Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. כבר די הרבה חודשים הרכב בכל נסיעה ומהירות תקוע ב2000 סל"ד, הוא עדיין די חזק אבל שנוסעים במהירות למשל לעקיפה או משהו הרכב בקושי מעלה טורים אלא אם כן אני קורע את הדוושה והוא עולה בבת אחת עם רעש מטורף. זה לא היה ככה, בכל מהירות בנסיעה רגילה הוא תקוע על 2000 סל"ד, כל הזמן. אם מקשיבים למנוע מרגישים שכאילו הוא נוסע בהילוך מסויים ולא עולה.

מה זה יכול להיות? נמאס לי שאמא שלי לא מתייחסת לזה. האוטו עובר טיפולים קבועים, טובים ומסודרים בכל אופן.

פורסם

בדגם הזה קיים קאבל קיד דאון, צריך לבדוק שהוא לא יצא מכיוון.

הקאבל נותן אות לתיבת ההילוכים בהתאם ללחיצה הדוושה מתי להוריד ולהעלות הילוכים.

פורסם

יש איזה אפשרות שזה יהיה רק זה או שיכול להיות שהמנוע והגיר עייפים?

כי אני יודע שקורולה שכזו יכולה להחזיק עד 400-500 ק"מ בכיף.

וכמה לדעתך לוקחים לבדיקת גיר ?

×
×
  • תוכן חדש...