Jump to content

שלומי כהן_1

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של שלומי כהן_1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בעיה נפתרה: בסופו של התהליך הוחלפו הקויילים והבעיה נפתרה. תודה לכולם. (במיוחד לרועי)
  2. תודה לכל העונים, מדובר בלנטיס שנת 99. המוסכניק העריך ב 99 אחוזים שאחרי החלפת חיישן גל ארכובה הבעיה תיפתר... מה עושים במצב כזה שככל הנראה השקעתי 750 ש"ח סתם? אגב, בדקתי עלות של משאבת דלק, מדובר בעלות של 2,000 ש"ח. איך מוודאים שזו הבעיה?
  3. איך אפשר לבדוק אם זה חשמלי או דלק אם אני נתקע לא ליד המוסך?
  4. שלום לחברי הפורום, פעם ביומיים שלושה אני לא מצליח להניע את הרכב (יש סטרטר, יש מצבר, יש דלק). במצב הזה אני מחכה 20 דקות - והופ - הרכב מניע בקלות. במוסך החלפנו חיישן גל ארכובה (אני מקווה שאני לא טועה, מדובר ברכיב אלקטרוני ארוך בצד השמאלי של המנוע) - לא עזר. עוד תופעה מעניינת שהתחילה יחד עם זה: לפעמים (שוב, פעם ביומיים שלושה), באמצע הנסיעה, אני מרגיש שהדוושה של הגז לא מגיבה במלואה (כאילו יש לרכב 10% כוח). זה בדרך כלל עובר לבד, או שאני מכבה את המנוע ומניע מחדש. מה דעתכם? תודה ושבת שלום.
×
×
  • תוכן חדש...