Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום הזיכרון לשואה ולגבורה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אכן גרמניות רק שאין קשר לשואה, הן ניתנות לנו על חלקנו ועל חלקה של גרמניה במלחמת המפרץ הראשונה.

bagira, הזכרתי את הצוללות כדי להמחיש שאין שום היגיון בחרם על התוצרת שלהם. להפיך, אם התוצרת הגרמנית עוזרת לנו להגן על המדינה, אז למה שמכוניות מתוצרת הזאת לא יעזרו לנו לנוע ממקום למקום?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מה נלין על גרמניה החדשה, כשבה בעת בבריטניה "הנאורה" מורים הפסיקו ללמד

את פרק השואה, מפחד תגובת הקהילה המוסלמית.

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-445979/Teachers-drop-Holocaust-avoid-offending-Muslims.html

 

ובכלל, אסור לנו לשכוח את התמונה הזו:

 

pic15.jpg

 

לא באו לעזרתנו באותם ימים גם אם זה דרש מאמץ מינימלי, סירבו לקבל פליטים ושלחו אותם חזרה לידי הנאצים ולמוות. במלחמת יום כיפור קיסינג'ר רצה ש "נדמם " ורק לקראת סוף המלחמה התחילה הרכבת האווירית.

פורסם

 

 

לא יודע מאיפה הבאת את הידיעה הזאת אבל למיטב ידיעתי, אין לידיעה ידיים או רגליים.

 

רק בכדי לתת לך מושג, תאר לך שמחר הסורים כובשים לחלוטין את ישראל, מפזרים את הממשלה, מתחילים להחיל את חוקי הברזל שלהם עלינו ובו זמנית מתחילים לטבוח בבדואים.

 

כמה ישראלים-יהודים יצאו להגנת הבדואים?

כמה ילחמו למענם בידיעה שצפוי להם רק מוות?

כמה יסתירו בדואים בבית מתוך ידיעה שאם הם נתפשים, כל משפחתם תושמד?

 

על מה אתה כפרטיזן היית מגן, על עיר הולדתך, על ציר תנועה ראשי שעושה נזק רב לאויב או על מחנה ריכוז לבדואים?

על איזה משמימה אתה, כמפקד פרטיזנים, היית מעדיף לסכן את קומץ לוחמיך?

 

 

(נא להבין שהבדואים הם סתם דוגמא שקפצה לי לראש ולא משהוא נגד בדואים חוח)

 

אז לפני שרצים להאשים אזרחים בזמן מלחמה, צריך להבין באיזה סיטואציה הם נמצאו.

 

הבאתי את זה מכמה גרמנים שאני עובד איתם והפכו עם הזמן לחברים. יצא לי לראות לפני כמה שנים את ספר הלימוד של ילד של אחד מהם (היה בן 10 אז) שבו יש פרקים שלמים עם תיאור הזוועות שהנאצים בצעו ברמה שאצלנו לא מראים אפילו בתיכון.

 

ולשאלתך, לא מעט אנשים בארץ היו מוחים אם הממשלה שלנו היתה מתחילה בצעדים דומים כלפי הבדואים (ויש הבדל גדול בין העמים הכבושים לגרמנים. אצל הגרמנים זו הממשלה שלהם והתהליך היה הדרגתי. ב 38 התחילו את מחנות הריכוז למתנגדי המשטר ולא ליהודים. היהודים רוכזו אז בגטאות ולא במחנות ריכוז שאליהם החלו להישלח שנה מאוחר יותר).

 

אתה מכיר הרבה אנשים שהיו שותקים אם היו מחוקקים חוק שהבדואים חייבים ללכת עם טלאי בצורת גמל ירוק על הבגד?

 

היית מסכים שיאסרו על הבדואים ללכת על המדרכה?

 

איך היית מגיב אם היו עושיפ אוטובוסים לבדואים בלבד?

 

אני מניח שאתה כמו רבים אחרים היית מתקומם גם במחיר של כליאה ואולי אפילו פגיעה פיזית חמורה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

על רקע ישראל של 2012 ברור שהיו יוצאים להפגין (אל תצפה להמונים), אני רק לא בטוח שמישהוא היה מעיז לצאת אם הוא היה יודע שמולו עומדות פלוגות SA שידועות באכזריותן ומי שנתפס על ידיהן עלול להעלם במחנה ריכוז למתנגדי השלטון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני חושב שעדיין לא מעט היו יוצאים ועוד רבים אולי לא היו יוצאים אבל מחבלים במאמץ בכל דרך ובוודאי לא משתפים פעולה ברצון.

 

לגבי ישראל 2012 קרא באוף טופיק מה שכתבתי על מה שראיתי אתמול.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...