Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם אני חושב להתחיל לשפר לאט את המערכת באוטו של אבא שלי! ויהיה לי אליכם שאלות בהדרגה תלוי מה נקנה ראשון! כרגע אנחנו חושבים איך לשפר את איכות הצליל!

אז לשאלתי כרגע לא שומעים אצלנו הכי איכותי שיש אבל שומעים חזק! מה בעיקר קובע את איכות הצליל הרדיו דיסק או הרמקולים? או החוטים שמובילים לרמקולים? יש לנו רדיו דיסק של סוני דגם cdx 4000 קנה לפני כמה שנים ורמקולים אחוריים של פיונר 200W 4way שנקנו לפני 10 שנים(די ישנים) רמקולים קדמיים אין איתם בעיה הם חדשים חברת kenwood 120w 3way

אז מה אתם אומרים?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נתחיל מזה שלחיווט אין כל כך תפקיד בעיניין האיכות צליל

עכשיו בנוגע לשיפור, אני מאמין שהשלב הראשון הוא הגברה, זה ייתן פה את הPUNCH

(שינוי דרמטי)

אך לא נתת תקציב שתהייה מעוניין להשקיע...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

איזה מגברים??? אני רוצה למתחיל מהרדיו דיסק ראיתי את הפיוניר DEH- 4600/50 שקורא צרובים וגם mp3 שאמרו שהוא ממש טוב וגם ראיתי אותו ב-1400 ש"ח אבל באינטרנט מוכרים אותו ב-999 ש"ח מה אתםן אומרים על הדגם הזה? זה טוב? לא יהיה איתו בעיות הוא אמין?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
איזה מגברים??? אני רוצה למתחיל מהרדיו דיסק ראיתי את הפיוניר DEH- 4600/50 שקורא צרובים וגם mp3 שאמרו שהוא ממש טוב וגם ראיתי אותו ב-1400 ש"ח אבל באינטרנט מוכרים אותו ב-999 ש"ח מה אתםן אומרים על הדגם הזה? זה טוב? לא יהיה איתו בעיות הוא אמין?

 

יש לי את ה 4600 הוא ממש טוב

אתה מוזמן לקרוא את מה שכתבתי עליו בתרד שפתחתי על המערכת החדשה..

פורסם

אחי באמת בלי להעליב אבל חוץ מ: "אחלה של מכשיר ממש יפה אני מאוד מרוצה ממנו בחיים לא קפץ לי שיר ( כבר חצי שנה יש לי אותו ) כול שיר עובר ממש מהר ( MP3 ) בדיוק כמו כול שיר אחר אני ממש מרוצה"

 

אי-אפשר לקבל המלצה יותר מקצועית? ועם אני ישים את הפיוניר הזה האיכות תשתנה או שאתם אומרים רק המגבר ישנה?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

יהיה שינוי, אך לא מהותי.

מגבר יעשה שינוי דרסטי לפי דעתי, ולאחר המגבר שינוי ברמקולים לטובים יותר, יעשה את המדרגה הבאה

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אוקיי אז כנראה נתחיל עם מגבר! איזה מגבר מומלץ? ואיך בוחרים?

משהו שנחשב טוב טוב ולא במחיר הכי יקר! מה אתם מציעים?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

על מנת שנוכל להמליץ לך על רכיבים עניניים ( אפשר להמליץ על מגבר ב 5000 שקל ואפשר גם ב 1000 ) תציין מה התקציב שאתה מעוניין להשקיע .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

ת'אמת בגלל שאני לא מבין במחירים של הדברים האלו אז אין תקציב! לכן אני קודם כל בודק את האופציות ואחרי זה נראה את המחיר! לכן אני מבקש הצעה למגבר פופולרי ואמין אני מתכוון לדבר כזה: בתחום הפלאפונים נוקיה שולט, בתחום המחשבים intel, בתחום המכוניות טויוטה, בתחום המסכים mag, לכזה דבר אני מתכוון,יש מגבר כזה?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

תיאור מעניין , אני חושב שרוקפורד יכול להיות מתאים ( 501X ) לדוגמא.

יותר זול - לנזארים למיניהם .

תעשה חיפוש בחנויות ובאינטרנט לגבי מחירים . מנסיון אני יכול להגיד שהלנזר עושה יופי את העבודה - זה המגבר הכי זול שהייתי ממליץ לקנות - יותר זול מזה לדעתי לא שווה לקנות.

רוקפורד נחשב יותר טוב ויותר יקר כמובן .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

הרגע בדקתי מחירים של הרוקפורדים ופייייי הייתי קונה אחד מהם אבל אני ממש לא רוצה להשקיע עד כדי כך! ועכשיו אני רואה שבלבלתי את הנושא! למה אני בכלל לא יודע כמה וואט אני צריך! מה אתם אומרים כמה אני צריך? אני רוצה לשים 2 רמקולים מאחורה 9*6 מקסימום 300w ומקדימה יש לי את ה-120w ויש לי גם שתיי טוויטרים של 120w כרגע אני לא חושב על סאב אולי בעתיד כן! אז מה אתם חושבים? איזה וואט בערך אני צריך לרמקולים שיש לי?[/url]

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

מישהו?? בבקשה? אני בדילמה קשה :lol:

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
מישהו?? בבקשה? אני בדילמה קשה :lol:

 

כל הציוד שיש לך עכשיו באוטו לא שווה כלום למערכת SQ. או SPL למעשה.

זה סתם ציוד סטנדרטי - ממוצע מינוס.

 

אתה חושב שהרוקפורד יקרים?

 

תשמע, לפי דעתי תחליף את האחוריים למשהו חדש (בערך 400 ש"ח השקעה) ואת הרדיו-דיסק אם בא לך.

 

תשמע קצת יותר טוב.

 

מערכת אמיתית ויקרה תעלה כבר בסביבות ה-5,000 ש"ח מינימום למשהו שניתן להגדיר סביר. (=מגבר, קומפננט, סאב, אחוריים ורדיו דיסק).

פורסם

למה אני צריך להחליף את האחוריים? אמרתי שאני שם 300w של פיוניר מה זה לא מספיק?

אני שואל כרגע כמה וואט צריך להיות המגבר שאני קונה בשביל ה-4 רמקולים שיש לי? הרוקפורד 1500w לא ישרוף את הרמקולים?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

דבר ראשון, אני יודע שקשה לך אבל לאחר שראית את המחירים של הרוקפורד ולאנזר

תצטרך להחליט איזה מחיר תהייה מוכן להשקיע רק בהגברה של הרכב שלך.

אישית הייתי ממליץ לך על הBLAUPUNKT GTA.

ותקבל תמורה אדירה למרות שהרמקולים שלך "לא משהו" במילים עדינות.

זה השינוי הראשוני שהיתי לוקח, והוא נחשב לזול.

(לא יותר מ1200 שקל לGTA. ארבע יציאות, בערך 50 וואט אר אמ אס ליציאה אם אני לא טועה)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...