Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

ברשותי רכב מסוג סוזוקי אלטו,מידי פעם בהתנעה ראשונה הרכב נכבה אחרי שניה,זאת אומרת המנוע נדלק פועל לשניה ונכבה,בהתנעה שניה הרכב נדלק פיקס,יש לציין שדבר זה לא קורה תמיד,בערך פעם אחת מתוך 5 התנעות .

אשמח לעזרה,תודה

  • ספונסר פורום
פורסם

איזה שנה הרכב? האם אתה משאיר את הסוויץ פתוח (במצב ON, שלב אחד לפני ההנעה) לכמה שניות לפני שאתה מנסה להניע (זה עוזר למשאבת דלק לבנות לחץ)?

יש לגשת עם הרכב למוסך מכיוון שהבעיה יכולה להגרם ממגוון בעיות.

מאיזה אזור אתה? אשמח להמליץ לך על מוסך.

פורסם

כשאתה מסובב תסוויץ', תסובב סיבוב אחד כמו שאמר "עזרה"

ואחרי שניה תסובב עד הסוף להתנעה.

תנסה תראה אם זה עדיין קורה.

Opel Adam S 2017

פורסם

אני לא חושב שזה אימבולייזר,המנוע נדלק לשניה ועושה רעש כאילו "נחנק" אין לי הסבר לרעש הזה

בדרך כלל בהתנעה המנוע מתחיל ברעש בגדול ובמהירות נרגע, במידה והוא מתכבה הוא לא מגיע לרגיעה אלה נכבה לאחר שניה.

פורסם

תנסה לסובב את המתפח לסוויץ', תחכה שכל הנורות יכבו ואז תניע.

אם תטפל קבוע אצל אותו מוסכניק, יגיע השלב שהוא יפסיק לעבוד עליך וסתם יהיה יקרן...
פורסם
אני לא חושב שזה אימבולייזר,המנוע נדלק לשניה ועושה רעש כאילו "נחנק" אין לי הסבר לרעש הזה

בדרך כלל בהתנעה המנוע מתחיל ברעש בגדול ובמהירות נרגע, במידה והוא מתכבה הוא לא מגיע לרגיעה אלה נכבה לאחר שניה.

 

זה הסבר הגיוני מאוד לקודנית שמנתקת משאבת דלק ידידי, בדוק את הנושא.

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם
היי

ברשותי רכב מסוג סוזוקי אלטו,מידי פעם בהתנעה ראשונה הרכב נכבה אחרי שניה,זאת אומרת המנוע נדלק פועל לשניה ונכבה,בהתנעה שניה הרכב נדלק פיקס,יש לציין שדבר זה לא קורה תמיד,בערך פעם אחת מתוך 5 התנעות .

אשמח לעזרה,תודה

 

לא יודע איך אף אחד לא רשם לך אבל זה נראה ממש כמו בעיה בטורים .אם זה המקרה זה פשוט לטיפול - רק צריך לפתוח קצת בורג אחד שליד המנוע .שלא ייקחו ממך על זה כסף במוסך -תציע אתה האופציה הזאת למוסכניק.

 

המנוע נותן רעידות ואז נכבה ?

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

  • ספונסר פורום
פורסם

מכיוון שהרכב חדש ובאחריות ההמלצה הכי טובה היא פשוט לגשת למוסך ולתת להם לשבור את הראש עם הבעיה (אני מעריך שמדובר בבעיה עם המערכת אזעקה/קודנית).

אני ממליץ לך לפנות אל כרמי ממוסך נ.ש.ר. (המוסך הוא מוסך מורשה סוזוקי).

אל תשכח לציין שהגעת אליהם מהפורום כדי שתקבל שירות מהיר ואדיב.

בנוסף נשמח אם תחזור לעדכן מה הייתה הבעיה ואיך טיפלו בך במוסך.

×
×
  • תוכן חדש...