש ושמור עלייה כמה שתוכל.

פורסם

מערכת החשמל עברה שדרוג "קל" לאלטרנטור 100 אמפר מצבר 75 חיבורים מזהב למצבר פיצולים מזהב לכל האוטו פיוז חצי אוטו' של 120 אמפ' חיווט פלוס 4 גייג' למערכת אחורה ולאלטרנטור חיווט 2 גייג' למינוס כמעט לכל נקודה באוטו.

אתה שואל אם מספיק???

התשובה היא, לא! המערכת לבד צורכת יותר מ 120 אמפר (מה שכרגע היא לא יכולה לקבל) אז כנראה שאני יגדיל את האלטרנטור לאזור ה 180 אמפר בשביל שכולם יהיו שמחים ומוזרמים.

 

לגבי האוטו המעפן אלטיזחן, תהנה לך עם המכונים החדשות שלך (לא שיש לי משהו רע עליהם) אבל לדעתי חווית נהיגה כמו שיש למכונית הישנות כבר אי אפשר למצוא בחדשות,

ועוד דבר זה שכל חיי חלמתי על האוטו הזה ולהגיע למצב שלו היום זה הרבה יותר קשה מ"סתם" להכנס לסוכנות פולקסווגן-אודי ולהזמין לך איזה V6 חדשה או TT פתוחה ועדיין לא הכנסתי את האלמנט של הכסף!!!

מה שהרבה כמוך לא מבינים בארץ זה שמכונית מיוחדת זה מכונית שאתה עיצבת לבד לפי טעמך האישי ולא איזה קרמן או פיניניאפרינה דאגו לעשות את העבודה בשבילך, למרות שיש להם יצירות מדהימות עדיין אתה לא יכול לעמוד שם מאחורה ולהגיד ש"את זה אני עשיתי"

קח קצת חומר למחשבה אבל הכי חשוב תהנה בכל דרך שתבחר

פורסם

תאמין לי גבי יניב אתה צודק אחי זה באמת אוטו מיוחד ורובם שאני רואה הם לא מושקעות בכלל

 

אם יש לך תמונות של הפוולקסווגן שלך נשמח לראות... :lol:

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

ראיתי היום את האוטו יפהמאוד חיצונית הבנייה של המס מאוד

יפה

 

חבל של מצאתי אותך היתי שומע איך היא ...

 

יובל

פורסם

פשש ממש התרשמתי לטובה מהרכב ומהבניה, אני מאמין שהיה ממש קשה לעבוד כזה תא מטען...

 

אחלה מכשיר יש לך של הדיוידי אבל למה המוניטור המעפן הזה ולא איזה PIONEER אם כבר??

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

בניה יפה...

 

תגיד אבל איך הבאס?

 

אני רואה שאין בכלל אוויר לידחוף בתא מיטען...או שאני טועה

 

 

אפשר לדעת כמה עלו המגברים?

 

לגבי המכוניות לדעתי האוטו אגד ומי שמבין במכוניות לא יקרא לו אוטו מעפן :evil:


×
×
  • תוכן חדש...