Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם.

יש לי מערכת באוטו ואני מתכנן בימים הקרובים כבר למכור אותו, וחשבתי לעצמי למה לא להשתמש במערכת בבית.

איך עושים את זה?

איזה ממיר מתח אני צריך?

HU - Pioneer DEHP5950IB

Amp - HIFONICS Titan TX6406

Comp - ))) Morel Dotech Ovation 6

פורסם

בעבר המערכת חלק מהמערכת שלי היתה מורכבת בבית,

צריך בשביל זה ספק של מחשב אבל צריך לעקוף כמה מעגלים בספק כדי שידלק,

כי הוא לא מחובר ללוח אם והוא צריך לקבל סינגל שידליק אותו אשמח לעזור לך עם תירצה.

 

אגב איזה רכיבים ישלך?

בשיפוצים..

פורסם

הדבר שיגרום למגבר לעבוד בצורה די טובה הוא רק ספק מנסיון אין שום שני או ממיר מתח ביתי שמוציא יותר 5 אמפר לעומת ספקים

שמספקים בדרך כלל לשתי צמות או צמה אחת 12 וולט ו14 אמפר הכי נמוך הספק שאני ממליץ עליו זה Chieftec או Thermaltake אצלי היה Chieftec 750 ואט חיברתי את שתי הצמות של ה 12 וולט ובבדיקה עם מכשיר שאבא שלי הביא לי הוא הוציא 12.2 וולט ו34.7 אמפר ויורד טיפה בבאסים חזקים אבל החזיק אצלי מגבר רוקפורד R300 מונו גנסין סיני 300 RMS והאד יוניט של פיונר סדרה 5050

בשיפוצים..

פורסם

סוסודוב אין לי אפשרות להודע פרטית אז אני יסביר לך פה לא מפרקים את הספק של המחשב מאיזה איזור אתה? אולי אני יכול לעזור לך

בשיפוצים..

פורסם
סוסודוב אין לי אפשרות להודע פרטית אז אני יסביר לך פה לא מפרקים את הספק של המחשב מאיזה איזור אתה? אולי אני יכול לעזור לך

 

אשקלון אני רואה שאתה מבין טוב במערכות וכאלה תלמד אותי בבקשה :?

פורסם

מה שצריך לעשות זה לקצר את החוט הירוק בקונקטור שהולך ללוח האם שמביא 12V עם אחד השחורים שלידו.

השלב השני לבדוק איפה ה+ וזהו בערך.

פורסם

לקצר אולי תסביר לו כמו שצריך צריך לחבר אותך ביחד ואת הימני מהצד שלו כי עם האחרים הוא לא עובד יציב בדקתי את זה הפלוס מכל מקום לא מספק 12 יש צמה של 12 יש צמה של 5 ויש צמה של 3 הצמה שמיתחברת להארד דיסק היא ה12 ולמאוררים כל השאר הם פחות

בשיפוצים..

×
×
  • תוכן חדש...