Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן

 

 

הוא ביקש קצת, ז"א שזה משהו קטן, אולי הוא ימצא את התשובה בהגברה של הHU

 

הגברת הבאס מהHU לא תיתן לו הרבה חוץ מעיווט מיותר,שיכוון מהמגבר עד מה שהוא יכול לתת ויעבור לפתוחה מתאימה,אחרכך אם יהיה לו חסר באס,שיחליף מגבר,שמכונים מערכת כל הכיוונים בHU צריכים להיות על FLAT

 

ג'ינו.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

או אה ,אז איפה זה ה 80HZ ??? :shock:

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם
או אה ,אז איפה זה ה 80HZ ??? :shock:

 

בוקר טוב שי :shock:

 

יש לך את המגבר הזה כבר כמה חודשים

 

הנקודה שם זה המקסימום שמותר להגיע אליו בחיבור סאב לפי הוראות יצרן

 

ומה שצריך בפועל לרוב הסאבים זה בין קצת מעל לרבע לבין קצת פחות מרבע

 

ולמען הסדר הטוב והשקט הנפשי של כולנו פה בפורום , תפסיק כבר להמליץ לאנשים על דברים שבוא נאמר את זה במילים עדינות , זה לא בדיוק התחום שלך

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

פורסם

באיזה חוצפה בדיוק אתה פותח את זה לעיני כולם פה בפורום ? אני מבקש למחוק את ההודעה שלו.

 

אני ממש אבקש את רשותך לרשום את מה שיש לי לומר,מה אתה חושב שאתה איזה פרופסור ,אתה לא ותן לי להגיד לך משהו גם אם היית אין לך זכות להגיד את מה שאמרת ,לא טוב לך אל תקרא חתיכת חוצפן .למען השקט הנפשי של כולנו פחח הצחקת אותי :-o

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

החוצפה היא כולה שלך

 

תעבור על ההודעות שכתבתה בכל שרשורי האודיו (כי את השאר למזלי אני לא צריך לקרוא) , אפשר להבין מהר מאוד שמדובר בתופעה ...

 

אני לא פרופסור ולא מתיימר להיות פרופסור , מה שאני לא יודע אני שואל , מה שאני לא בטוח אני אומר "לדעתי"

 

אתה לעומת זאת כותב את השטויות שלך בנחרצות מזעזעת

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

פורסם

תקשיב ילד ( גם אם אתה בן 90 אתה מתנהג כמו ילד קטן ) אתה ממש נסחף ומה שאתה עושה פה זה משפיל את עצמך לא פחות ולא יותר .

 

יש לך מזל שאני לא מתייחס לשטויות שיוצאות לך מהפה אבל אתה פשוט בן אדם שפל כי אם זה היה מישהו אחר שקצת יותר לוקח ללב בגללך הוא לא היה נכנס יותר לפורום ,אני ממש לא ארד לרמה שלך תתבייש לך ! פשוט תתבייש לך !

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם
תקשיב ילד ( גם אם אתה בן 90 אתה מתנהג כמו ילד קטן ) אתה ממש נסחף ומה שאתה עושה פה זה משפיל את עצמך לא פחות ולא יותר .

 

יש לך מזל שאני לא מתייחס לשטויות שיוצאות לך מהפה אבל אתה פשוט בן אדם שפל כי אם זה היה מישהו אחר שקצת יותר לוקח ללב בגללך הוא לא היה נכנס יותר לפורום ,אני ממש לא ארד לרמה שלך תתבייש לך ! פשוט תתבייש לך !

 

הילד פה הוא אתה

 

הגיע הזמן שתתחיל להתיחס , אתה לא צריך לקחת ללב , אין פה שום עניין אישי ואין לי שום דבר נגדך מלבד "ההמלצות" שלך בנושאים שאתה לא מבין בהם .

 

זה כמו שיבוא אליך בן אדם וישאל אותך איך מתגלחים , ואתה "תמליץ" לו על מסור חשמלי

 

אתה פשוט טועה ומטעה אנשים , אז קח את זה לתשומת לבך

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

פורסם
הילד פה הוא אתה

 

הגיע הזמן שתתחיל להתיחס , אתה לא צריך לקחת ללב , אין פה שום עניין אישי ואין לי שום דבר נגדך מלבד "ההמלצות" שלך בנושאים שאתה לא מבין בהם .

 

זה כמו שיבוא אליך בן אדם וישאל אותך איך מתגלחים , ואתה "תמליץ" לו על מסור חשמלי

 

אתה פשוט טועה ומטעה אנשים , אז קח את זה לתשומת לבך

 

לדבר איתך אני מבין זה ממש כמו לדבר עם חנין זועבי ,איזה השוואות אתה נותן לי פה על הגילוח והמסור החשמלי מי שמסתכל מהצד באמת עלול להאמין לך.

תפסק לדבר שטויות אני לא ממליץ על מה שאני לא יודע ,אני ממליץ על מה שהתנסתי או על דברים שקראתי אז עדיף שתשמור את השטויות שלך לעצמך, אני לא יודע למה אתה עצבני ביום שישי בערב אם האישה עושה לך בעיות אתה יכול לפנות אלי בפרטי אתה לא צריך לנסות לקטול אותי ברבים .

 

ואני אומר שוב - אתה בן אדם חוצפן ועוין! עם השטויות שלך אתה יכלת לגרום לבן אדם שמתחיל או חסר בטחון לא להכנס שוב לפורום ואני ממש רציני כאן.

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם
לדבר איתך אני מבין זה ממש כמו לדבר עם חנין זועבי ,איזה השוואות אתה נותן לי פה על הגילוח והמסור החשמלי מי שמסתכל מהצד באמת עלול להאמין לך.

תפסק לדבר שטויות אני לא ממליץ על מה שאני לא יודע ,אני ממליץ על מה שהתנסתי או על דברים שקראתי אז עדיף שתשמור את השטויות שלך לעצמך, אני לא יודע למה אתה עצבני ביום שישי בערב אם האישה עושה לך בעיות אתה יכול לפנות אלי בפרטי אתה לא צריך לנסות לקטול אותי ברבים.

 

תשמע בינתיים מה שתעשה זה תכוון אותו במגבר ,בגלגל של הקרוס יש לך נקודה לבנה ? היא בערך 80HZ תכוון קצת לפניה ותנסה .

ותבדוק ברדיודיסק אולי בהגדרות של משהו שם .

באיזה רכב מדובר ?

ציטוט שלך משלשום

 

אני לא עצבני בכלל , והאישה שיגעון ... :-D

 

חסר ביטחון אתה בטוח לא , ועויין אני לא כי אם אתה זוכר אני הוא זה שניסיתי לעזור לך בעבר ...

 

אם עוד לא הבנתה אין לי שום עניין לקטול אותך , רק לגרום לך לחשוב קצת על העוול שאתה עושה לאנשים , בין אם זה במודע או לא.

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

פורסם

אז מה קרה כולם טועים גם אתה ,זה שאתה אולי יותר מבין ממני בתחום לא מרשה לך להתנשא מעלי,ולא מרשה לך במיוחד להתנשא מעלי כמו שאתה עושה כאן עם הציטוטים האלה ברבים.

 

מה שעשית כאן לגמרי פסול ולא יפה.

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם
אז מה קרה כולם טועים גם אתה ,זה שאתה אולי יותר מבין ממני בתחום לא מרשה לך להתנשא מעלי,ולא מרשה לך במיוחד להתנשא מעלי כמו שאתה עושה כאן עם הציטוטים האלה ברבים.

 

שוב , אין לי שום מטרה להעליב אותך , אבל ראבק ...

 

הציטוטים זה דברים שאתה "המלצת" ברבים , ולא זכור לי שהתביישת בזה כשכתבת את זה , אז מה לא בסדר ?

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

פורסם

אם עזרתי לך פעם אז מותר לי להוריד לך את המכנסיים באמצע רחוב סואן ?

מקווה שהבנת את ההשוואה, תהיה בריא ותהנה עם האישה.

 

לבחור עם הסאב בהצלחה אני את השרשור הזה עזבתי.

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם
בוקר טוב שי :shock:

 

יש לך את המגבר הזה כבר כמה חודשים

 

הנקודה שם זה המקסימום שמותר להגיע אליו בחיבור סאב לפי הוראות יצרן

 

ומה שצריך בפועל לרוב הסאבים זה בין קצת מעל לרבע לבין קצת פחות מרבע

 

ולמען הסדר הטוב והשקט הנפשי של כולנו פה בפורום , תפסיק כבר להמליץ לאנשים על דברים שבוא נאמר את זה במילים עדינות , זה לא בדיוק התחום שלך

 

ביל (לא זוכר או לא יודע את שמך הפרטי)

 

תראה, אין ספק שההבנה הטכנית שלך והבקיעות שלך בפורום אודיו הם מתקדמים יותר משאר\רוב מגיבי השרשור.

 

אבל אין שום סיבה מוצדקת שאתה תגיב בהתנשאות כזו כלפי חבר פורום שרוצה לעזור - תהיה עדין יותר ותנסה להמנע ממריבה מיותרת (תראה מי אומר לך כזה משפט).

 

אתה תראה שככל שאתה מתבגר בתוך הפורום הזה וככל שרוכשים לך יותר כבוד לידע ולמקצועיות שלך - ככה גם לאט לאט על כל פיפס שאתה תוציא מהפה, יתקפו אותך מכל מיני כוונים שלא חשבת עליהם. להוסיף לזה גישה מתנשאת כלפי חברי פורום פחות בקיאים ממך זה פשוט מיותר.

 

---------- בוא ננסה להכנס לעניין כאן ולעזור לפותח השרשיר ביחד וע"י כך להעלות את המורל ואת הרמה כאן וגם - לפייס קצת במריבה הזו.

 

 

--------- לעניין ----------

 

1. לגבי המגבר

 

הכפתור של הBP לפי מה שאני מבין גורם למגבר הזה להיות מגבר לסט קומפוננט.

 

בערוץ האחורי אתה מחבר את המידבאסים ומפעיל את הBP ואז בעצם הקרוס אובר של הערוצים האחוריים אחראי על התחום התחתון של המידבאסים והקרוס אובר של הערוצים הקדמיים אחראי על נקודת החיתוך הגבוהה של המידבאסים והם בעצם גם קובעים את הHPF לערוצים הקדמיים עליהם אתה תגביר את הטוויטרים.

 

שמע - אחלה התקדמות בקרוס בשביל מגבר פשוט של JBL - שאפו להרמן תעשיות!

 

2. איפה זה 80 הרץ???

 

זה פאקינג קרוס אנלוגי - לך תדע :-D

 

התשובה האמיתית תהיה איפשהו בין 32 הרץ ל320 הרץ - זה לא כתוב שם וזה לא מדוייק גם ככה.

 

הדבר הכי טוב לעשות כאן - לכוון לפי שמיעה, כן כן - אלוהים נתן לנו אזניים וחוש טעם, בציוד מהסוג הזה, זה בדיוק המקום להשתמש בהם.

 

מעבר לכך - שימוש בRTA של אייפון או סקופ ננסי זו לא בושה אבל לא נראה לי שנראה דבר כזה קורה אצל חבר פורום צעיר כל כך עם ציוד רמת כניסה. מילא זו היתה הרפתקה של חבר פורום מנוסה לעשות משהו עם ציוד פשוט ולהגיע לתוצאה מהממת - ובהחלט, אפשר. אבל לא נראה לי שזה הסיפור.

 

3. ג'ינו מאוד צודק לגבי תוספת באס מהHU - זה מוסיף עיוות שמיע ולכן ברוב המקרים זה רק יגרע מהתוצאה, מיותר.

 

4. P2 בתיבה אטומה 40 ליטר? -> אני מתאר לעצמי שבית שימוש נשמע יותר טוב, בייחוד עם המלצות היצרן הינה 17 ליטר לתיבה אטומה, ב40 ליטר הסאב הזה כנראה לא מייצר מספיק לחץ בתיבה האטומה הזו ולכן גם מעבד "עוצמה".

 

5. אם פותח השרשיר רוצה יותר עוצמה - אכן צדקו כאן כשאמרו שזה לא הסאב ולא המגבר הנכונים, מילא דאבל P2 כל אחד בגישור על המגבר הזה לזוג ערוצים נפרד.

 

6. לגביי הגיין - הגיין זה לא ווליום!!! הגיין זה בסה"כ תיאום של רגישות כניסת המגבר לעוצמת יציאת האות מהHU - ברגע שהגיין הזה מקובע נכון לעומת עוצמת המתח שיוצאת ממנה האות של הHU, אות בעוצמה X יוצאת מוגברת במספר הRMSים שהמגבר הזה מסוגל להפיק. אז אין כאן 60 אחוז גיין ואין כאן 5 אחוז גיין ואין כאן 100 אחוז גיין - יש רק גיין מכוון נכון או גיין מכוון לא נכון.

 

7. אם פותח השרשיר היה קונה CVR כנראה שהוא בכלל לא היה מצליח לנצל אותו על המגבר הזה - עד כמה שזכור לי זה סאב מאוד לא נציל. אולי אני מאוד טועה כאן אז אני מתנצל מראש לפחות אם אני מטעה.

 

 

ביל - קח את דבריי בידידות, אני פשוט לא אוהב לראות תגובה מיותרת כשאתה מראש יודע שאתה הולך בכוון הנכון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זאת מעולם לא הייתה המטרה

גם אתה ...

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"


×
×
  • תוכן חדש...