Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני צריך עזרה בהכוונה על איזה רכבים כדאי להסתכל כשאני מחפש רכב.

כמה קריטריונים חשובים לי:

1. שנת 2001 ואילך, תקציב של 15000

2. שיהיה מרווח יחסית במושב האחורי (צריך להיות שם כיסא לתינוק)

3. תא מטען גדול (לעגלה)

4. חסכונית בדלק (עד כמה שאפשר)

5. שהגלגל לא נמצא מתחת לאוטו (ראיתי שיש דגמים שזה ככה... מטריד את אשתי)

6. עדיפות לאוטומט (לא חובה)

7. הכי חשוב נראה לי: בטיחותי!!!

 

זהו נראה לי, ממש תודה על העזרה שלכם!

פורסם

307 תאמת שמכרתי אחת לפני יומיים אחרי 3 שנים.

רכב מפנק בטיחותי, 6 כריות אויר, תאים בכל פינה (טוב למגבונים, חיתולים ושאר ירקות).

הבעיה היא שבסכומים כאלו (בכל הרכבים) קשה למצוא אקזמפלר טוב.

במקרה הרכב שלי היה מעולה ונמכר בגרושים 14,000 (הדגם היקר).

 

בהצלחה!

פורסם

במידה ותהיה מוכן להתפשר על גיר ידני,אפשרות שבהחלט יכולה להתאים לך היא רנו מגאן ידנית,עדיף 1.6 בנזין.



ברשותי מגאן ידנית שנת 99 סדאן (4 דלתות) כשלוש שנים,נקנה עם 120,000 ק"מ וכרגע על 190,000 ק"מ.

הרכב מרווח,נוח,בטיחותי(בדגמי 2001 יש 4 כריות אויר) ובסך הכל אמין.

ממה שראיתי ביד-2,מגאן ידנית 2001 עומדת בדרישות התקציב.

כמובן שיש לוודא שהרכב טופל כהלכה לאורך השנים(לבקש היסטוריית טיפולים).

מקווה שעזרתי,

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם
307 תאמת שמכרתי אחת לפני יומיים אחרי 3 שנים.

רכב מפנק בטיחותי, 6 כריות אויר, תאים בכל פינה (טוב למגבונים, חיתולים ושאר ירקות).

הבעיה היא שבסכומים כאלו (בכל הרכבים) קשה למצוא אקזמפלר טוב.

במקרה הרכב שלי היה מעולה ונמכר בגרושים 14,000 (הדגם היקר).

 

בהצלחה!

אם הרכב היה במצב כל כך טוב למה הורדת כל כך במחיר ?

פורסם

פיג'ו 406 בפחות מ15 אלף שקל מקבלים רכב מנהלים מפנק! צריכת דלק סבירה, מחפש רק רכב שמור ומטופל עם ק"מ נורמלי!

 

ה307 לא נכנסת בתקציב! עולה החל מ20 אלף וה306 זה רכב מיושן לא מומלץ!

אבל אני חושב שרוב דגמי פיג'ו עם גלגל מתחת לאוטו! צריך לבדוק! ב206 למשל בטוח הגלגל מתחת לאוטו!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
פיג'ו 406 בפחות מ15 אלף שקל מקבלים רכב מנהלים מפנק! צריכת דלק סבירה, מחפש רק רכב שמור ומטופל עם ק"מ נורמלי!

 

ה307 לא נכנסת בתקציב! עולה החל מ20 אלף וה306 זה רכב מיושן לא מומלץ!

אבל אני חושב שרוב דגמי פיג'ו עם גלגל מתחת לאוטו! צריך לבדוק! ב206 למשל בטוח הגלגל מתחת לאוטו!

 

ב206 הגלגל בתוך הבגאז',

 

אבל הזכרתי לי מקרה ב106 שהייתה לי ,

פעם אחת תוך כדי נסיעה שמעתי רעש ואז הצצתי אחורה במראה וראיתי גלגל מסתובב ...:shock:

לא יודע למה הם חשבו על הרעיון הזה...

PUNTO 16V

206 XS

פורסם
ב206 הגלגל בתוך הבגאז',

 

אבל הזכרתי לי מקרה ב106 שהייתה לי ,

פעם אחת תוך כדי נסיעה שמעתי רעש ואז הצצתי אחורה במראה וראיתי גלגל מסתובב ...:shock:

לא יודע למה הם חשבו על הרעיון הזה...

ב206 הגלגל מתחת לאוטו! לבן דוד שלי יש אוטו כזה מודל 2000 או 2001 ויום אחד היה לו פנצ'ר ולא מצא את ספייר!!

עד שמישהו אמר לו בדקת מתחת לאוטו?? וכמובן שהוא היה שם חח

לדעתי זה רעיון מטומטם! שזה מתחת לרכב!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
אם הרכב היה במצב כל כך טוב למה הורדת כל כך במחיר ?

 

המחירון אומנם 23 אבל השוק לא נותן 23 רכבים כאלו בעיקר בגלל השם הרע שיש להם מבחינת אמינות נסחרים בהרבה פחות מהמחירון כך היה גם כשרכשתי את הרכב לפני 3 שנים רכשתי אותו ב 10 פחות.

כך תוכל להכניס רב, אמיתי עם באמת כל הפינוקים בסכום נמוך. בנוסף הייתי לחוץ למכור כי הייתי צריך את הכסף.

ממליץ להתחיל להרים טלפונים בטוח תמצא באזור הסכום שאני מכרתי.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הייתי מוכר לך את הרנו שלי 2001 ידנית עשינו ביחד 70 אלף קילומטר וכל תיקון (אפילו של פנצ'ר) שמרתי למזכרת .

כרגע האוטו עם 195000 קילומטר ואני רוצה ליראות אותו חוצה גם את ה-200 .

אוטו שלא איכזב אותי מעולם ותמיד הביא אותי ליעדי .

בינואר אפילו עזרתי למישהו בשברולט חדשה להניע כי מת לו המצבר בעליה לחרמון :lol: .

בקיצור רכב מומלץ ! דבר איתי עוד חודש- חודשיים אחרי שאני חוצה את ה-200 אני אשקול מכירה .

הבעיה שלי והרווח שלך הם שהערך של הרכב הזה בקרקעית הים, מה שאומר שמי שקונה אותו בשלב הזה ממש מרוויח רכב מעולה .

לא לשכוח לנהוג בסבלנות

פורסם

לאוקטביה יש תא מטען ענק ולמיטב ידיעתי אמורים להיות בכיסאות אחוריים איזופיקס (אם חשוב, כדאי לברר את זה במפרט). הרכב בטיחותי לזמנו, יש לו ארבע כוכבים במבחן ריסוק כמו לוולבו של אותם שנים (לפיגו 306 ו406 יש 3 כוכבים) צריכת ודלק סבירה. בערך בתקציב כזה ניתן למצוא 2000-2001. בקנייה לוודא שגיר אוטומטי תקין!

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

יאללה אני מוכר ~ !

צור קשר אם אתה מעוניין .

 

אני רוצה ג'יפ יש למישהו להחליף ?

לא לשכוח לנהוג בסבלנות

×
×
  • תוכן חדש...