Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, בסופו של דבר החלטתי לקנות את הסאב של Infinity 1220SE מקאדנס (אני לא יודע מה אומרים עליו, הוא נשמע מעולה, אשמח לדעת מה אתם חושבים)

 

תמונה של הסאב: [ Infinity 1220SE ]

 

25p5rtw.jpg

 

הסאב ו2 הרקמולים שלי מחוברים למגבר Cadence מסדרת Q הישנה, 1500W.

 

המגבר:

 

1zfh73n.jpg

 

הרמקולים: [זוג]

 

1z1dwmr.jpg

 

הרדיו דיסק: Pioneer DEH2250UBG

358.1742736.jpg

 

עכשיו, השאלה היא, האם כדאי לעשות מונובלוק?

הסאב והרמקולים מחוברים למגבר.. אם אני יקנה את המגבר מונו Infinity Reference 1300a, אני ארגיש בהבדל? אם כן, הוא יהיה גדול?

 

תודה.

JL Audio

פורסם

ההבדל יהיה מינורי אם בכלל.

בנוסף לא ציינתה איזה סט קדמי יש לך

גם אם יש לך סט קדמי מכובד

ההבדל בין הגברת ה-6X9 ע"י המגבר או הרדיודיסק

הוא הבדל מינורי בלבד.

פורסם
ההבדל יהיה מינורי אם בכלל.

בנוסף לא ציינתה איזה סט קדמי יש לך

גם אם יש לך סט קדמי מכובד

ההבדל בין הגברת ה-6X9 ע"י המגבר או הרדיודיסק

הוא הבדל מינורי בלבד.

 

אין לי קומפוננטים, אבל אם אתה אומר שההבדל הוא קטן אני אכסוך 700 שקל :wink:

JL Audio

×
×
  • תוכן חדש...