Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם,

התפתח ויכוח בין צד א' לצד ב' בעת בדיקת רכב.

כאשר צד א' התחייב בבדיקת רכב מודל 2003 עם 130 אלף ק"מ במנוע+גיר+שלדה.

 

הבדיקה עברה יפה כל הסעיפים הרכב סומן כתקין על החלק של בדיקת המנוע.

כאשר שם צוין מנוע לא תקין - "צריכת שמן מובילי שסתומים".

בסיום הבדיקה נשאל הבוחן ואמר "רכב מעולה,נקי יפה שמור".

לגבי המנוע כאשר נשאל החל לגמגמם ולקרטע משהו לגבי גל זיזים? :roll:

 

לצד א' ידוע שהרכב מטופל בחלקים מקוריים בלבד,טיפולים בזמן. רכב שנוסע נסיעות בין עירוניות בלבד בשיוט .

לצד ב' יש חשש בגלל ההתחמקות בבדיקת המנוע.

 

מה דעתכם במקרה כזה על שני הצדדים לעשות? מי משלם?

פורסם

לא תראה כמעט אף פעם מנוע שעשה מעל 100.000 מסומן כתקין וללא הערות בבדיקה.

 

המוכר לא צריך לשלם על הבדיקה, המנוע תקין עם בלאי מסויים.

אם הקונה לא רוצה, שלא יקנה. יקח לו הרבה זמן לאתר רכב שנת 2003, שיצא בבדיקה בלי הערות בסעיף המנוע.

 

 

פורסם

הקונה משלם: המנוע תקין למעט בלאי של הקילומטראז שהוא עבר. במקרה שלנו (מכרנו רכב שנת 1998 עם 152,000) רשמו הערות והבוחן ציין שמצב המנוע מתאים לקיולמטראז שהוא עשה מבחינת רמת הבלאי שלו. קונה ששקל לקנות את האוטו שילם על הבדיקה ובסוף החליט שלא לקנות. לא היה שם ויכוח אפילו על הוצאת הבדיקה, כי ברור שעמדנו בהתחייבות לגבי המנוע.

 

ליהי

פורסם

מישהו יכול להאיר את עיניי כיצד הבוחן הגיע למסקנה שיש צריכת שמן של מובילי שסתומים?

 

בין טיפול לטיפול לא מוסיפים גרם שמן!!!

פורסם

קח בחשבון שהבודקים במכוני הראשוי רחוקים שנות אור מלהיות מוסכניקים מקצועיים ואני ממליץ בחום

בנוסף לבדיקה במכון לבדוק את הרכב במוסך שאתה מכיר וסומך עליו

הבוחנים גם מכסים (סליחה על הביטוי) על התחת שלהם ככה יוצאת מהומה על לא מעומה, ואפשר להבין אותם במקצת..

×
×
  • תוכן חדש...