Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תודה רבה לכולם את התגובות.

 

והשאלה העיקרית שלי שרק אחד ענה,האם המצב יחמיר אם אני לא אחליף בוכנות?

 

והאם זה פוגע בערך האוטו,הרי פתיחת מנוע זה לא דבר שבשגרה..

תודה.

תארת תקלה של רעש כמו מאוורר, זה לא ממש נשמע מתאים לבעית בוכנות.

אולי הבעיה היא רעש ממנגנון תזמון משתנה? נשמע יותר מתאים לתאור התקלה.

 

האם תוכל יותר להסביר איזה רעש אתה שומע, מתי הוא מופיע, האם הוא תלוי סל"ד מנוע וכו'.

פורסם

אני אישית הייתי מנסה לדחוף לכיוון החלפת מנוע שלם, רק בגלל שאני לא כל כך סומך על הרמה הטכנית

של המוסכים כאן בארץ בהחלפת חלקים כאלה רגישים במנוע - זה בטוח לא יהיה כמו מנוע חדש מהמפעל.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

אתה יכול לדחוף להחלפת מנוע שלם, אבל אם אכן מדובר בבעית רעש מהבוכנות, והתיקון מתבצע במסגרת האחריות-יוחלפו הבוכנות בלבד.

היצרן לא יכסה את עלות המנוע, אלא אם יש לכך הצדקה מהותית, כלומר נזק לבלוק מנוע.

 

ירידת ערך תאורתית וחשש הלקוח מפתיחת מנוע הם לא הצדקה מהותית.

 

 

פורסם

שלום

שיטה שהוכחה כיעלה לבדיקת בעיה של PISTON SLAP (זריקת בוכנה לצדדים או בתרגם חופשי סטירת בוכנה )הנע את המנוע לכ15 שניות וכבה ,הוצא את המצתים ומזוג בערך פקק של בקבוק שמן מנוע לכל אחד מהצילנדרים הנע שוב אם הרעש המאפיין את הבעיה יעלם אכן זו הבעיה ,חלון הזמן לבדיקות קצר מאוד מאחר ובוכנות האלומיניום מתחממות מהר יחסית ומפצות על החופש הגורם לרעש האמור .

בברכה

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

הרכב באחריות, במוסך איבחנו בעיה בבוכנות תן להם להחליף בוכנות, נזק לא יגרם למנוע והמנוע יעבוד לא פחות טוב מאיך שקיבלת אותו, אל תקשיב לתגובות שהמנוע לא יעבוד כמו שהיה וכו' סתם קשקשת, במוסך מורשה של החברה משתמשים בחלקים מקוריים כך שאין לך מה לדאוג ואתה לא הראשון שמחליפים לו את הבוכנות זו תקלה כניראה סידרתית.

פורסם
תארת תקלה של רעש כמו מאוורר, זה לא ממש נשמע מתאים לבעית בוכנות.

אולי הבעיה היא רעש ממנגנון תזמון משתנה? נשמע יותר מתאים לתאור התקלה.

 

האם תוכל יותר להסביר איזה רעש אתה שומע, מתי הוא מופיע, האם הוא תלוי סל"ד מנוע וכו'.

 

רעש של תקתוקים,בסלד 2000 בערך,הוא מופיע רק בבוקר שהמנוע מאוד קר.

 

ואני לא הייתי מפקפק באבחון של מחשב (?).

 

תודה על כל התגובות.

פורסם

מחשב לא מאבחן רעשים של בוכנות ,אבל עכשיו תאור הרעש יותר מתאים לתופעה של צליפת בוכנות.

 

רעש של צליפת בוכנות אינו גורם לבעיות במנוע ומדובר ברעש קוסמטי בלבד, ולכן השאירו לשיקולך את ההחלטה אם לעשות או לא, קח בחשבון שלא מודבר בסיפור מוסבך מידי, בטח לא למוסך מורשה שבטח עשה את העבודה כמה וכמה פעמים בעבר. זה גם לא לוקח 3 ימים כמו שנאמר לך, לקחו מקדם ביטחון של זמן גדול במיוחד או שממש "לא בא" למוסך לעשות את העבודה לאור האמור לעיל.

פורסם

אצלי יש את הרעש הזה קבוע בסל"ד נמוך בגלל החופש בבוכנות... אבל זה משהו אחר.

לעניינך, האוטו באחריות, תן להם לשבור את הראש.

אני אישית לא שמעתי על הבעיה הזאת, מעניין מאוד.

פורסם
מחשב לא מאבחן רעשים של בוכנות ,אבל עכשיו תאור הרעש יותר מתאים לתופעה של צליפת בוכנות.

 

רעש של צליפת בוכנות אינו גורם לבעיות במנוע ומדובר ברעש קוסמטי בלבד, ולכן השאירו לשיקולך את ההחלטה אם לעשות או לא, קח בחשבון שלא מודבר בסיפור מוסבך מידי, בטח לא למוסך מורשה שבטח עשה את העבודה כמה וכמה פעמים בעבר. זה גם לא לוקח 3 ימים כמו שנאמר לך, לקחו מקדם ביטחון של זמן גדול במיוחד או שממש "לא בא" למוסך לעשות את העבודה לאור האמור לעיל.

 

תשובה עניינית,שעזרה לי מאוד,תודה רבה.

 

אצלי יש את הרעש הזה קבוע בסל"ד נמוך בגלל החופש בבוכנות... אבל זה משהו אחר.

לעניינך, האוטו באחריות, תן להם לשבור את הראש.

אני אישית לא שמעתי על הבעיה הזאת, מעניין מאוד.

 

יש לך מאזדה 3?

פורסם

אוקיי תודה לכולם עד עכשיו על התגובות,השכלתי.

 

שאלה נוספת וחשובה:

 

במידה ואני מחליט למכור את האוטו,בא הבן אדם ודורש לראות ספר טיפולים,ראה שפירקו מנוע והחליפו בוכנות,מיד מרתיע אותו,אז או שהבחור הולך במקום,או שדורש הורדה במחיר,והשאלה היא האם אני יכול לתבוע את מאזדה תביעת נזקים?

 

תודה רבה.

פורסם

לגבי תביעות תשאל בפורום הרלוונטי.

אין ירידת ערך ולהפך, אם לא תחליף את הבוכנות והקונה יקח את הרכב לבדיקה והבעיה תתגלה אז כניראה שתצטרך להוריד במחיר ואולי עד אז האחריות תיגמר ותצטרך לספוג את הנזק.

אתה לא צריך למכור את הרכב בגלל זה, פשוט תתקן אותו במסגרת האחריות ותהנה ממנו, זו דעתי.

פורסם

רעש של צליפת בוכנות אינו גורם לבעיות במנוע ומדובר ברעש קוסמטי בלבד

 

אתה יכול להסביר, מדוע הרעש הוא קוסמטי, ומדוע התופעה הזו לא יכולה לגרום לשחיקה של דפנות הצילינדר?

 

אם אכן מדובר ברעש קוסמיטי, שלא יכול להתפתח למשהו יותר רציני - אני לא רואה סיבה לתקן.

 

 

פורסם

שחיקת בוכנות או צילינדירם נגרמת עקב התתפשטות בוכנה יתר על המידה (לרוב נגרם עקב התחממות יתר של הבוכנה) או מרווח צילינדר בוכנה קטן מידי.

צליפת בוכנה נגרמת בגלל חופש רב מידי בין צילינדר לבוכנה ולכן מתקיימת נקישה במפגש בין החלקים.

הבוכנה והצילינדר עמידים מספיק כדי לעמוד בנקישה הזמנית הזו המתרחשת בזמן הנעה קרה בלבד ולא נגרם לאך אחד מהחלקים הללו נזק מצטבר ממשי.

 

התופעה הזו אגב מוכרת אצל הרבה יצרנים, וחלקם מציעים ללקוחות להחליף בוכנות רק אם הרעש ממש מפריע להם.


×
×
  • תוכן חדש...