Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה יודע שזו מעולם גם לא היתה המטרה שלי - זה קצת קשה אמנם להמנע מזה ולא תמיד זה תלוי בי.



 

בכל מקרה - מספיק עם זה, שי הוא חבר פורום מאוד נחמד, פשוט תתקן אותו, אל תדרוס אותו.

 

וכן אני מאמין שזו לא היתה המטרה שלך - יחד עם זאת, קצת יותר עדינות ומתינות רק יעשו כאן טוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ביל (לא זוכר או לא יודע את שמך הפרטי)

 

תראה, אין ספק שההבנה הטכנית שלך והבקיעות שלך בפורום אודיו הם מתקדמים יותר משאר\רוב מגיבי השרשור.

קודם כל אני חושב ואולי אפילו בטוח שרמת הידע שלי לא משתווה לידע של הרבה חברי פורום ויש פה אנשים רבים עם ידע ונסיון מדהים שפשוט תענוג להכנס לפורום הזה ... (וזה עוד לפני שדיברנו על הרצון לעזור)

 

אבל אין שום סיבה מוצדקת שאתה תגיב בהתנשאות כזו כלפי חבר פורום שרוצה לעזור - תהיה עדין יותר ותנסה להמנע ממריבה מיותרת (תראה מי אומר לך כזה משפט). אני אכן מרגיש את הגאולה קרבה :lol:

 

אתה תראה שככל שאתה מתבגר בתוך הפורום הזה וככל שרוכשים לך יותר כבוד לידע ולמקצועיות שלך - ככה גם לאט לאט על כל פיפס שאתה תוציא מהפה, יתקפו אותך מכל מיני כוונים שלא חשבת עליהם. להוסיף לזה גישה מתנשאת כלפי חברי פורום פחות בקיאים ממך זה פשוט מיותר.

באמת שלא הייתה שום כוונה להתנשאות ומעולם לא כתבתי תגובה דומה לחבר פורום , זה פשוט נבע מאוסף של דברים שנתקלתי בהם לאורך הזמן

 

---------- בוא ננסה להכנס לעניין כאן ולעזור לפותח השרשיר ביחד וע"י כך להעלות את המורל ואת הרמה כאן וגם - לפייס קצת במריבה הזו.

בסוף התפייסנו...

 

--------- לעניין ----------

 

1. לגבי המגבר

 

הכפתור של הBP לפי מה שאני מבין גורם למגבר הזה להיות מגבר לסט קומפוננט.

 

בערוץ האחורי אתה מחבר את המידבאסים ומפעיל את הBP ואז בעצם הקרוס אובר של הערוצים האחוריים אחראי על התחום התחתון של המידבאסים והקרוס אובר של הערוצים הקדמיים אחראי על נקודת החיתוך הגבוהה של המידבאסים והם בעצם גם קובעים את הHPF לערוצים הקדמיים עליהם אתה תגביר את הטוויטרים.

 

שמע - אחלה התקדמות בקרוס בשביל מגבר פשוט של JBL - שאפו להרמן תעשיות!

 

2. איפה זה 80 הרץ???

 

זה פאקינג קרוס אנלוגי - לך תדע :-D

 

התשובה האמיתית תהיה איפשהו בין 32 הרץ ל320 הרץ - זה לא כתוב שם וזה לא מדוייק גם ככה.

 

הדבר הכי טוב לעשות כאן - לכוון לפי שמיעה, כן כן - אלוהים נתן לנו אזניים וחוש טעם, בציוד מהסוג הזה, זה בדיוק המקום להשתמש בהם.

 

מעבר לכך - שימוש בRTA של אייפון או סקופ ננסי זו לא בושה אבל לא נראה לי שנראה דבר כזה קורה אצל חבר פורום צעיר כל כך עם ציוד רמת כניסה. מילא זו היתה הרפתקה של חבר פורום מנוסה לעשות משהו עם ציוד פשוט ולהגיע לתוצאה מהממת - ובהחלט, אפשר. אבל לא נראה לי שזה הסיפור.

 

3. ג'ינו מאוד צודק לגבי תוספת באס מהHU - זה מוסיף עיוות שמיע ולכן ברוב המקרים זה רק יגרע מהתוצאה, מיותר.

 

4. P2 בתיבה אטומה 40 ליטר? -> אני מתאר לעצמי שבית שימוש נשמע יותר טוב, בייחוד עם המלצות היצרן הינה 17 ליטר לתיבה אטומה, ב40 ליטר הסאב הזה כנראה לא מייצר מספיק לחץ בתיבה האטומה הזו ולכן גם מעבד "עוצמה".

 

5. אם פותח השרשיר רוצה יותר עוצמה - אכן צדקו כאן כשאמרו שזה לא הסאב ולא המגבר הנכונים, מילא דאבל P2 כל אחד בגישור על המגבר הזה לזוג ערוצים נפרד.

 

6. לגביי הגיין - הגיין זה לא ווליום!!! הגיין זה בסה"כ תיאום של רגישות כניסת המגבר לעוצמת יציאת האות מהHU - ברגע שהגיין הזה מקובע נכון לעומת עוצמת המתח שיוצאת ממנה האות של הHU, אות בעוצמה X יוצאת מוגברת במספר הRMSים שהמגבר הזה מסוגל להפיק. אז אין כאן 60 אחוז גיין ואין כאן 5 אחוז גיין ואין כאן 100 אחוז גיין - יש רק גיין מכוון נכון או גיין מכוון לא נכון.

 

7. אם פותח השרשיר היה קונה CVR כנראה שהוא בכלל לא היה מצליח לנצל אותו על המגבר הזה - עד כמה שזכור לי זה סאב מאוד לא נציל. אולי אני מאוד טועה כאן אז אני מתנצל מראש לפחות אם אני מטעה.

 

 

ביל - קח את דבריי בידידות, אני פשוט לא אוהב לראות תגובה מיותרת כשאתה מראש יודע שאתה הולך בכוון הנכון.

אני תמיד לוקח את דבריך בידידות (עד שזה מגיע למתקינים כאלו ואחרים או לציוד ספציפי :wink: )

 

לגבי הקרוס ההגדרה של היצרן קצת מבלבלת לדעתי אבל אפשר לפרש את זה גם כך ...

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

פורסם

קודם כל אני שמח שיש פיוס, רצוי שתפנה לחבר פורום בפרטיות ותנסה ללבן איתו עניינים לפני שאתה עולה מולו בפומבי - במקרים כאלה זה באמת עושה רק טוב.



 

לגבי מתקינים וציודים - אני יותר מידי זמן בפורום הזה כנראה ואולי הגיע הזמן לפרוש או לקחת זהות חדשה ונקיה מלכלוך - הבעיה היא שגם מכירים אותי כבר באופן אישי כאן כולם מהמפגשים.

 

אלה שיודעים שאין לי כוונות זדון - יודעים ומכירים, אלה שלא, לצערי גם לעולם לא יאמינו לי. יש כאן כאלה שחושבים שאני כנראה סוג של שטן - לא רחוק מהאמת, אני פולני :-P

 

באמת שקשה, קשה לי בזמן האחרון לכתוב כאן וקשה לי להשאר אובייקטיבי כי גם אם אני כן - חצי פורום משוכנע שאני לא, אולי אתה ביניהם, לא יודע. אבל דבר אחד בטוח, אל תגיע למשבצת הזאת, אתה לא רוצה.

 

----------

 

לגביי המגבר - כנראה שזה ככה כי ככה גם עובדים קרוסים אקטיביים אנלוגיים אחרים שאני מכיר וזה הדבר היחידי שמתיישב לי נכון בהגיון אחרי כל הציודים שיצא לי לראות עד היום.

 

וראיתי לא מעט, לפחות את זה אני יכול לאמר בצורה שכל הפורום יאמין לי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

קודם כל אני שמח שיש פיוס, רצוי שתפנה לחבר פורום בפרטיות ותנסה ללבן איתו עניינים לפני שאתה עולה מולו בפומבי - במקרים כאלה זה באמת עושה רק טוב.



 

לגבי מתקינים וציודים - אני יותר מידי זמן בפורום הזה כנראה ואולי הגיע הזמן לפרוש או לקחת זהות חדשה ונקיה מלכלוך - הבעיה היא שגם מכירים אותי כבר באופן אישי כאן כולם מהמפגשים.

 

אלה שיודעים שאין לי כוונות זדון - יודעים ומכירים, אלה שלא, לצערי גם לעולם לא יאמינו לי. יש כאן כאלה שחושבים שאני כנראה סוג של שטן - לא רחוק מהאמת, אני פולני :-P

לא חושב שיש מישהו שבאמת חושב שיש לך כוונת זדון , אולי רק בלהט הויכוח ...

 

באמת שקשה, קשה לי בזמן האחרון לכתוב כאן וקשה לי להשאר אובייקטיבי כי גם אם אני כן - חצי פורום משוכנע שאני לא, אולי אתה ביניהם, לא יודע. אבל דבר אחד בטוח, אל תגיע למשבצת הזאת, אתה לא רוצה.

לפעמים הדרך שבה אתה מבקר ציוד קצת יכולה לעורר מחשבה כזאת אבל בסופו של דבר על טעם ועל ריח אי אפשר להתווכח נכון ...

----------

 

לגביי המגבר - כנראה שזה ככה כי ככה גם עובדים קרוסים אקטיביים אנלוגיים אחרים שאני מכיר וזה הדבר היחידי שמתיישב לי נכון בהגיון אחרי כל הציודים שיצא לי לראות עד היום.

 

וראיתי לא מעט, לפחות את זה אני יכול לאמר בצורה שכל הפורום יאמין לי.

 

ניתן לך איזה מחמאה קטנה כי אני רואה שאתה נהיה לי ריגשי פה :wink:

 

ללא ספק נהנתי לקרוא הרבה דברים שכתבת פה , בין אם זה פוסטים שכתבתה בזמן האחרון או אם זה דברים שכתבת לפני שנים וספק אם אתה בכלל זוכר שכתבת אותם :-) וללא ספק אתה תרומה ידע ענקית לפורום , אז מספיק עם המחשבות על הפנסיה , וקשה יש רק בלחם לא ?

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

פורסם

יש לי זכרון טוב.

 

מתברר שאחרי הרחם זה רק הולך ונהיה קשה יותר :)

 

הכל בסדר :)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מסכן הבנאדם רצה עזרה לגבי הסאב ואתם הכנסתם אותו לסכסוך משפחות :)

שאלה הסאב מחובר על 2 ערוצים זאות אומרת גישור?

זה לא הכמות זה האיכות !

hu:eclipse 5030-amplifier: celestra fa 475-comp: focal ps 165 -sub:dc audio lvl 2

פורסם

קודם כל תדאג שהסאב הזה ישב בתוך תיבה שהיא נכונה לו, בין אם פורטד או אטומה.



 

היות והP2 הוא סאב מאוד מאוד מהיר ופאנצ'י - הוא נשמע נהדר בתיבות אטומות.

 

אבי בישלה, בזמנו, לקח את התחרות הראשונה של EMMA בארץ בקטגוריית הSQL עם זוג P2 בתיבות אטומות בגישורים על מונובלוק של רוקפורד.

 

לפני שאתה שם את הסאב הזה בתיבה מתאימה - חבל על הזמן שלך בכלל.

 

אחרי זה - תנסה להוריד את התדר שלו לאזור ה50-60 הרץ וגם תנסה להפוך לו את החיווט (פאזה חשמלית) וכל פעם תראה אם הוא נשמע לך טוב יותר, יותר מקדמת הרכב וגם אם יש לך פתאום יותר באס גם מהקומפוננט.

 

בכל מקרה, תיבה קודם, נדבר אח"כ.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

או.קיי בדיוק עכשיו חזרתי ממפגש אודיו מרכז ואמרו לי בדיוק אותו דבר. הסאב לא בתיבה מתאימה

 

איזה בחור אמר שהוא ישלח לי אתר עם נתונים איזה תיבה מתאימה וכמה ליטר .

 

 

המון תודה על העזרה חברים סוף כל סוף שומעים נהדר בקומפוננט והם לא צורחים עלי

:-D :-D

פורסם

לילה אחד אני לא מבקר בפורום ומפספס כלכך הרבה? מה קורה איתכם?

דרך אגב אני חייב להסכים עם ביל, לא פעם גם אני כתבתי תגובות על בסיס זהה לשי, והסברתי לו שעדיף שאם הוא לא בטוח במשהו שלא יגיב כי אנשים מסתמכים על מה שנרשם פה בפורום ועושים קניות ופעולות על בסיס הדברים אז חבל.

הכל בנימה ידידותית ולא מתוך רצון לעקוץ.


×
×
  • תוכן חדש...