Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשתף כי אני לא יודע עד לאן נגיע.

לפני כמה ימים העברתי את הרכב לטיפול תיקון בלמים ברכב הליסינג.

בגלל שאני למוד ניסיון מציוד שנעלם מהרכב לאחר החזרתו מטיפול במוסכי ההסדר, אני מוציא כמעט הכל מהרכב.

אני אומר "כמעט הכל" כי חוץ מעץ ריח ואשפתון אני מוציא הכל ומעביר לרכב החליפי.

אבל, וזה "אבל" לא קטן, אני לא יודע לאיזו רמה אני צריך לעלות בהוצאת "חפצים אישיים" מהרכב.

היה לי מן מתקן קטן כזה לעט שמתלבש על פתחי האוורור, לא הוצאתי אותו ואפילו השארתי את העט - לתומי לא חשבתי כי המוצר אטרקטיבי.

אפילו את העט לקחו יחד עם המתקן הזה, וגם את האשפתון לא החזירו לי...

האשפתון אולי נעלם בשטיפה (לזכותם יאמר כי על פי רוב מחזירים לי אותו שטוף), אבל למה המתקן??

זה מקומם אותי כי אני נוסע המון והמתקן ממש נוח, וחוץ מזה, הרכב נכנס לטיפול אחת לשלושה חודשים בערך ותמיד אני שוכח בו דברים.

פעם אחת אפילו שכחתי כסף, וחברת הליסינג ("אוויס")החזירה לי לפנים משורת הדין.

פעם הבאה, אני מוריד גם את העץ ריח!

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

אני גם תמיד מוציא את הכל מהרכב,

השבוע הרכב שלי היה בטיפול וכשהוא חזר ה איזי פארק שלי שנשאר במגירה פתאום הופיע על הכסא שליד הנהג.

נהגי השירות משתמשים בכל מה שברכב כבשלהם, אם זה מסטיקים שאני משאיר ובכלל..

ותמיד האוטו חוזר שהרדיו מכוון על תחנה מזרחית בווליום גבוהה.

פורסם

לי עדיין לא יצא שלקחו או העלימו משהו מהאוטו, תמיד הדברים נשארו כמו שהם, ועם הייתי מגלה שבאמת נלקח דבר או 2 ללא רשותי , הייתי בהחלט מתקשר למנהל תיק הלקוחות בדרישה להחזיר את המוצר, בגלל שנותנים רכב לחברת הליסינג חזרה לטיפול חל עליהם החובה לשמור על חפציך, למרות שרשום להוציא הכל מהרכב, גם עליהם לדאוג כי דברים לא יעלמו מהרכב גם

פורסם

תתחיל להשאיר שוקולד משלשל באוטו. אחרי כמה פעמים הם ילמדו לא לגעת בדברים שלך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני תמיד מבקש לקחת את הרכב בעצמי.

מתקשרים, מבקשים רשימת מוסכים שעובדים איתם במקום מסויים ומתאמים מול המוסך.

יכול להיות שלא כל מקום עבודה יאפשר את זה, אישית זה מה שאני עושה.

יש לציין שגם בפעמים הבודדות שהשארתי את הרכב עם הציוד ולקחתי רכב חלופי (בפעם אחד סוף שבוע ארוך + חג בגלל פנס שנשבר) השארתי המון ציוד ברכב ולא נגעו בשום דבר, החברה היא אויס.

פורסם

אני לא מבין למה אתה מופתע, זה מקרה קלאסי של שיטת מצליח. אומר לעצמו הגנב: הבנאדם לא שם לב שלהליסינג חונק לו את הנטו ואת הפנסיה, הוא בטוח לא ישים לב שהלך עץ ריח בשווי 5 ש"ח :-D

פורסם
חזק ! :roflmao::hihi:

אני מאמץ את הרעיון הגאוני הזה...

 

האמת חזק חחח לא קרה לי מעולם אבל רעיון חזק חח

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

בעבר נתקלתי בתופעה עם ניו קופל.

החזירו לי את האוטו מטיפול, לקחו מהאוטו כל מה ששווה משהו - כסף קטן, קופסת סיגריות סגורה מיובאת שהייתה בתא כפפות וכו׳..

התלוננתי בחברת הליסינג, הבטיחו לטפל.

התקשרתי תוך שבועיים ואמרו לי שלא יודעים על מה מדובר, אבל עכשיו פותחים תלונה והבטיחו לעדכן..

עד עכשיו לא שמעתי מהם בנושא.

לצערי אני מאוכזב מניו קופל לאורך כל התקופה מטיפול ברכב במוסכי מדרכה, חלפים הזולים ביותר וצמיגים סיניים.

חבל שהתמורה לסכומים הגבוהים שחברת הליסינג מרויחה אינה כמצופה.

פורסם
בעבר נתקלתי בתופעה עם ניו קופל.

החזירו לי את האוטו מטיפול, לקחו מהאוטו כל מה ששווה משהו - כסף קטן, קופסת סיגריות סגורה מיובאת שהייתה בתא כפפות וכו׳..

התלוננתי בחברת הליסינג, הבטיחו לטפל.

התקשרתי תוך שבועיים ואמרו לי שלא יודעים על מה מדובר, אבל עכשיו פותחים תלונה והבטיחו לעדכן..

עד עכשיו לא שמעתי מהם בנושא.

לצערי אני מאוכזב מניו קופל לאורך כל התקופה מטיפול ברכב במוסכי מדרכה, חלפים הזולים ביותר וצמיגים סיניים.

חבל שהתמורה לסכומים הגבוהים שחברת הליסינג מרויחה אינה כמצופה.

גנבו לי מהרכב חבילת גחלים לנרגילה,דיסקים,מסטיקים,ניירות טישו,ובטיפול אח"כ ריסקו את כל החזית בתאונה!

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

מצטרף לנגנבים.

 

בטיפול האחרון גנבו לי מטען לרכב של אייפד, GPS BLUETOOTH וכמה שקלים בתא הקטן מתחת להגה שאני משתמש בהם פעם ב..כשאני מחנה בחניה בתשלום.

 

הבעיה ששמתי לב לזה רק אחרי שבוע כשהייתי צריך את הGPS ועל הדרך הבנתי שגם השאר נעלם.

פורסם

לטעמי משום מה בתלונות על שרות הזוועתי תמיד עולה שמה של חברת ש.6t ולצערי גם אני בתוכם.

מצטרף לאזהרת המסע על מוסכי מדרכה, צמיגים וחלפים פח אשפה ושרות CRAP מלווה בנציגים שלרוב תרבות השרות שלהם מסתכמת ב: "אתה הדבר האחרון שרציתי לראות היום".

מאחר ואני עובד בחברה קטנה אנחנו שוקלים להתרחק מהם ככל האפשר וכבר להתחיל לחפש חברות אחרות.

מה שהעלה לי את הרעיון (יבוצע מייד) לפתוח שרשור בנושא - "בחירת חברת ליסינג תפעולי מלא, מה דעתכם?"

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

מישהי שעבדתי איתה בעבר, גנבו לה את הגלגל הרזרבי!!!

כמובן שקשה לשים לב לזה, רק שצריך גלגל רזרבי.

 

שאני מסרתי את הרכב לטיפול הוצאתי הכל.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

כשאני שם את ריכבי בטיפול, אני נשאר צמוד אליו. אני גם שם אותו במוסך שהוא אמין מאד כלפיי- מוסך יוני בחיפה. לא נגנב לי עד היום חצי דבר.

אבל שאפו על הרעיון של השוקולד.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...