Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמה תקולה מ-eBay


Guest car4fun
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

** לעורכים: אם אפשר לערוך כותרת ל "רכשתי מצלמת רכב מאיביי- המצלמה תקולה"

לפני כחודשיים הזמנתי מהאיביי את המצלמה הבאה מהסוחר הנ"ל בקישור הזה:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120683596008

לי באופן אישי יש תקלה עם המצלמה.

המצלמה מחוברת כל הזמן לחיבור מצת הרכב ונידלקת אוטמטית בעת סיבוב הסוויץ'.

הבעיה היא שכל פרק זמן מסוים בערך כל שבועיים המצלמה פשוט נכבית. ולא נדלקת .

זה גורם לי כל פעם לפרק אותה מהשמשה לפתוח את מכסה הבטריה להוציא להכניס מספר פעמים עד שהיא חוזרת לעבוד.

לפעמים זה לוקח איזה יום יומיים עד שהיא חוזרת לעבוד אחרי שאני משחק איתה כך, ואז היא עובדת שוב לפרק זמן מסוים של מספר שבועות.

כשבוע שבועיים אחרי שקיבלתי אותה מהסוחר סיפרתי לו על הבעיה וחשבתי שאולי יש בעיה עם הבטריה.

הוא באמת שלח לי בטריה נוספת וכעבור כחודש היא הגיעה אך מסתבר שלא זו היתה הבעיה.

צילמתי לו קליפ קצר ובו אני מראה לו את הבעיה (חכיתי עד ששוב זה יקרה). כרגע אני מבקש ממנו להחזיר לו את המצלמה

ושישלח לי חדשה. הבעיה היא שהוא רוצה שאני ישלח לו אותה ורק כאשר המצלמה תגיע אליו הוא ישלח חדשה ,

במספרים זה אומר בערך חודשיים המתנה. חודש עד שיגיע אליו וחודש עד שיגיע שוב אלי. אני מנסה לגרום לו להבין שאין צורך

להמתין כל כך הרבה אפשר לבצע את ההחלפה במקביל אני שולח , אתה רואה את היציאה של הפריט על פי המס' מעקב ואז שולח לי חדשה.

אני יודע שבתקופה שאני הזמנתי אותה זה היה כאן נושא מרכזי, המון שאלו ורצו להזמין.

האם יש מישהו שהזמין מהסוחר הזה (הנמצא בקישור המצורף) ומרוצה ממה שקיבל? אולי רק אני "נפלתי" באחת תקולה..

או שפשוט הוא מוכר זבל, וכדאי לי ללחוץ אותו לבצע REFUND לחשבון הפייפאל שלי.. לא מחייב שאני יצליח אבל לפחות לנסות.

מה אומרים?

פורסם

לדעתי על תשאיר אותה מחוברת בעת סיבוב הסוויץ וההתנעה (חבר רק אחרי ההתנעה) ולאחר חניית הרכב(עזיבת הרכב)

זה גורם לשיגעונות גם לGPS שלי שניתקע ולא עובד עד שלא עושים ריסט.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

או שפשוט הוא מוכר זבל, וכדאי לי ללחוץ אותו לבצע REFUND לחשבון הפייפאל שלי.. לא מחייב שאני יצליח אבל לפחות לנסות.

מה אומרים?

 

בגלל סיפורים כאלה, יותר ויותר מוכרים מספיקים לשלוח לישראל.

לא תקבל ככל הנראה את הכסף חזרה מפייפל, לפי איך שזה נשמע כבר עברו 45 יום מיום ביצוע העסקה.

 

בגלל שלוקח מעט יותר זמן לשלוח את המצלמה לישראל (90% האשמה כנראה בדואר ישראל), המוכר לא ישנה את מדיניות ההחזרות שלו, זה נוהל מקובל בעת ביצוע עסקאות תחת פייפל-

קודם אתה שולח את המוצר בחזרה וכשזה מגיע רק אז המוכר מזכה אותך. היית צריך לקחת בחשבון את זמן השילוח בעת קניית מוצר מהמזרח הרחוק.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

car4fun - אותי יותר מדאיגה העובדה שיש למוכר הזה 12 פידבקים שלילים והוא בכלל לא טורח לענות לאף אחד מהם.

 

זה לא הדליק אצלך נורה אדומה? לא מצאת מוכר אחר?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
בגלל סיפורים כאלה, יותר ויותר מוכרים מספיקים לשלוח לישראל.

לא תקבל ככל הנראה את הכסף חזרה מפייפל, לפי איך שזה נשמע כבר עברו 45 יום מיום ביצוע העסקה.

 

בגלל שלוקח מעט יותר זמן לשלוח את המצלמה לישראל (90% האשמה כנראה בדואר ישראל), המוכר לא ישנה את מדיניות ההחזרות שלו, זה נוהל מקובל בעת ביצוע עסקאות תחת פייפל-

קודם אתה שולח את המוצר בחזרה וכשזה מגיע רק אז המוכר מזכה אותך. היית צריך לקחת בחשבון את זמן השילוח בעת קניית מוצר מהמזרח הרחוק.

 

אל תתאר את זה כאילו אני עושה משהו לא בסדר בזה שאני מתלונן שהמכשיר שהגיע אלי תקול.

זה לא אשמתי. ואני בהתכתבות איתו כבר זמן מה והוא מוכן להחזיר לי את הכסף או לשלוח לי חדשה, כמובן אחרי שאני שולח לו

אותה. כרגע אני סוחב את זה כי אני חושב אם יש לי סבלנות וזמן להתעסק עם זה. או פשוט להשלים עם זה ופשוט כל פעם שזה קורה

עם המצלמה שהיא לא נדלקת להתעסק איתה עד שתדלק . לא יודע אני עדיין חושב מה לעשות.

car4fun - אותי יותר מדאיגה העובדה שיש למוכר הזה 12 פידבקים שלילים והוא בכלל לא טורח לענות לאף אחד מהם.

 

זה לא הדליק אצלך נורה אדומה? לא מצאת מוכר אחר?

הגעתי אליו בעקבות המלצות. אני יודע על כמה בפורום שרכשו דרכו אז לא הססתי כל כך.

×
×
  • תוכן חדש...