Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני משתמש בזה במפעל לחמם תבניות, קונה וממלא אצל שי מרכז הגזיות בדרום ת"א.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=259665&highlight=%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96+%D7%94%D7%92%D7%96%D7%99%D7%95%D7%AA

מצטער..אבל מה התכוונתה "בזה" במה בדיוק אתה משתמש

נ.ב התקשרתי אליו הוא לא מתעסק עם בלונים קטנים

פורסם

בלון גז ביתי קטן + ברנר.

הוא דווקא כן מתעסק אבל בטלפון בטח לא רצה להגיד כי יש אספקט של אי חוקיות באחסנת הבלונים אצלו בעסק, לדעתי.

 

תבוא לשם פיזית אם אתה יכול ותראה שיש שם כל מה שקשור לגז שאתה יכול לדמיין.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
כולכם פראיירים, מסתבר שיש דרכים הרבה יותר זולות לקבל בלון גז במתנה!!!

 

"צדיקים, מלאכתם נעשית בידי אחרים".

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

איזה כיף לגור בבאר שבע (סוף סוף משהו טוב בחור הזה),

נוסעים 5 דקות לתל פשע (תל שבע), ולוקחים בלון גז מלא ב70₪ :)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
איזה כיף לגור בבאר שבע (סוף סוף משהו טוב בחור הזה),

נוסעים 5 דקות לתל פשע (תל שבע), ולוקחים בלון גז מלא ב70₪ :)

 

שנגנב קודם לכן מבית משותף בשכונה לידך ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
שנגנב קודם לכן מבית משותף בשכונה לידך ?

למזלי הרב, בשכונות שנמצאות לידי יש מערכות גז מסודרות ולא בלונים נגישים כמו בבתים ישנים ;)

 

ככה או ככה, הבלון הזה משמש למנגל שנמצא אצלנו, ככה שהוא מחזיק ים של זמן. 8)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

נצל"ש.

אני חושב על להתחיל לחסם פלדות, עבור זה צריך מבער ובלון גז. מאחר ואני לא מבין כלום ואפילו פחות מכך בנושא, אשמח לטיפה הסברים ועזרה בנדון.

תודה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אתה הולך לאחד מבתי העסק הנ״ל, קונה בלון גז, קונה ברנר + צינור + מתאם + ווסת גז ויאללה לעבודה.

 

אולי כדאי לך להשקיע בברנר עם סטנד שמאפשר העמדה עצמאית בלי להחזיק ביד, סטייל כלב גז, או מבער בונזן של מעבדות.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • שנה מאוחר יותר...
  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

***אזהרת הקפצה***

 

150 שקל עבור מילוי בלון 12 קילו זה מחיר סביר?(רשום על הבלון 14 אבל הבחור הסביר לי שזה משקל הברזל)

האם יש דרך לדעת כמה קילו הוא אמור למלא או שאני נתון לרחמיו? (גז כפר קאסם,אמר שהוא יכול למלא לי רק "מבלון לבלון" וללא החלפה)

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

  • אחראי פורום
פורסם (נערך)

בגבול הסביר, אצלנו בצפון זה 130-140.

מבחינת כמות, גם אני תוהה. אני יודע שיש שעוני חיווי על כמות הגז אבל לא ירדתי לעומק העניין.

הבנאדם שלנו נראה אמין עם שירות טוב, אני נוטה פשוט לסמוך עליו.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

שוקלים את הבלון, אכן על כל בלון יש את המשקל שלו ריק, כלומר 14 ק"ג שהוא ריק.

אחרי מילוי של 12 ק"ג ... הוא צריך לשקול 26 ק"ג.

 

אם יצאת ממנו והמשקל רק 22 ק"ג... אז הזול יצא יקר.. כי קיבלת 8 ק"ג במקום 12 ק"ג.

 

ו 8 ק"ג ב 120 ש"ח זה יותר יקר מ 12 ק"ג ב 150 .

פורסם (נערך)

איך אתה קובע שהוא אמור למלא 12 ק"ג? זה רשום באיזה מקום?

 

תומר

 

**עדכון**

מצאתי מאמר שכתב טכנאי גז ואכן הוא מציין (כפי שכתוב על הבלון )שבלון בנפח 26.2 ליטר אמור להכיל 12 ק"ג גפ"מ

http://gas02.co.il/?page=article&article_id=1

 

תודה לכולם!

עריכה אחרונה על ידי pipinoadar

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
אפשר את זה בכורדית ?

 

Ez ê careke din vebêjim çima dibe ku li vir Kurd hene ku bi Hebrewbranî fam nakin;

Ji kerema xwe vebijarka têkildar hilbijêrin -

1. Ma we hebekek 12 kg ku hatî vala kirin û hûn jê hez dikin ku dagirtin (yeka vala ya yekê vala bikin yek)?

2. Qet gazînoyek bi tevahî tunebû û ji we eleqedar e ku balonek gazê bikirin?

 

Ger we 2 bijart, zanibin ku di Hand in 2 kes van balindeyan difiroşin, piraniya wan vala ne.

Hûn dikarin pêlîstokek wusa ya ku ji gaza îsotê tije di 300-400 NIS-ê de bêyî rregullatorê bikirin bikirin.

Mesrefên dagirin NIS 125 wekî ya dema ku min kontrol kir (meha paşîn) li Kafr Qasem.

 

Itik

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...