Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל אינסגניה 2.0T או פורד מונדיאו 203 כ"ס.


Laurence
שימו לב! השרשור הזה בן 4454 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רק חדש בא בחשבון?, תבדוק מה מחיר הקאמרי מייבוא אישי או יד שניה.

הקאמרי בגרסה המעניינת יותר עושה 6.1 ל100, רכב מנהלים שיבייש הרבה רכבים ספורטיבים עם 277 כוחות סוס.

תבדוק את גרסת הSE האמריקאית, היא בעלת תוספות כמו חצאיות וספויילר מקורי, גלגלים 17', מושבי עור עם חימום, סאן רוף ומכויילת ספורטיבית.

הקאמרי החדשה שיצאה לפני כמה חודשים נשארה עם אותו מנוע, וגיר (הכל אותו הדבר) רק צורה חדשה, בגאז' קצת גדול יותר, סלון עבר שיפור במראה,והמחיר לחדשה באמריקה הצפונית נמוך משמעותית מהמחיר שהקאמרי הקודמת נמכרה כחדשה.

תבדוק אופציה של ייבוא דרך חברות שמתעסקות עם זה וזה יהפוך את התהליך לקל יותר, תבדוק אופציה של יבוא קאמרי 2011 בת חצי שנה או עד שנתיים, ותבדוק כמה יעלה להביא את החדשה.

 

הרבה אנשים אוהבים יותר את הקאמרי הקודמת (אפילו בטויוטה רמזו לי להשאר עם הנוכחית במהלך טיפול החלפת שמן) כששמעו שהתעניינתי בחדשה.

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אלון,

 

קצת לא מסתדר לי הפרש המחירים במחירון יד-2. אולי אחת מליסינג עם 200K ק"מ והשניה יד-1 מפרטי.

בכל מקרה, הרכבים האלו נמכרים מתחת למחירון, השאלה בכמה...

 

הבעיה עם צ'יפ היא שלעניות דעתי הוא מבטל את אחריות היצרן / יבואן. לפחות בארץ זה ככה. בחו"ל לא. אני יודע שיש תוכנות עם יכולת שינוי והחזרה (BLUE FIN) או משהו אם אני לא טועה, אבל זה לא בשבילי.

 

אכן, יש תלונות על ה- DSG. מצד אחד היבואן טוען שהכל תקין, מצד שני הוא התחיל להביא סופרב עם גיר אוטומטי רגיל (בטענה רשמית שהיצרן לא עומד בביקוש ל - DSG והוא לא מספיק לייצר) נו, אולי...

 

אביתר,

 

יבוא אישי של רכב, במיוחד של דגם שלא נמכר בארץ, לא מתאים לי.

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון,

 

קצת לא מסתדר לי הפרש המחירים במחירון יד-2. אולי אחת מליסינג עם 200K ק"מ והשניה יד-1 מפרטי.

בכל מקרה, הרכבים האלו נמכרים מתחת למחירון, השאלה בכמה...

 

הבעיה עם צ'יפ היא שלעניות דעתי הוא מבטל את אחריות היצרן / יבואן. לפחות בארץ זה ככה. בחו"ל לא. אני יודע שיש תוכנות עם יכולת שינוי והחזרה (BLUE FIN) או משהו אם אני לא טועה, אבל זה לא בשבילי.

 

אכן, יש תלונות על ה- DSG. מצד אחד היבואן טוען שהכל תקין, מצד שני הוא התחיל להביא סופרב עם גיר אוטומטי רגיל (בטענה רשמית שהיצרן לא עומד בביקוש ל - DSG והוא לא מספיק לייצר) נו, אולי...

 

אביתר,

 

יבוא אישי של רכב, במיוחד של דגם שלא נמכר בארץ, לא מתאים לי.

 

תודה

 

אני חושב שהייתי דיי ברור אבל אני אחזור.

המחירים שציינתי קודם הם על פי מחירון יד-2 ולא המחירים שמפורסמים בפועל (אשר נמוכים יותר משמעותית במקרה של המונדאו מליסינג).

גם אני הייתי מופתע מהפרש המחירים, אך זה מה יש!

למען האמת, לדעתי ההפרש בהחלט מוצדק, אין לי מושג מה אנשים מוצאים במונדאו הנוכחית, נהגתי עליה דיי הרבה ואני ממש לא אהבתי.

 

 

אם כבר אז אני מצטרף להמלצה על הקאמרי, לפני מספר שבועות רכשתי אחת שנת 2009 מנוע 2.4L ואני מרוצה עד הגג (אם כי הייתי שמח לצריכת דלק טובה יותר, אבל זה מחיר שאני מוכן לשלם).

גם הדגם עם המנוע ה"קטן" (2.4L) וגם עם מנוע ה-V6 277BHP המפלצתי שווקו בארץ, אך שיווקן הופסק לאחרונה עד להגעת הדגם החדש (2012). טיפ קטן, נשארו כמה בודדות אצל היבואן שאני מניח שהם מוכנים לעשות הנחה מסויימת.

הביצועים של ה-V6 פשוט מטורפים, לא פחות!!

אך גם הביצועים של ה-2.4 לא רעים בכלל עם קצת מעל 9 ש' ל-100.

מכל שאר הבחינות הקאמרי היא בכלל לא באותה הקטגוריה של המונדאו/אינסניה!

תנסה להשיג נסיעת מבחן (בסוכניות יהיה לך קשה מאחר והשיווק הופסק, תנסה ממגרשים) ותבין את ההבדל.

 

אגב המחירים בארץ לקאמרי הם בהחלט שערוריתיים, 200K ש"ח לדגם הפשוט עד 240K ש"ח לדגם המפואר ושלא לדבר בכלל על דגם ה-V6.

 

אם היה לי 170K ש"ח להוציא על רכב בהחלט הייתי שוקל יבוא אישי של קאמרי (במחיר כזה יכול להיות שתמצא אחת חדשה).

 

 

לגבי הצ'יפ, הסיכוי שזה יבטל לך את האחריות זהה לסיכוי שהשוטר שיעצור אותך על מהירות מופרזת יהיה נחמד ויסכים איתך שמיהרת כי המקרר של אמא שלך הפסיק לעבוד :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקאמרי מציעה מעט מאוד.

אולי גדולה ועושה רושם אבל מבפנים מרגישה כמו מכונית זולה בהרבה. איכות החומרים דומה יותר לקורולה ישנה מאשר למכונית מנהלים מודרנית. בטח ביחס לאופל ולפורד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקאמרי עלובה מבפנים, שמנה מבחוץ ובלי שום יכולת דינאמית (אני לא מדבר על כוח מנוע), ובשביל התענוג הזה לקנות משומש במקום חדש ולשלם חשבונות דלק מנופחים?

 

זה רכב לאיש פרברים אמריקאי בגיל העמידה, או לזקן עמיד שביואיק זה יותר מידי מנקר עיניים לפי דעתו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי בוחר במונדאו,לאחי הייתה אחת שנת 2009 ועם מנוע הישן,פשוט אהבתי את הרכב,ישיבה מסיבית ומוצקה,

גמע בערך 80,000 ק"מ לפני שהוחזרה לליסינג וללא אף תקלה.

רציתי לשאול מה התקציב שלך? ראיתי שיש פרסום של וולו S60 ב206,000 שקל, לא יודע איזה איזה מנוע ואיזה איבזור.

למרות שאני אישית הייתי עדיין מעדיף את הפורד,לא מתחבר לוולו.

אביב8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי באינסיגניה של גיסי.

כגודל הציפיה כך גודל האכזבה.

יש לו שלוש בנות, כסא, בוסטר ואחת מסכנה תקועה באמצע. הוא עבר מיונדאי I30 סטיישן וטוען שיש באופל פחות מקום לבנות :shock:

מכלול האורות והמתגים ברכב מרגיש זול. האבזור הבסיסי לוקה בחסר.

הרבה פחות חזקה מהצפוי לפי הנתונים היבשים.

הגה מת לגמרי.

בצד החיובי היא יחסית מהנה לנהיגה למרות ההגה כי היא קשיחה כמו שצריך ומאוד יציבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם כתבתי שאני לא רוצה לחזק רכב עם צ'יפים, אבל אפשר להפוך את המונדיאו 203 כ"ס ל-243כ"ס עם צ'יפ שעולה 3000 ש"ח במקום לשלם את ההפרש לדגם הטיטניום.

 

יום שישי נלך לסוכנויות לראות את 2 הרכבים. אני מניח שאי אפשר לעשות נסיעת מבחן במקום וצריך להזמין מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם כתבתי שאני לא רוצה לחזק רכב עם צ'יפים, אבל אפשר להפוך את המונדיאו 203 כ"ס ל-243כ"ס עם צ'יפ שעולה 3000 ש"ח במקום לשלם את ההפרש לדגם הטיטניום.

 

יום שישי נלך לסוכנויות לראות את 2 הרכבים. אני מניח שאי אפשר לעשות נסיעת מבחן במקום וצריך להזמין מראש.

 

 

אולי כדאי להמתין לדגם הבא של מונדיאו שצריך להגיע בסוף השנה או תחילת 2013.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4454 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...