שלום לחברי הפורום,
פעם ביומיים שלושה אני לא מצליח להניע את הרכב (יש סטרטר, יש מצבר, יש דלק).
במצב הזה אני מחכה 20 דקות - והופ - הרכב מניע בקלות.
במוסך החלפנו חיישן גל ארכובה (אני מקווה שאני לא טועה, מדובר ברכיב אלקטרוני ארוך בצד השמאלי של המנוע) - לא עזר.
עוד תופעה מעניינת שהתחילה יחד עם זה: לפעמים (שוב, פעם ביומיים שלושה), באמצע הנסיעה, אני מרגיש שהדוושה של הגז לא מגיבה במלואה (כאילו יש לרכב 10% כוח). זה בדרך כלל עובר לבד, או שאני מכבה את המנוע ומניע מחדש.
מה דעתכם?
תודה ושבת שלום.