Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

 

פעם ביומיים שלושה אני לא מצליח להניע את הרכב (יש סטרטר, יש מצבר, יש דלק).

במצב הזה אני מחכה 20 דקות - והופ - הרכב מניע בקלות.

 

במוסך החלפנו חיישן גל ארכובה (אני מקווה שאני לא טועה, מדובר ברכיב אלקטרוני ארוך בצד השמאלי של המנוע) - לא עזר.

 

עוד תופעה מעניינת שהתחילה יחד עם זה: לפעמים (שוב, פעם ביומיים שלושה), באמצע הנסיעה, אני מרגיש שהדוושה של הגז לא מגיבה במלואה (כאילו יש לרכב 10% כוח). זה בדרך כלל עובר לבד, או שאני מכבה את המנוע ומניע מחדש.

 

מה דעתכם?

 

תודה ושבת שלום.

פורסם

שלום

בתור התחלה צריך לבדוק בזמן אמת מה לא מגיע כאשר הרכב לא מניע דלק או ניצוץ .

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

נשמע כמו בעייה במשאבת הדלק (או באספקת חשמל אליה).

 

צריך לבדוק לחץ ו/או ספיקה של המשאבה במוסך בזמן שאין התנעה.

 

אני מקווה שחיישן גל ארכובה הוחלף לאחר דיאגנוסטיקה מתאימה ולא בתור ניחוש.

אם המוסכניק ניחש על חשבון הארנק שלך, אני ממליץ לך למצוא מוסך אחר.

 

בברכה,

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

לגבי חשד במשאבת הדלק - תנסה להניע את הרכב רק אחרי שהשארת את הסוויץ' על מצב "חשמל" במשך כעשר שניות, עד להשלמת הזרמת הדלק הראשונית למנוע. תגיד לנו אם יש שיפור באחוזי ההתנעה הראשונה ואם בכלל אתה שומע את המשאבה עובדת לפני ההתנעה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

לדעתי גם מדובר בבעיה במשאבת דלק או במזרקים.

דרך אגב איזה שנה הלאנטיס שלך?

יש דגמים שמשאבת הדלק לא עובדת לפני התנעה ויש כאלה שכן.

מציע לך לפנות למכון הזרקות שם יאבחנו טוב יותר את הבעיה.

פורסם

תודה לכל העונים, מדובר בלנטיס שנת 99.

 

המוסכניק העריך ב 99 אחוזים שאחרי החלפת חיישן גל ארכובה הבעיה תיפתר...

מה עושים במצב כזה שככל הנראה השקעתי 750 ש"ח סתם?

 

אגב, בדקתי עלות של משאבת דלק, מדובר בעלות של 2,000 ש"ח. איך מוודאים שזו הבעיה?

פורסם

ידידי היקר

מדובר בקויילים פגומים מחלה של הרכב.

נסה ותהנה.

אתה הורס את הממיר הקטליטי שיש ברכבך מאחר ומגיע דלק לתוך הממיר שגומר אותו.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בעיה נפתרה:

בסופו של התהליך הוחלפו הקויילים והבעיה נפתרה.

תודה לכולם.

 

(במיוחד לרועי)

כמה עלה התיקון?

×
×
  • תוכן חדש...