Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רכשתי רכב חדש, גולף 1.2TSI הוא יגיע ב 10.1.2012 עם מערכת RDC 310.

החלטתי שאני רוצה לרכוש מערכת מולטימדיה כלשהי וכמו כל ישראלי טוב, כמה שיותר פיצ'רים יותר טוב :)

עברתי על השירשורים פה בפורום יש שרשור אחד מצויין בנושא אגב מערכת מובנית RNS510 - האם ניתן להחליף תוכנת ניווט?

 

אז עברתי קצת על כל המוצרים שהראו שם + כל מה שמצאתי בעצמי ויש לי זוג אחרון ביניהם אני מתלבט (Kenwood 8026bt ו WD6050) ועוד מערכות מבוססות אנדרואיד אם מישהו מכיר ?

יש לי כמה שאלות לגבי שניהן אשמח אם מישהו יעשה לי סדר :

 

1. האם המערכת מגיע עם GPS , מצלמת רוורס , מקלט טלויזיה מובנים ? או שכל אחד הוא מודול בפני עצמו ? ומה העלויות אם מישהו יודע אני אשמח + אצל מי להתקין ?

2. האם כאשר אני שומע מוזיקה ברכב ומנווט בו זמנית המוזיקה נחלשת כאשר ה GPS מנסה להודיע לי משהו?

3. מה מצב העברית בשניהם ?

4. האם הן מסתנכרנות עם המחשב נסיעה ? בעברית ? מציג גם SMSים ? בעברית ?

5. מקלט טלויזיה ? זה אומר שאני יכול לקלוט ערוצים 11,22,33,10 ? בצורה איכותית ?

6. קראתי משהו על 2 אנטנות בגולף ורק חיבור אחד למערכת, כמה זה פוגע באיכות הקליטה ?

 

לגבי מערכות דאבל דין מובנות אנדרואיד ... האם מישהו מכיר יצא לו ראות או לעבוד עם מערכת כזו ? האם יש יתרונות למערכת מהסוג הזה ? מה צריכה להיות סביבת המחיר לדבר כזה ? :)

 

תודה רבה מראש לכל העונים,

לירז

פורסם

סליחה שאני מתערב לך באשכול,אבל אני בידיוק באותו המצב..בערך

 

יש לי גולף, ואני מחפש חלופה אטרקטיבית למערכת המקורית באוטו.

ראיתי את ה WD6050 וגם קראתי עליה בפורום שהמליצו פה והגעתי לשרשור עם מעל ל 900,000 צפיות (שאני לא יכול לפרסם כי אין לי 20 הודעות :/ )

אני חושב שאחרי קריאה של תגובות אנשים שם ממליצים בסופו של דבר על המערכת הזו,שרובם אגב גם באותו המצב.

 

לחברה קוראים waywell ,הבעיה היא שאין שם מחיר.

 

פורסם

מה קורה,

הייתי עד לפני שבועיים באותו המצב שלכם וחיפשתי מערכת דאבל דין טובה.

לבסוף קניתי מערכת מסוג JVC 846.

ניסיתי להעלות סרטון אך לא הצלחתי מכיוון שאין לי 20 הודעות(מוזר)

תיכנסו ליוטיוב ותרשום JVC 846,יש מצב שזה יימצא לכם מערכת מסוג JVC 840 שהיא בעצם אותה המערכת כמעט.

אז כמו שאמרתי בסרטון מוצגת מערכת מסוג 840,אני קניתי את ה846 שהם בעיקרון אותו דבר ואין שום הבדל משמעותי לפי הסרטון שראיתי.

הסיבה שקניתי אותה היא מכיוון שיש למערכת פאנל נשלף,גנבים וזה אתם יודעים.

והיא פשוט מעולה מכל בחינה אפשרית.

ממליץ עליה בחום,אם תרצו אני גם אכוון אותכם למקום שקניתי ממנו אותה בסכום של 2900 שקל שזה כלום כסף.

מוכרים אותה בחנויות בסכומים של 4 אלף ומעלה ממה שידוע לי.

פורסם

WD5050 מכשיר טוב ויש מכשיר נוסף AS7608 בגירסה V5

ממליץ כעת יותר על as7608 (מחיר שלו כ 300$ ומשלוח עוד כמה עשרות דולרים)

http://www.audiosources.net/viewproduct.asp?id=1027

 

והנה של החברה השניה

http://www.szwaywell.com/prod_dtl.asp?id=489

 

שני המכשירים מתאימים מעולה ובנוסף יתנו לך חיוויים של מערכת בקרת אקלים על המכשיר. דגם 7608 קצת יותר משוכלל במפרט וכעת עבר את מחלות הילדות שלו

דגם נוסף זהה ל 7608 רק ללא כפתורים מכנים ועם מסך גדול יותר זה שד7609

http://www.audiosources.net/viewproduct.asp?id=1146

התכונות זהות של שני הדגמים

 

יש דגמים שיש להם עברית עבור bluetooth (בדרך כלל שמחיגים - בקבלה אתה מקבל מספר) ואשמח לתת לכם אם אתם מעוניינים

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...