Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת SPL שאלות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני הולך ליקנות בשבוע הקרוב מגבר+סאב

עכשיו אני רוצה באס מטורף לSPL לא קשור לאיכות

המגבר בעתיד הולך להיות גם לאיכות אבל לשנה הקרובה לSPL

מגבר :מגבר לרכב Mac Audio Z4200

שאלה עליו כמה RMS ישלו ב 2OHM כמה בBRIGDE 2OHM

DUAL VOICE :זה הולך להיות סאב TSW308D2 Pioneer

הוא DUAL VOICE + 2OHM

עכשיו לפי מה שהבנתי למגבר יותר קל להוציא RMS ל2OHM

אני רוצה להביא לצד ימין של הסאב BRIDGE (FRONT )

ולשמאל REAR (BIRDGE) אפשרי?

תודה :)

פורסם

בעיקרון הסאב יוכל לעבוד בגישור במגבר על 4 אוהם ! ולא על 2 אוהם מכוון שהסאב שלך מצוייד בזוג סלילים בעלי ערך של 2אוהם כל אחד,מה שאומר אפשרות עבודה ב4אוהם או 1אוהם (לא מומלץ לעבוד בצורת סליל אחד!)

 

אתה תקבל בגישור באיזור ה200RMS לא בדיוק SPL אבל שיהיה..

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם
בעיקרון הסאב יוכל לעבוד בגישור במגבר על 4 אוהם ! ולא על 2 אוהם מכוון שהסאב שלך מצוייד בזוג סלילים בעלי ערך של 2אוהם כל אחד,מה שאומר אפשרות עבודה ב4אוהם או 1אוהם (לא מומלץ לעבוד בצורת סליל אחד!)

 

אתה תקבל בגישור באיזור ה200RMS לא בדיוק SPL אבל שיהיה..

 

אוקיי תודה אז לפי מה שהבנתי הסאב 2 OHM אבל ברגע שאני מחבר את שני הצדדים זה נהייה 4 OHM

זה מה המקסימום שאני יכול להפיק FRONT BRIGDE של 4 OHM = 150 RMS + REAR FRONET 4 OHM = 150

150+150= 300 RMS

Mac Audio Z4200 לזה אתה קורא SPL:evil:

הסבר

פורסם

אין מה להסביר, ל300RMS אי אפשר לקרוא SPL.

לדוגמה JUNIOR יש מגבר של 4500RMS ב2 אום, לזה אפשר לקרוא SPL.

אני הייתי מציאה לך לבוא לאחד המפגשים ולהתרשם.

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם

לא! אתה טועה בגדול.

 

חבר, לא רוצה לבאס אותך אבל מאק אודיו וביוניר מפוח אויר זה הדבר הכי רחוק שאפשר לקבל הן מSPL והן מSQ.

במילים אחרות, לא תקבל לא עוצמה ולא איכות, רק הדף! :lol:

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

לי יש את ה S4 ,לא עדיף לו כבר ללכת על CVR 12 לדוגמא ?

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם
אין מה להסביר, ל300RMS אי אפשר לקרוא SPL.

לדוגמה JUNIOR יש מגבר של 4500RMS ב2 אום, לזה אפשר לקרוא SPL.

אני הייתי מציאה לך לבוא לאחד המפגשים ולהתרשם.

4500? פאקקק איזה סאב הוא מגביר? אולי נבוא ליראות!

לא! אתה טועה בגדול.

 

חבר, לא רוצה לבאס אותך אבל מאק אודיו וביוניר מפוח אויר זה הדבר הכי רחוק שאפשר לקבל הן מSPL והן מSQ.

במילים אחרות, לא תקבל לא עוצמה ולא איכות, רק הדף! :lol:

מה הכוונה הדף? הדף = כוח לא?

ואתה בא להגיד לי שזה לא מגבר איכותי?

נגיד שנה הבאה אני יחבר עליו קומפונט + טוויטרים של מורל

+גישור של סאב 2 OHM בגישור זה לא יפרק לי את האוטו ועוד איכות?

ה-CVR סאב פחות נציל בנוסף הוא יצתרך למצוא את הדגם עם שני סלילים של 2 אום

ולא קל למצוא אותו ,הוא גם יקר יותר מהפיוניר.

תקשיב מזאת אומרת יותר נציל? אפשר הסבר?

שני סלילים = DUBLUE VOICE?

2 אום למגבר יותר קל להגביר נכון?

נגיד הMAC שלי מגביר 110 RMS ב 4 אום אז ב 2 אום כמה זה יהיה?

פורסם

המגבר הנ"ל לא יכול לעבוד ב-2 אום בגישור,אלא רק ב-4 אום

והוא מספק בהתנגדות הנ"ל 285RMS

 

ה-309 הוא סאב בסיסי ,הוא יותר טוב מה-308 אבל לא הייתי מגדיר אף אחד מהם

כסאב SPL ,אם אתה רוצה סאב טוב יותר ונציל בערך באותו מחיר אתה יכול לרכוש GTO1202D JBL

 

סאב נציל יותר ישמע חזק יותר תחת אותה הגברה מסאב לא נציל

ה-GTO1202D JBL הוא סאב נציל ואיכותי למחירו ולדעתי יהיה אופציה טובה יותר מהפיוניר.

 

גם ה- GTO1202D JBL הוא סאב עם שני סלילים של 2 אום

נידרש לחבר את הסלילים בחיבור סידרתי למעגל סופי של 4 אום.

פורסם

לי יצא לשמוע את - GT51204BR JBL לפני שלקחתי את הפיוניר ,חובר ל GTO1004 והוא נשמע לי ממש חלש חסר פאנצ'יות ולא מספק בעליל,והוא יותר יקר מהפיוניר,ה GT5 הנ"ל שהמלצת שונה ממנו בהרבה ?

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

אתה יכול להיות מרוצה מה-309 שלך ,סה"כ מדובר בסאב נציל מאוד וחזק ,משופר על פני הדגמים הישנים של פיוניר

ה-GTO1202D JBL הוא סאב פחות או יותר ברמתו ,מי יותר טוב .? אני מניח שזה יותר עניין של טעם

לא מדובר כאן בסאבים שהם "פאר היצירה" ,סאבים בסיסיים שעושים את העבודה בסכום נמוך.

פורסם
המגבר הנ"ל לא יכול לעבוד ב-2 אום בגישור,אלא רק ב-4 אום

והוא מספק בהתנגדות הנ"ל 285RMS

 

ה-309 הוא סאב בסיסי ,הוא יותר טוב מה-308 אבל לא הייתי מגדיר אף אחד מהם

כסאב SPL ,אם אתה רוצה סאב טוב יותר ונציל בערך באותו מחיר אתה יכול לרכוש GTO1202D JBL

 

סאב נציל יותר ישמע חזק יותר תחת אותה הגברה מסאב לא נציל

ה-GTO1202D JBL הוא סאב נציל ואיכותי למחירו ולדעתי יהיה אופציה טובה יותר מהפיוניר.

 

גם ה- GTO1202D JBL הוא סאב עם שני סלילים של 2 אום

נידרש לחבר את הסלילים בחיבור סידרתי למעגל סופי של 4 אום.

 

תודה

אבל לא הבנתי מזה "נציל"

איך המגבר הזה : מגבר לרכב Mac Audio MPX4500

הקטע שבתעיד הוא יחובר לMOREL|FOCAL בשביל איכות

אז אני שומר את המגבר שאני יקנה

ה4500 הרבה יותר חזק לא? מישהו פה שמע את האיכות שלו?

המגבר תומך ב 2 אום BIRGDE?

כמה BIRGDE שלו? 2 אום

תודה :)

×
×
  • תוכן חדש...