Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מילוי של בלון קיים שהתרוקן או רכישה של בלון 12 ק"ג (מלא כמובן) ?

 

איציק

הם באים עם בלון מלא ולוקחים אחד ריק במקום, כשהתלוננתי על ההתייקרות מ 130 ל 150 הוא הפנה אותי לעוזי לנדאו.

פורסם

אני אסביר שוב למה יש כאן אולי כורדים שלא מבינים עברית;

אנא בחר את האופציה הרלוונטית -

1. האם ברשותך בלון 12 קג שהתרוקן ואתה מעוניין במילוי (החלפת הריק באחד מלא) ?

2. האם אין לך כלל בלון גז ואתה מעוניין ברכישה של בלון גז ?

 

אם בחרת ב 2, דע לך כי ב-יד2 מוכרים אנשים בלונים כאלה,רובם ריקים.

ניתן לרכוש בלון כאלה שכבר מלאים בגז ב 300-400 שח ללא ווסת.

מילוי עולה 125 שח נכון לפעם האחרונה שבדקתי (חודש שעבר) בכפר-קאסם.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אני אסביר שוב למה יש כאן אולי כורדים שלא מבינים עברית;

אנא בחר את האופציה הרלוונטית -

1. האם ברשותך בלון 12 קג שהתרוקן ואתה מעוניין במילוי (החלפת הריק באחד מלא) ?

2. האם אין לך כלל בלון גז ואתה מעוניין ברכישה של בלון גז ?

 

אם בחרת ב 2, דע לך כי ב-יד2 מוכרים אנשים בלונים כאלה,רובם ריקים.

ניתן לרכוש בלון כאלה שכבר מלאים בגז ב 300-400 שח ללא ווסת.

מילוי עולה 125 שח נכון לפעם האחרונה שבדקתי (חודש שעבר) בכפר-קאסם.

 

איציק

מודה לך מאד תודה רבה הבחירה היא מס 1

פורסם
אני אסביר שוב למה יש כאן אולי כורדים שלא מבינים עברית;

אנא בחר את האופציה הרלוונטית -

1. האם ברשותך בלון 12 קג שהתרוקן ואתה מעוניין במילוי (החלפת הריק באחד מלא) ?

2. האם אין לך כלל בלון גז ואתה מעוניין ברכישה של בלון גז ?

 

אם בחרת ב 2, דע לך כי ב-יד2 מוכרים אנשים בלונים כאלה,רובם ריקים.

ניתן לרכוש בלון כאלה שכבר מלאים בגז ב 300-400 שח ללא ווסת.

מילוי עולה 125 שח נכון לפעם האחרונה שבדקתי (חודש שעבר) בכפר-קאסם.

 

איציק

 

אפשר את זה בכורדית ?

פורסם

בכפר קרע עולה 120 ש"ח עם משלוח עד הבית, בד"כ אפשר להוריד עוד קצת אם אני מגיע אליו עם הבלון הריק ומחליף למלא ובעצם חוסך לו את הנסיעה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
גם באמישראגז עולה 120 ש"ח עד הבית

היות וזה בית חדש שאין בו תשתית גז שלהם...אז קודם הם רוצים לשלוח טכנאי לבדוק תקינות המערכת ורק אחר כך ניתן לבצע הזמנה של בלון

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...