Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם :)

 

ברשותי רכב סיאט איביזה 1600 , 100 כח סוס ידני .

 

כבר חודשיים שיש לי בעיה בהכנסת הילוך שני - מראשון לשני הוא נכנס חלק לרוב ! ! משלישי לשני הבעיה קוראת דיי הרבה , פשוט שומע חריקה בהכנסת ההילוך . במידה ואני לוחץ על הקלאץ שוב זה מסתדר .

מה התופעות לבעיה זו ? איפה הבעיה ? איך מסדרים אותה ?

 

בנושא אחר שהוא בערך 4 חודשים , אני שומע חירחורים בטורים 2 , אמרו לי שהלך לי הממיר הקטליטי . . השאלה היא עד כמה דחוף זה לקנות ממיר חדש ? במה הוא פוגע ? הרעש פשוט משגע אותי .

 

תודה רבה לעונים .

פורסם

יש לי איביזה זהה לשלך, 2002 ידני, וגם לי הלך הממיר הקטליטי, בעקרון זה גרם לי לצריכת דלק גבוהה ולא עבר טסט עקב זיהום אוויר גבוהה. שלא לדבר על הרעש של טרקטור בטורים נמוכים.

ממיר קליטי עולה בסביבות האלפיה.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

עוד תגובות בבקשה .

 

אחריי תיקון ממיר הקטליטי שביצעת , מהיא הצריכת דלק שלך עכשיו ? אחד לכמה אוכל לך האוטו בממוצע ?

  • ספונסר פורום
פורסם

חריקה בשילוב יורד בתיבה ידנית נגרמת בגלל בלאי במנגנון התאמת

המהירות של הגלים שזהו הסינכרון של אותו הגלגל ,במקרה שלך בהילוך השני .

אין לך הרבה מה לעשות עם זה כי תיקון של המנגנון מחייב פרוק כללי ושיפוץ

של תיבת ההילוכים ,וזה כמובן לא משתלם .

עצה שלי לשלב במהירות נמוכה יותר וזהו ,כדאי גם לבדוק מצב של השמן בתיבה .

לעיניין הממיר ,ממיר קטליטי לא משפיע על צריכת הדלק למעט מקרים נדירים שבהם

הממיר סתום וחונק את המנוע .

לא מחייב שהרעש שאתה שומע מגיע מהממיר ,זה יכול להיות משהו אחר במערכת הפליטה או בכלל .

אם תרצה אתה מוזמן לבדיקה ללא תשלום אצלנו במוסך .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
עוד תגובות בבקשה .

 

אחריי תיקון ממיר הקטליטי שביצעת , מהיא הצריכת דלק שלך עכשיו ? אחד לכמה אוכל לך האוטו בממוצע ?

 

הוספתי עוד משהו ביחד עם הממיר קטליטי, החלפתי סליל הצתה לאחד של בוש (היה אחד סיני)

 

אני לא יודע להגיד לך במספרים מה ההבדל בצריכת הדלק, אך אני יכול להגיד לך שזה עשה פלאים, אני נוסע הרבה יותר ממה שנסעתי בעבר עם אותו סכום תדלוק.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

×
×
  • תוכן חדש...